- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, tis gewoon een java applicatie dus als je java apps kan runnen dan doet ie het

das redelijk snel, ik heb gprs, 3kbs ofzo?
Internet via HSDPA (Vodafone) bevalt verder trouwens uitstekend, ik haal nu volgens Speedtest.nl al zo'n 180 KBytes/s.![]()

ik heb de 226BW dat is de 206BW neem ik aan?
lekker dingetje he![]()

Heb hier dezelfde al een tijdje, gruwelijke muis!
Je hoeft letterlijk geen reet meer te doen![]()
Hoe bevalt hij, want ik had begrepen, dat er nogal wat minpuntjes aan zaten, zoals korte levensduur batterij, scrollwieltjes niet praktisch enzo?

Hoe bevalt hij, want ik had begrepen, dat er nogal wat minpuntjes aan zaten, zoals korte levensduur batterij, scrollwieltjes niet praktisch enzo?
, je geeft het wieltje zeg maar een gooi, en hij vliegt door de topics heen
Heb maar 4 nieuwe onderdelen erin zitten
sorryHoerige MDA is niet op voorraad terwijl de site toch echt aan gaf dat het binnen 2 dagen leverbaar was. 2call sucks monkeyballs.

Mooi klote is dat als je je ergens op hebt verheugd.![]()
Tja die webshops hebben daar wel vaker een handje van. Zercom flikte hetzelfde met mijn pc. Je bent goedkoop uit maar de service zuigt behoorlijk.
Ik had hem als eerste heHeb maar 4 nieuwe onderdelen erin zitten
Die antec kast is de kast onder de 150 euro, oke lian li is dan net iets mooier, maar wil je een betere dan deze ben je al gauw 200 euro kwijt. Dat had ik er net niet voor over, en dit is een van de stilste kasten.
Nog even een vraag, ik hem nog geen koelblokjes op de geheugen chipjes op de videokaart zitten. Kan ik wel gewoon msnen of word hij dan ook al te warm?