AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Een beetje squatkont past niet in een maatje 32 :+

zo plat is mijn kont toch ook niet?
strax krijg ik nog kontcomplexen :-0
de maat heeft nix te maken met je benen want die 32 is zelfs ietsie te los aan mijn heup/buik maar anders konden mijn benen er niet in.. tenzij het echt tight was en dat zag er niet uit :p
30-32 is gewoon mijn lichaamsbouw en al kom ik ooit 10 kilo spiermassa aan dan gaat die maat niet veranderen.. wel ga ik dan misschien geen slim fit meer aankunnen omdat ik anders maat 33 of 34 ga nodig hebben voor mijn benen maar dan gaat hij veeeeel te los zitten aan mijn heup/buik

maat 38 wil nix zeggen.. dat is aan je buik/heupen
ik heb maat 30 tot maat 32 als het slim fit is, 1 m 78, 70 kg
ok zo gespierd zijn mijn benen nu ook weer niet maar ze komen toch aardig in de buurt :D
nou trust me, ik pas een 32/33 kwa taille wel, maar bij m'n benen zit zoiets gewoon niet, ik heb in een jeanszaak bijna alle broeken maat 36 gepast en niks paste goed bij m'n benen, kwa taille zitten ze vaak nog te los en te strak bij de benen, bijna alle modellen.

het hoort niet in dit topic maar even foto's getrokken van 3 broeken.. speciaal voor jonko natuurlijk :p waarvan de 2 eerste nieuw zijn sinds zaterdag en let ook op de nog splinternieuwe allstars en een stukje van mijn SuperSventshirt..
ps: die smurfige broek draag ik NIET om ergens naar toe te gaan..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hierbij vel ik mijn definitief oordeel:

Gay !!!!

komaan man, zo'n broeken draag je toch niet voor je plezier :roflol: elke man met een stevige beenpartij ziet er triestig uit in dergelijke jeans, je kont wordt er te sterk in geaccentueerd en je lijkt varkenspootjes te hebben.
koop gewoon een boot cut model ofzo, staat veel beter.

jezus wat een gay topic is dit zeg:roflol:

iphone_apple.jpg

Iphone is echt Mega lekker :cool: Alle Bitches van Muay Thai J staan er al op te pronken :D

Vette shit Grumble. Nu kun je je favoriete rukvoer 24/7 bij je dragen:cool:

hier de state of art overhemd:

6kof2ft.jpg

Mn jack and jones shirt:

85lz96r.jpg

Mn diesel:

6t4ny8j.jpg

en mn pattas:

6lt0coz.jpg

broek kan ik geen duidelijke pic van maken, maar is iig te zien op dat plaatje.

Wtf dus dit is the almighty jonko !? :roflol:

Mooi hoor die 1e foto.....over breezers gesproken godsklere wat een outfit.
Die schoenen ook...wat ben je 80 ?

Ach ja als je er blij van wordt...dan is het goed.

@ jonko... brute schoenen kerel! Dat zijn nog eens schoenen! inplaats van die breezer shit.
:scratch:...grapje neem ik aan ?

Laatst bewerkt:
El Smurfo, dat is echt fout die broeken;)

Als man moet je je wel kunnen kleden maar zoals El Smurfo bezig is met kleding gaat way too fur! Grow some balls!

sexy huh? :D
daten?
@ jonko... brute schoenen kerel! Dat zijn nog eens schoenen! inplaats van die breezer shit.
juist! ownage schoenen :D ze zitten ook lekker.
ik hoop gewon niet dat hij al die shit combineert, want dan zit hij goed fout.
btw die long sleeve van hem (diesel?) is ook niet echt acceptabel.
waarom is de longsleeve niet acceptabel? ^^
De schoenen, blouse en broek combineer ik wel, de polo past nog op de broek, verder niet :)
Wtf dus dit is the almighty jonko !? :roflol:

Mooi hoor die 1e foto.....over breezers gesproken godsklere wat een outfit.
Die schoenen ook...wat ben je 80 ?

Ach ja als je er blij van wordt...dan is het goed.

NieT HaTuH! JaLoErS OfZoW!?!?

hier de state of art overhemd:

6kof2ft.jpg

Mn jack and jones shirt:

85lz96r.jpg

Mn diesel:

6t4ny8j.jpg

en mn pattas:

6lt0coz.jpg

broek kan ik geen duidelijke pic van maken, maar is iig te zien op dat plaatje.

het hoort niet in dit topic maar even foto's getrokken van 3 broeken.. speciaal voor jonko natuurlijk :p waarvan de 2 eerste nieuw zijn sinds zaterdag en let ook op de nog splinternieuwe allstars en een stukje van mijn SuperSventshirt..
ps: die smurfige broek draag ik NIET om ergens naar toe te gaan..

Hahahahaha :roflol:

Deze thread is versuper-dude:(

@ jonko: schreeuwerige logo's are not done, en longsleeves zijn zo jaren 90 (ook weer iets typisch Hollands, hier loopt de jeugd daar amper mee rond).

het mag allemaal wat soberder, en je gaat toch geen superdude kledij combineren met geklede schoenen?

@ jonko: schreeuwerige logo's are not done, en longsleeves zijn zo jaren 90 (ook weer iets typisch Hollands, hier loopt de jeugd daar amper mee rond).

het mag allemaal wat soberder, en je gaat toch geen superdude kledij combineren met geklede schoenen?

die longsleeve zal ook gewoon boven spijkerbroek komen :) Heb et niet gekocht als uitgaansshirt ofzo. De polo staat er nog wel bij, de blouse staat er ook goed bij, niet echt superdude-only kleding ^^.
Volgende maand koop ik denk ik een mooie blazer en pantalon, lekker stylish :cool:
Ook ff een mooie phone bestellen, zit te twijvelen tussen de viewty van LG, die 5 mp samsung, en de 5 mp sony.... iemand ervaring met die phones?

Ik zeg thread-ban voor el smurfo en Jonko, dan is het niveau direct al een stuk hoger!

Ik zeg thread-ban voor el smurfo en Jonko, dan is het niveau direct al een stuk hoger!

posten jullie dan maar eens wat kleren.. kunnen wij ook nog eens lachen :p
aja mijn supersmurfoutfit was maar voor de fun dus die telt niet mee :D

Terug
Naar boven