Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja kind, dat zijn goede. Die gele plaatjes ook trouwens. Zelf heb ik Dura Ace pedalen en die gaan al 15 jaar mee. Soms is Ultegra nog duurzamer.Opa is dit wat? Helemaal vergeten dat er geen pedalen op m'n nieuwe fiets zitten 🤣.
@Schwarzeneggertje
![]()
Shimano Ultegra R8000 SPD-SL Carbon Pedalen
De Shimano Ultegra R8000 SPD-SL carbon pedalen zijn zeer goede pedalen met ongeëvenaarde duurzaamheid, een laag gewicht en soepele en goed afgedichte lagers. De Shimwww.mantel.com
Die ratelringsleutels zag ik zitten.Rond de 1,5 rug. Had er paar uitbreidingen bij.
Ratels zijn trouwens met 72 tanden, dus werkt superlicht. Niet die ouwe scheepsvertandingen van vroeger. Steek/ringratel sleutels, ook superspul
In Lisse had ik Gedore en ander goed gereedschap, ook ter waarde van 1,5k. Is gestolen terwijl ze mijn dure fietsen lieten staan.Rond de 1,5 rug. Had er paar uitbreidingen bij.
Ratels zijn trouwens met 72 tanden, dus werkt superlicht. Niet die ouwe scheepsvertandingen van vroeger. Steek/ringratel sleutels, ook superspul
Dat dachten die dieven ook. De Marokkaanse veldwachter verdacht Polen, maar ik denk dat het gewoon de Nederlandse overburen waren.Nooit meer klooien met half half spul. Zoiets doe je eenmalig en is voor altijd
@ThaWasteland monteer ze met wat vet of monteerpasta op het schroefdraad.Ja kind, dat zijn goede. Die gele plaatjes ook trouwens. Zelf heb ik Dura Ace pedalen en die gaan al 15 jaar mee. Soms is Ultegra nog duurzamer.
Genoteerd 👍@ThaWasteland monteer ze met wat vet of monteerpasta op het schroefdraad.
Dat dachten die dieven ook. De Marokkaanse veldwachter verdacht Polen, maar ik denk dat het gewoon de Nederlandse overburen waren.
Toen al mijn dure gereedschap werd gestolen, lieten de dieven allerlei andere dure andere zaken staan. De (natte, gebuikte) fietshandschoenen waren ook meegenomen, het waren erg zware gereedschapkisten. Een paar huizen verderop wonen klussers die kunnen zien dat ik vaak in de tuin sleutel aan fietsen en motoren. Er werd ingebroken toen de poort van het overpad vernieuwd werd.
Die zijn prima. Begin met de gele plaatjes onder je schoenen.Opa is dit wat? Helemaal vergeten dat er geen pedalen op m'n nieuwe fiets zitten 🤣.
@Schwarzeneggertje
![]()
Shimano Ultegra R8000 SPD-SL Carbon Pedalen
De Shimano Ultegra R8000 SPD-SL carbon pedalen zijn zeer goede pedalen met ongeëvenaarde duurzaamheid, een laag gewicht en soepele en goed afgedichte lagers. De Shimwww.mantel.com
Dat doe ik 100% 😅Die zijn prima. Begin met de gele plaatjes onder je schoenen.
Toen al mijn dure gereedschap werd gestolen, lieten de dieven allerlei andere dure andere zaken staan. De (natte, gebuikte) fietshandschoenen waren ook meegenomen, het waren erg zware gereedschapkisten. Een paar huizen verderop wonen klussers die kunnen zien dat ik vaak in de tuin sleutel aan fietsen en motoren. Er werd ingebroken toen de poort van het overpad vernieuwd werd.
Wat vindt onze kenner @rippedmeeuw ervan?
Leuke waggie, maar waarom eigenlijk?Nieuwe auto 😄![]()
Naast het flipperen van horloges, flipper ik ook auto’s haha. Auto nummer 16 namelijk. Vanaf mijn 18e dus gemiddeld elk jaar een nieuwe gehad. Renault stond nog niet op het lijstje. Tot nu toe 300 km probleemloos gereden 😬🤣
Ziet er goed uit
Absoluut haha. Horloges verkoop ik soms voor de zelfde prijs (vintage vooral), dat is me met een auto nog niet gelukt. Soms wel met heel weinig verlies. Dit keer een Focus ingeleverd met bijna 170k op de teller voor deze met 97k op de teller. Bedrag dat ik moest bijleggen was ongeveer 1 Seiko 🤣Het flipperen van horloges gaat relatief met minder verlies gepaard?