Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

mooi

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs:

:joint:

haha mooi ! :p

zal morgen eens een paar foto's trekken als het wat lichter is.. mijn canon wil niet echt meewerken. Wrm geinteresseerd? heb je ook een nudie slim jim dan? :p
tis geen dry en maar gewoon zwart dus er is eigenlijk nix bijzonders aan :D katoenen broekje enzo...

nee, wist gewoon niet wat et was :p het is dus eigenlijk gewoon een broek met smalle ppen? Eeen waar je met 55 cm+ benen niet meer inpast? :o

Wow.. skinny jeans :roflol:

respect voor broeken? lol :p
jullie willen gewoon dat ik extra posts maak zodat ik 43 karma points heb om weg te geven maar helaas zal dat niet voor vandaag zijn tenzij jullie karma aan mij geven want moet mn ratio op 20/post houden :D

het hoort niet in dit topic maar even foto's getrokken van 3 broeken.. speciaal voor jonko natuurlijk :p waarvan de 2 eerste nieuw zijn sinds zaterdag en let ook op de nog splinternieuwe allstars en een stukje van mijn SuperSventshirt..
ps: die smurfige broek draag ik NIET om ergens naar toe te gaan..

de middelste is wel nice, merk, prijs, kindermaat?

de middelste is wel nice, merk, prijs, kindermaat?

nudie regular alf dry japan maat 30 x 32
model: regular met bootcut
gekocht in de brooklyn in gent maar je hebt er ook een in antwerpen
misschien verkopen ze die ook wel in de men @ work in amsterdam of die winkel een paar winkels ernaast waar ze ook nudies hadden. prijs: 99 euro
opmerkingen: DRY Denim
dwz: 6 maanden dragen vooraleer je ze de eerste keer wast :D
wrm? dry denim is niet voorgewassen in de fabriek en dus zit de indigo kleurstof er nog in. Als je ze hevig draagt komen er kreuken in of de vorm van je gsm en op die plaatsen trekt het indigo er dan wat uit. Hoe heviger je ze draagt hoe sneller dit proces en dan komen er wat verkleuringen in je broek en is ze helemaal EXCLUSIEF !! als je ze uiteindelijk wast ga je dan een prachtige broek krijgen.. alhoewel ik ze nu ook al mooi vind :p je hebt dit model natuurlijk ook in tal van wassingen waarbij je ze dus niet eerst 6 maanden moet dragen vooraleer in de was te steken :p nee zo een broek gaat niet stinken als je ze af en toe eens meeneemt naar de badkamer waar er veel damp hangt en eens buiten hangt. Als je toch een lompie-moment hebt en er iets op morst kuis het dan af met alleen water dus ga er niet plaatselijk waspoeder op smijten.
die broek draag ik idd het liefst :D

klinkt leuk, maar een broek met gebruiksaanwijzing vind ik niks. :P

dit is trouwens de broek die ik heb gehaalt, Pierre Cardin, model Dijon, zwart :)

ff kijken of ik van de rest ook pics kan vinden.

Terug
Naar boven