AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Opa is dit wat? Helemaal vergeten dat er geen pedalen op m'n nieuwe fiets zitten 🤣.
@Schwarzeneggertje

Ja kind, dat zijn goede. Die gele plaatjes ook trouwens. Zelf heb ik Dura Ace pedalen en die gaan al 15 jaar mee. Soms is Ultegra nog duurzamer.

Rond de 1,5 rug. Had er paar uitbreidingen bij.

Ratels zijn trouwens met 72 tanden, dus werkt superlicht. Niet die ouwe scheepsvertandingen van vroeger. Steek/ringratel sleutels, ook superspul
In Lisse had ik Gedore en ander goed gereedschap, ook ter waarde van 1,5k. Is gestolen terwijl ze mijn dure fietsen lieten staan.

Nooit meer klooien met half half spul. Zoiets doe je eenmalig en is voor altijd

Patta’s. Matched ook bij m’n nieuwe trui 💪🏻

Bijlagen

• 08F5294E-4997-46C3-9481-078A84B75946.jpeg
    08F5294E-4997-46C3-9481-078A84B75946.jpeg
    169,2 KB · Weergaven: 62
  • 19F9E4F1-94B8-45D7-AB0E-C7AB7E0FC07C.jpeg
    19F9E4F1-94B8-45D7-AB0E-C7AB7E0FC07C.jpeg
    212,5 KB · Weergaven: 63
Toen al mijn dure gereedschap werd gestolen, lieten de dieven allerlei andere dure andere zaken staan. De (natte, gebuikte) fietshandschoenen waren ook meegenomen, het waren erg zware gereedschapkisten. Een paar huizen verderop wonen klussers die kunnen zien dat ik vaak in de tuin sleutel aan fietsen en motoren. Er werd ingebroken toen de poort van het overpad vernieuwd werd.

Toen al mijn dure gereedschap werd gestolen, lieten de dieven allerlei andere dure andere zaken staan. De (natte, gebuikte) fietshandschoenen waren ook meegenomen, het waren erg zware gereedschapkisten. Een paar huizen verderop wonen klussers die kunnen zien dat ik vaak in de tuin sleutel aan fietsen en motoren. Er werd ingebroken toen de poort van het overpad vernieuwd werd.

What the f**k. fl**kers.

Hier een keer de vtr uit de schuur gejat, deur open gelaten en sleutel zat erin. Dom dom.
Hadden zelfs mn pak meegenomen.
Volgende dag hebben ze hem heelhuids teruggebracht. De dikke 2 pitter trok zn laatste borrel en gaf zn laatste slag. En ze werden midden in de polder lopend aangehouden, in de regen. Nergens een pomp in die hoek waar hun liepen👌

EA667EF8-1F33-4DB2-9429-A8E941CBE544.jpeg
Nieuwe auto 😄

Naast het flipperen van horloges, flipper ik ook auto’s haha. Auto nummer 16 namelijk. Vanaf mijn 18e dus gemiddeld elk jaar een nieuwe gehad. Renault stond nog niet op het lijstje. Tot nu toe 300 km probleemloos gereden 😬🤣

EA667EF8-1F33-4DB2-9429-A8E941CBE544.jpeg
Nieuwe auto 😄

Naast het flipperen van horloges, flipper ik ook auto’s haha. Auto nummer 16 namelijk. Vanaf mijn 18e dus gemiddeld elk jaar een nieuwe gehad. Renault stond nog niet op het lijstje. Tot nu toe 300 km probleemloos gereden 😬🤣
Leuke waggie, maar waarom eigenlijk?

Het flipperen van horloges gaat relatief met minder verlies gepaard?

Het flipperen van horloges gaat relatief met minder verlies gepaard?
Absoluut haha. Horloges verkoop ik soms voor de zelfde prijs (vintage vooral), dat is me met een auto nog niet gelukt. Soms wel met heel weinig verlies. Dit keer een Focus ingeleverd met bijna 170k op de teller voor deze met 97k op de teller. Bedrag dat ik moest bijleggen was ongeveer 1 Seiko 🤣

Terug
Naar boven