- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal morgen eens een paar foto's trekken als het wat lichter is.. mijn canon wil niet echt meewerken. Wrm geinteresseerd? heb je ook een nudie slim jim dan?
tis geen dry en maar gewoon zwart dus er is eigenlijk nix bijzonders aankatoenen broekje enzo...
het is dus eigenlijk gewoon een broek met smalle ppen? Eeen waar je met 55 cm+ benen niet meer inpast? 
nee, wist gewoon niet wat et washet is dus eigenlijk gewoon een broek met smalle ppen? Eeen waar je met 55 cm+ benen niet meer inpast?
![]()

ik heb ze 2 maten groter gekocht dan mijn normale maat!
enja.. ik weeg maar 70![]()
Drink milk, and squat, preferably at the same time!
waar blijft de pic?

2 maten groter dan normaal!!!!! moest je mijn werk hebben woog je nog 50 pff

2 maten groter dan normaal!!!!! moest je mijn werk hebben woog je nog 50 pff

WTF voor werk doe je dan professioneel hongerstaker of model?![]()
)
waarvan de 2 eerste nieuw zijn sinds zaterdag en let ook op de nog splinternieuwe allstars en een stukje van mijn SuperSventshirt..werken bij volvo cars gent aan de finishlijn in de lasfabriek..(karma?)
ontopic: ik ben mijn fototoestel aan het voorbereiden ..

je hebt dit model natuurlijk ook in tal van wassingen waarbij je ze dus niet eerst 6 maanden moet dragen vooraleer in de was te steken
nee zo een broek gaat niet stinken als je ze af en toe eens meeneemt naar de badkamer waar er veel damp hangt en eens buiten hangt. Als je toch een lompie-moment hebt en er iets op morst kuis het dan af met alleen water dus ga er niet plaatselijk waspoeder op smijten.