MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zie ik daar een display in je toetsenbord? Wel relaxed, dat scheelt je weer een TFT scherm.

yep lcd-schermpje , geeft dloaddata, CPU/RAM , ingame data zoals amo, shield etc. aan en je kan zelf ook nog dingen ontwerpen zoals winamp sound info e.d

ben er zeer tevreden mee

Laatst bewerkt:
UltraX, wat is je nick name @ Tweakers dan, want die tubing in je WC kwam mij al vaag bekend voor, net als je schone buro :p

Helaas voor mij niks nieuws hier te showen.

UltraX, wat is je nick name @ Tweakers dan, want die tubing in je WC kwam mij al vaag bekend voor, net als je schone buro :p

Helaas voor mij niks nieuws hier te showen.

Ik zit niet op tweakers, wou ooit is een account aanmaken. Maar je kunt je er niet met hotmail registreren. Aangezien ik dus ook niet weet hoe je een betaalde email adres maakt, en ik er niks voor wil betalen blijf ik bij andere forums.

Engiste forum dat ik volspam naast deze is als ik pc probleempjes heb ofzo. [ Hardware.Info ] - 100% Hardware!. Daar heet ik ook gewoon UltraX

Mighty heb je een audi dan? De kabel moet je daar niet kopen he... andere webshops bespaar je ffkes 40 euro.
Heb hem zelf uit Duitsland gehaald, als je wilt paas ik je het adres wel, fijne webshop (nog niet binnen, maar iemand die ik ken heeft er meerdere besteld en al binnen gekregen).

Mighty heb je een audi dan? De kabel moet je daar niet kopen he... andere webshops bespaar je ffkes 40 euro.
Heb hem zelf uit Duitsland gehaald, als je wilt paas ik je het adres wel, fijne webshop (nog niet binnen, maar iemand die ik ken heeft er meerdere besteld en al binnen gekregen).

Ik heb een Oudi, dus geen ODB.:D

stekene oostvlaanderen

mooi huisje !

Gister en vandaag ff wezen shoppen, kerstoutfit, wat andere kleding en kado's.

buit:
Mooi overhemd van state of art
Zwarte broek van Pierre Cardin
Riem van Pall Mall
[deze 3 bij intro ]

Shirt met lange mouwen van Diesel
Polo van Jack & Jones
[deze waren in de aanbieding, polo 12 euro ofzo, diesel ding 22.50 :p very cheap]

Een digitale camera voor mn ma gekocht voor kerst, en davidoff cool water gift set voor mn zus.

nice stuff !

ff een nieuw tshirt gekocht, 2 riemen, een zwarte en een witte, nieuwe schoenen, gewone zwarte allstars en nog een setje witte lacoste schoenen, btje kswiss model.

ff een nieuw tshirt gekocht, 2 riemen, een zwarte en een witte, nieuwe schoenen, gewone zwarte allstars en nog een setje witte lacoste schoenen, btje kswiss model.

Als ik jou was zou ik ook ff een kam kopen voor dat bossie haar van je.
Voor de verbouwing heb ik vandaag enkel deurklinken gehaald, gereedsschapsset.
En een CD van The Fray ( How to save a life is een machtig nummer )

-nudie slim jim black black 1 maat groter gekocht dan normaal in de men @ work voor 55 euro ipv 99 euro
-blauwe skinny broek in volvo cars werkkledij kleur dus is echt wel flashy blauw en 2 maten groter gekocht dan normaal in de new yorker voor 30 euro
-zwarte broek jeans gekocht ook uit de new yorker voor 40 euro.. niet dat ik ze echt graag wou maar is wel nog mooi en goedkoop voor als ik thuis vuil werk moet doen.
-supermantshirt waar ik al zeeer lang naar op zoek was in het blauw dat ik wilde en de perfecte grote van het logo dus niet te groot maar ook niet minimini.. echt een gelukstreffer dus :D i loooouuuuve amsterdam :p gevonden in 1 van de duizenden souveniersshops
-2 paar zwarte kousen waar op staat: coïtus, drugs and rock n roll.. ook uit de new yorker
- zwarte pet van non grada met een kuiken op en don grada in het wit uit de sting. 14.9 euro ofzo
- muts uit de h&m van 2.9 euro ofzo.. eigenlijk past ze niet optimaal maar veel geld heb ik er nu ook weer niet aan gehangen
- zwarte allstars, low allstars!! nee geen hoge cause i'm not an emokid maar zwart is toch wel een zeer sjieke kleur voor allstars. heb trouwens een 41, normaal 42 maar de schoenen vielen groot uit en heel vroeger had ik zelfs een 43. Why are my feet krimping? een 41 is eigenlijk nog net de maat waarbij allstars supermooi blijven.. Alle grote maten zijn gewoon boers en lomp vind ik dus stiekem ben ik nog blij met mijn kleine voeten..
- 2 cakejes? :D

nice smurfie en riggard :)
@smurfie: pics van slim jim?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net gekocht voor 1ste kerstavond na het eten, ben geen fan van ijs maar deze is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrlijk! :D :lick: :meal:

nice smurfie en riggard :)
@smurfie: pics van slim jim?

http://bestuff.com/images/images_of_stuff/210x600/ben--jerrys-half-baked-26672.jpg

net gekocht voor 1ste kerstavond na het eten, ben geen fan van ijs maar deze is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrlijk! :D :lick: :meal:

zal morgen eens een paar foto's trekken als het wat lichter is.. mijn canon wil niet echt meewerken. Wrm geinteresseerd? heb je ook een nudie slim jim dan? :p
tis geen dry en maar gewoon zwart dus er is eigenlijk nix bijzonders aan :D katoenen broekje enzo...

100ml nikos sculpture :hedbang:

Terug
Naar boven