Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Wij gebruiken al jaren de Buyer, erg tevreden mee. Hebben nu 7 pannen en zijn aardig zwart geworden. We hebben wel nog 2 pannen met een anti-aanbak laag omdat je geen zuren kunt gebruiken in de pannen zoals tomatensaus.
Ik houd mijn anti-aanbakpannen nog wel, ze zijn nog niet op, maar ik gebruik amper tomatensaus en als in dat wel doe kan ik daar ook een geëmailleerde gietijzeren pan voor gebruiken.
 
Ik houd mijn anti-aanbakpannen nog wel, ze zijn nog niet op, maar ik gebruik amper tomatensaus en als in dat wel doe kan ik daar ook een geëmailleerde gietijzeren pan voor gebruiken.
Bedoelde eigelijk gerechten waar tomaten in zitten. Wij gebruiken veel verse groente en dus ook veel verse tomaten en de natuurlijke laag lost op door het zuur van tomaten.
 
Bedoelde eigelijk gerechten waar tomaten in zitten. Wij gebruiken veel verse groente en dus ook veel verse tomaten en de natuurlijke laag lost op door het zuur van tomaten.
Ik snap hem, maar ik gebruik amper tomaten in warme gerechten.
 

Zwart en blauw 🤙🏻 Had ‘m al in het zwart XL maar die zit te strak tegenwoordig lol.

Kwaliteit van Squat Wolf shirts zijn uitmuntend
 
received_1106268616552921.jpeg
 
Gisteren een Apple watch gehaald, maar precies de twee functies die ik gebruik zitten niet in de wijzerplaat van de Apple watch. Het aantal stappen en continu hartslag.
Nu weer terug naar mijn gear fit2, die heeft het wel 😀
 
Gisteren een Apple watch gehaald, maar precies de twee functies die ik gebruik zitten niet in de wijzerplaat van de Apple watch.
Dat had je kunnen weten als je gedegen voor onderzoek had gedaan.
Maar waarom zou je in vredesnaam continu hartslag willen hebben , kost alleen maar batterij

Stappen registreert je apple watch wel degelijk echter niet standaard op je watchface
 
Ik verwachtte dat dit soort standaard functies ook wel op een watch van 400+ euro zou zitten.
De galaxy fit2 van Samsung van 40 euro heeft het ook.
 
Ik verwachtte dat dit soort standaard functies ook wel op een watch van 400+ euro zou zitten.
De galaxy fit2 van Samsung van 40 euro heeft het ook.

Dat is het verschil tussen een smartwatch en een activity tracker.
Een Smartwatch heeft ondersteunende apps en instellingen voor het sporten , terwijl een activity tracker juist hartslag / slaap / stappen enz meet , maar deze vaak geen stand alone gps hebben en geen bel mogelijkheid
 
Dat is het verschil tussen een smartwatch en een activity tracker.
Een Smartwatch heeft ondersteunende apps en instellingen voor het sporten , terwijl een activity tracker juist hartslag / slaap / stappen enz meet , maar deze vaak geen stand alone gps hebben en geen bel mogelijkheid
Ik dacht dat ie gewoon wat uitgebreider zou zijn, ach hij is alweer terug naar de winkel. Wel fijne verpakking om hem in terug te doen. 😡
 
Gisteren een Apple watch gehaald, maar precies de twee functies die ik gebruik zitten niet in de wijzerplaat van de Apple watch. Het aantal stappen en continu hartslag.
Nu weer terug naar mijn gear fit2, die heeft het wel 😀
Kloten man apple watch is moker duur overrated dus
 
Back
Naar boven