MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vodafone internet is idd goed.

En de t**ten II met de nieuwe "illegale" rom is helemaal super. Nu werkt ie tenminste zoals het hoort.. standaard is het een k*tding :(

Werkt die browser ook op de N95?
ja, tis gewoon een java applicatie dus als je java apps kan runnen dan doet ie het ;)
:(

Internet via HSDPA (Vodafone) bevalt verder trouwens uitstekend, ik haal nu volgens Speedtest.nl al zo'n 180 KBytes/s. :cool:
das redelijk snel, ik heb gprs, 3kbs ofzo? :roflol:

@capoeirist, heb jij een andere rom erop geflashed? was dat een beetje te doen? ik zit er aan te denken mijn wizard naar wm6 te flashen, moet nog wel ff een chille rom vinden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

nice mouse

Heb hier dezelfde al een tijdje, gruwelijke muis!

Je hoeft letterlijk geen reet meer te doen:D

Hoe bevalt hij, want ik had begrepen, dat er nogal wat minpuntjes aan zaten, zoals korte levensduur batterij, scrollwieltjes niet praktisch enzo?

Hoe bevalt hij, want ik had begrepen, dat er nogal wat minpuntjes aan zaten, zoals korte levensduur batterij, scrollwieltjes niet praktisch enzo?

Het ligt er natuurlijk aan hoe je er mee omgaat.
De MX1000 heb ik bijna 3 jaar lang intensief gebruikt en die was bijna af dus tijd voor een nieuwe.
Enne de spullen van Logitech zijn veelal gewoon goed kunnen we van Trust niet zeggen het enige wat ik vertrouw in Trust is dat het snel kapot gaat.
Kijk trouwens wel uit met de aanschaf de Dixons verpatst hem je voor 99 eurootjes,terwijl hij net afgeprijsd is naar 79 ;)
Maar ja met die nieuwe job van je mag jij 99 betalen:D

ziet er wel mooi uit

De levensduur van de batterij is idd niet erg lang, echter is het nog steeds enkele maanden.
Scrollwieltje vind ik juist uber:cool:, je geeft het wieltje zeg maar een gooi, en hij vliegt door de topics heen:D
Ook zoomen, vorige pagina, opzij scrollen is allemaal via je muis te bedienen.
Bovendien ligt de muis heel plezierig in de hand!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

7yhfmle.jpg

En een nieuw hondje:

ook al samsung :o

Lief hondje :D

very nice ultrax!!
samsung ftw!! alleen jammer van de antec kast.. bij een samsung hoort een lian li case al heb ik zelf ook een antec want lian li had 2 jaar geleden nog geen supermooie cases en was toch te prijzig :D

Ik had hem als eerste he:D Heb maar 4 nieuwe onderdelen erin zitten:D

Die antec kast is de kast onder de 150 euro, oke lian li is dan net iets mooier, maar wil je een betere dan deze ben je al gauw 200 euro kwijt. Dat had ik er net niet voor over, en dit is een van de stilste kasten.

Nog even een vraag, ik hem nog geen koelblokjes op de geheugen chipjes op de videokaart zitten. Kan ik wel gewoon msnen of word hij dan ook al te warm?

Hoerige MDA is niet op voorraad terwijl de site toch echt aan gaf dat het binnen 2 dagen leverbaar was. 2call sucks monkeyballs.

Tja die webshops hebben daar wel vaker een handje van. Zercom flikte hetzelfde met mijn pc. Je bent goedkoop uit maar de service zuigt behoorlijk.

Heb ik ook ervaring mee inderdaad. Vaak liegen ze gewoon dat het product op voorraad is om bestellingen binnen te halen, die worden immers lang niet altijd gecanceld. Mag best wat wetgeving tegen gemaakt worden, is gewoon misleiding.

Ik had hem als eerste he:D Heb maar 4 nieuwe onderdelen erin zitten:D

Die antec kast is de kast onder de 150 euro, oke lian li is dan net iets mooier, maar wil je een betere dan deze ben je al gauw 200 euro kwijt. Dat had ik er net niet voor over, en dit is een van de stilste kasten.

Nog even een vraag, ik hem nog geen koelblokjes op de geheugen chipjes op de videokaart zitten. Kan ik wel gewoon msnen of word hij dan ook al te warm?

als je enige airflow hebt in je kast is het helemaal niet erg. Pas als je hard gaat gamen kunnen je geheugenchipjes op de grafische kaart wel eens oververhit graken

Terug
Naar boven