apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oehh is het wat vergeleken met valhalla?Ik vond dat ik nog redelijk snel was
Ik vond Valhalla ook goed (was de eerste game die ik heb gespeeld van AC). Maar kan me wel vinden in het repetitieve, had dit ook al van anderen gehoord. Odyssey en Origin kwamen dan ook vaak naar boven als favoriet.
Let's see
![]()
Als iets lang genoeg boven de 80 geweest is dan is het redelijk veilig om terug te koelen. Daaronder heb je te veel risico op bacteriegroei enzo.Sommig vlees moet je eerst terugkoelen en kan je wel weer van te voren maken.
Zie bijv. dit recept.
![]()
Perfect om een dag van te voren te bereiden.
![]()
![]()
Zeker geen makkelijke receptjes. Maar wel leuk voor speciale gelegenheden.
Die biefstuk is dan vaak een uur of twee 53 graden geweest de exacte grens weet ik niet maar ik durf dat dan prima terug te koelen. Wil je nog langer op lagere temperaturen garen, dan kan je het een minuutje of zo onderdompelen in kokend water. Biefstuk bevat alleen aan de buiten kant schadelijke bacteriën en die zijn dan dood.Als iets lang genoeg boven de 80 geweest is dan is het redelijk veilig om terug te koelen. Daaronder heb je te veel risico op bacteriegroei enzo.
Dus een porchetta op 82 is prima, biefstuk op 53 niet.
Voor veel producten geldt dat de kerntemperatuur langer dan een minuut op 70 moet zijn geweest.
Een lage tijd een kerntemperatuur onder de 70 graden kan ook gewoon hoor. Dan pasteuriseer je het.Als iets lang genoeg boven de 80 geweest is dan is het redelijk veilig om terug te koelen. Daaronder heb je te veel risico op bacteriegroei enzo.
Dus een porchetta op 82 is prima, biefstuk op 53 niet.
Voor veel producten geldt dat de kerntemperatuur langer dan een minuut op 70 moet zijn geweest.
En geen rauwe knoflook toevoegen.Wat je ook kan doen is de zak een minuut in bijna kokend water leggen om de bacteriën aan de buitenkant van je vlees te doden. Om melkzuur te killen als je bijv. Iets 4 uur onder de 60 graden gaart.
Jup, zelfde geldt voor knoflookolie maken.
Kan er nog niet veel over zeggen want ik ben net begonnen, nu toe lijkt het wel hetzelfde "concept" maar gewoon een ander verhaal. Je merkt wel meteen dat Valhalla visueel veel beter en gedetailleerder is, ook beweegt daar alles wat soepeler heb ik het idee.Oehh is het wat vergeleken met valhalla?
Ik heb origins ook nog gespeeld maar niet uitgespeeld, odyssey heb ik hier ook al een jaar nog in het plastic liggen, moet eerst origins en valhalla uitspelen.
Valhalla was ook mijn eerste AC overigens.

Kun je dat nergens instellen dan? Ik heb AC nooit echt meer gespeeld sinds brotherhood. Daarna was het veel van hetzelfde. Gek genoeg vind ik farcry (wat ongeveer hetzelfde werkt) nog wel leuk. Zeker fc6, speelt zich af op Cuba, mooie tropische omgeving en coole muziek en oldtimers.Kan er nog niet veel over zeggen want ik ben net begonnen, nu toe lijkt het wel hetzelfde "concept" maar gewoon een ander verhaal. Je merkt wel meteen dat Valhalla visueel veel beter en gedetailleerder is, ook beweegt daar alles wat soepeler heb ik het idee.
Weet niet of het aan mijn instellingen ligt maar ik vind de tekst bij Odyssey echt super klein (?). Zit nu op de grond voor de tv zodat ik het kan lezen![]()
Van de spellen die ik gespeeld heb (AC, AC2, Brotherhood en Revelations) vond ik AC2 en Brotherhood het leukst. TW: Warhammer viel me wat tegen, het is misschien te groots voor me en is geen Dark Omen.Kun je dat nergens instellen dan? Ik heb AC nooit echt meer gespeeld sinds brotherhood. Daarna was het veel van hetzelfde. Gek genoeg vind ik farcry (wat ongeveer hetzelfde werkt) nog wel leuk. Zeker fc6, speelt zich af op Cuba, mooie tropische omgeving en coole muziek en oldtimers.
The Witcher 3 is echt enorm goed, en in verhouding tot andere spellen het geld dubbel en dwars waard. Je kan er enorm veel uur in kwijt en mocht je er nog niet genoeg van hebben zijn er ook nog twee expansions te krijgen.Van de spellen die ik gespeeld heb (AC, AC2, Brotherhood en Revelations) vond ik AC2 en Brotherhood het leukst. TW: Warhammer viel me wat tegen, het is misschien te groots voor me en is geen Dark Omen.
Nu het toch weer lockdown is denk ik aan Odyssey (tijdsperiode, vorig jaar tijdens een free weekend geprobeerd) of The Witcher 3 (iets anders dan AC, serie niet gezien) of Hitman (voorheen wel gespeeld), je moet toch wat.
Tips & suggesties welkom.
Elder scrolls skyrim met alle dlcs ben je wel ff zoet mee en past wel in dat rijtje.Van de spellen die ik gespeeld heb (AC, AC2, Brotherhood en Revelations) vond ik AC2 en Brotherhood het leukst. TW: Warhammer viel me wat tegen, het is misschien te groots voor me en is geen Dark Omen.
Nu het toch weer lockdown is denk ik aan Odyssey (tijdsperiode, vorig jaar tijdens een free weekend geprobeerd) of The Witcher 3 (iets anders dan AC, serie niet gezien) of Hitman (voorheen wel gespeeld), je moet toch wat.
Eerst The Witcher 2 spelen voor 3, ik vind die qua verhaal net zo vet en je gaat dan beter het verhaal in. De keuzes die je maakt in Witcher 2 worden overgenomen naar Witcher 3. Heb zelf zelfs Witcher 1 gespeeld puur voor de verhaallijn, en 2 voor de 3e keer. Ik wacht nu met het spelen van 3 tot ze in 2022 met de verbeterde grafische update komen.The Witcher 3 is echt enorm goed, en in verhouding tot andere spellen het geld dubbel en dwars waard. Je kan er enorm veel uur in kwijt en mocht je er nog niet genoeg van hebben zijn er ook nog twee expansions te krijgen.

Warhammer 40k (prophecy) misschien. Dat is met een klein groepje space marines of gewoon alleen.Van de spellen die ik gespeeld heb (AC, AC2, Brotherhood en Revelations) vond ik AC2 en Brotherhood het leukst. TW: Warhammer viel me wat tegen, het is misschien te groots voor me en is geen Dark Omen.