XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vind fall out 4 op de ps5 well laggy AF, maar co op was wel echt gigantisch veel fun vooral als low lvl er een paar dragons ineens aankwamen. Camps bouwen was ook leuke optie.

Elder scrolls single player is altijd wel goed (morrowind/oblivion/skyrim),maar eso online is dan weer echt boring AF.

Uiteraard als je echt je ziel wilt verkopen aan online gaming dan speel je world of warcraft, alhoewel het hedendaagse niet meer zo is als vanilla tijdperk.

Volledig met je eens. De setting was prachtig, ook al vond ik Origin dat ook hebben.
Het is jammer dat zoveel van die game series hun ziel een beetje verloren zijn; Far Cry, AC, Fifa, COD etc...
Far cry laatste deel is wel echt een beetje tegen gevallen. Heb de dlc niet meer gekocht zo saai werd het.

Uiteraard als je echt je ziel wilt verkopen aan online gaming dan speel je world of warcraft, alhoewel het hedendaagse niet meer zo is als vanilla tijdperk.
Laatst weer aangeraakt maar zodra ik level 50 werd gestopt :p

Laatst weer aangeraakt maar zodra ik level 50 werd gestopt :p
Herken het speelde als 14 jarige met heel de klas toen het net uitkwam. Nachten doorgehaald r13 in vanilla gehaald met pvp, echt gigantisch leuke tijd gehad. 10 jaar later met paar oude schoolvrienden weer de nieuwe dlcs gekocht en paar maanden gespeeld, maar de feeling was toen al minder. Toevallig classic dit jaar nog gespeeld, maar dat is fake AF aangezien classic wow NU echt totaal een andere variant is als 15 jaar geleden. 24/7 boosting, quest trackers en maximaal efficient spelen ipv gewoon fun hebben. Laat staan het sociale aspact van de game die gewoon echt 0 is momenteel toz van vroeger.

Enigste game die ik nu nog soms speel is destiny op de ps5.

Bijna 300 pagina dik proffesioneel naslagwerk voor sous vide koken
20211227_110331.jpg

Grote blij

Far cry laatste deel is wel echt een beetje tegen gevallen. Heb de dlc niet meer gekocht zo saai werd het.
ik vond farcry wel prima te spelen en graphics juist enorm goed, wel vond ik het te makkelijk en baalde ik dat er geen mogelijkheid was om de moeilijkheidsgraad hoger te zetten.

na de laatste missie heb je nog wat extra missies. waar je wel full rambo moet.

ik vond farcry wel prima te spelen en graphics juist enorm goed, wel vond ik het te makkelijk en baalde ik dat er geen mogelijkheid was om de moeilijkheidsgraad hoger te zetten.

na de laatste missie heb je nog wat extra missies. waar je wel full rambo moet.
Ik vind fc6 wel leuk eigenlijk

werd het wel beu 💁‍♂️

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    98,4 KB · Weergaven: 70
nu pas?
op naar de nieuwe farcry!
Ik vond dat ik nog redelijk snel was :bang:
Vond hem persoonlijk na Origin & Odyssey uitgespeeld te hebben op een bepaald punt wel wat repetitief worden, ik vind sowieso dat het "Assassin" deel van de titel ook wel een heel eind verdwenen is ondertussen. Maar verder toch makkelijk 60-70 uur mee vermaakt.

God of War vond ik geweldig om te spelen. Ghost of Tsushima vond ik persoonlijk ook echt geweldig.
Ik vond Valhalla ook goed (was de eerste game die ik heb gespeeld van AC). Maar kan me wel vinden in het repetitieve, had dit ook al van anderen gehoord. Odyssey en Origin kwamen dan ook vaak naar boven als favoriet.
Let's see :eyebrow:
IMG_20211227_114734.jpg

ja ik ook, maar te makkelijk
Ik vind het wel lekker om een beetje rond te lopen en niet elk moment bijna dood te gaan. Casual gamer hier.

De tijd dat ik hardcore ut99 speelde is wel voorbij. Leuker dan dat wordt online gamen ook nooit meer trouwens.

Odyssey is men favoriet allesinds met uitbreiding DLC Atlantis (nog eens 35-45 uur extra gameplay) Enorm grote map in het algemeen. Origins mooiste setting (en audio).

Voor diegene die het nog niet wisten er is 2 weken geleden een update geweest voor Odyssey extra missie (3 uurtjes) die wordt vervolgd in Valhalla.

Maarja als je Valhalla hebt gespeeld zou ik eerder naar Origins gaan i.v.m. inderdaad.. het repetetieve.

Nou, als je vlees wilt garen zit je de 60 graden. Voor veel groenten moet je hoger gaan. Je kan natuurlijk ook iets een dag van te voren garen.
O je bedoelt als je verschillende ingrediënten tegelijk wilt garen op verschillende temperaturen?

Ja dan heb je er meer nodig. Meeste groenten gaan dacht ik 85 graden C. Maar het verschilt natuurlijk wat je wilt garen maar vooral wat je er mee wilt doen. Wil je de groente direct opdienen? Of wil je em eerst garen, met bijv kruiden om smaak te infuzen, om em later nog een tikkie te geven op bijv. de grill. Dan kan je eerst de groenten doen, dan bijv. terugkoelen en later nog ff grillen.

Qua capaciteit redt 1 zo'n sous vide stick het wel om vlees te garen voor 10 personen. Tenzij je voor 10 man spareribs gaat doen. Maar een paar varkenshaasjes bijv. gaan prima.

Maar je kan ook groenten kiezen dat op dezelfde temperatuur moet garen als je vlees. Al wordt het dan wel specifieker en heb je dus minder combinaties.

Vlees zou iig niet een dag van te voren garen. Je kan het wel wat langer in het bad laten liggen. Met name als het al in 1e instantie lang moet garen, dus meerdere uren of zelfs dagen. Sommige groenten hoeven maar een kwartiertje. Dus dan kan ne het vlees eruit halen, in een warm bed leggen op de juiste temp (thermometer) en dan nog snel de groenten een kwartiertje doen.

Terug
Naar boven