XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

klnnjG8.png


Een verzoeknummertje van m'n ladyfriend. 🤭
Heb jij een karabijnhaak in de keuken om dit aan te bevestigen?
 
Pauper :trollface:

Die leathermans zijn wel echt vet, maar ga het merk ook eens bekijken.
Van welke site komt het?
Deze ziet er best ok uit. Lijkt van goede kwaliteit staal te zijn. Ik heb nog ergens een learherman liggen van toen ik nog aan survival/wilderniskamperen deed. Maar met kinderen is dat wat minder geworden….

Iig ziet dat ding van steks er prima uit. Mijn ervaring is wel dat als dat ding te veel functies heeft hij onhandelbaar wordt. Ik had in mijn survivalkit altijd een klap zaag, bijltje (winter), draad zaag, mes, leather man en apart een chirurgische schaar (want onverwoestbaar).
 
Dat is wel een beetje te vroeg hee
We gaan vandaag en morgen ook Sinterklaas op halen bij familie en de goede man moest dan natuurlijk eerst langs hier komen.
Niet dat de kleine dat al beseft, maar toch ;)
 
Jij met je Xbox, shhht :roflol:

Kan er nog niet echt over oordelen want nog niet veel gespeeld. Ben sowieso niet moeilijk op dat vlak, kon mij gisteren met Dead or Alive en Spiderman al bezighouden :o
Assassin's Creed lijkt me ook nog interessant.
 
Valhalla is goed :thumbup:
Vond hem persoonlijk na Origin & Odyssey uitgespeeld te hebben op een bepaald punt wel wat repetitief worden, ik vind sowieso dat het "Assassin" deel van de titel ook wel een heel eind verdwenen is ondertussen. Maar verder toch makkelijk 60-70 uur mee vermaakt.

God of War vond ik geweldig om te spelen. Ghost of Tsushima vond ik persoonlijk ook echt geweldig.
 
Vond hem persoonlijk na Origin & Odyssey uitgespeeld te hebben op een bepaald punt wel wat repetitief worden, ik vind sowieso dat het "Assassin" deel van de titel ook wel een heel eind verdwenen is ondertussen. Maar verder toch makkelijk 60-70 uur mee vermaakt.

God of War vond ik geweldig om te spelen. Ghost of Tsushima vond ik persoonlijk ook echt geweldig.
Elke AC is repetitief als fuck na een aantal uur, maar de setting van Valhalla is toch wel m'n favoriet :P

Helaas hebben de AC games verder niet de "ziel" die Fallout, Skyrim en Mass Effect wel hebben :heart::heart:
 
Elke AC is repetitief als fuck na een aantal uur, maar de setting van Valhalla is toch wel m'n favoriet :P

Helaas hebben de AC games verder niet de "ziel" die Fallout, Skyrim en Mass Effect wel hebben :heart::heart:
Volledig met je eens. De setting was prachtig, ook al vond ik Origin dat ook hebben.
Het is jammer dat zoveel van die game series hun ziel een beetje verloren zijn; Far Cry, AC, Fifa, COD etc...
 
Back
Naar boven