MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Als 2e auto hebben wij hier thuis wel eens een toyota corola gehad voor 450,- die 3 apk's zonder problemen doorstond. Moest bij de veirde weg door roest. Onder de 5k is het voor m'n gevoel gewoon roulette werk.
Is geluk hebben, toyota is gewoon harstikke goed tho.

Als 2e auto hebben wij hier thuis wel eens een toyota corola gehad voor 450,- die 3 apk's zonder problemen doorstond. Moest bij de veirde weg door roest. Onder de 5k is het voor m'n gevoel gewoon roulette werk.
Je kan altijd geluk hebben, maar durf je dat aan als je afhankelijk bent van je auto om op je (nieuwe) werk te verschijnen?

Is geluk hebben, toyota is gewoon harstikke goed tho.
Jup. Zit wel richting jappaners te kijken tho. Vaak wel solide auto's.
Je kan altijd geluk hebben, maar durf je dat aan als je afhankelijk bent van je auto om op je (nieuwe) werk te verschijnen?
In principe mag ik 100% remote werken al krijg ik gewoon 100% reiskosten vergoeding. Maar zal af en toe wel anar de zaak gaan, en heb gewoon prive ook een auto nodig, dus er moet gewoon een komen.

Moet nog ff goed onderzoeken maar denk dat ik gewoon een barreltje haal van <1k met verse APK, die op rij om verovlgens een goede deal te zoeken voor een wat luxere auto. Vind meer dan 5k momenteel eigenlijk iets teveel, en dat lijkt nou net een bedrag waarvoor je niet echt heel veel zekerheid hebt.

Jup. Zit wel richting jappaners te kijken tho. Vaak wel solide auto's.

In principe mag ik 100% remote werken al krijg ik gewoon 100% reiskosten vergoeding. Maar zal af en toe wel anar de zaak gaan, en heb gewoon prive ook een auto nodig, dus er moet gewoon een komen.

Moet nog ff goed onderzoeken maar denk dat ik gewoon een barreltje haal van <1k met verse APK, die op rij om verovlgens een goede deal te zoeken voor een wat luxere auto. Vind meer dan 5k momenteel eigenlijk iets teveel, en dat lijkt nou net een bedrag waarvoor je niet echt heel veel zekerheid hebt.
Waarom denk je anders dat ISIS japanse autos gebruikt?:trollface:
Hier thuis is de 2de auto altijd eentje van <1k met APK. Ervaring is 9/10 keer positief. Je moet natuurlijk ook niet denken dat je geen krassen of deuken heb in je auto:D

Waarom denk je anders dat ISIS japanse autos gebruikt?:trollface:
Hier thuis is de 2de auto altijd eentje van <1k met APK. Ervaring is 9/10 keer positief. Je moet natuurlijk ook niet denken dat je geen krassen of deuken heb in je auto:D
Dat intereseert me ook geen f**k. Cruise control en bluetooth is het enige wat echte must is. Voor de rest boeit het me niet, zolang hij maar niet teveel weegt en geen 2L motor is.

Die toyota corola was een 1,6 en reed 1 op slurp. :emo:

Dat intereseert me ook geen f**k. Cruise control en bluetooth is het enige wat echte must is. Voor de rest boeit het me niet, zolang hij maar niet teveel weegt en geen 2L motor is.

Die toyota corola was een 1,6 en reed 1 op slurp. :emo:
Bluetooth is wel moeilijker, aux cord moet nooit een probleem zijn. Diesel is life:heart::driving:

Met een toyota word er iig niet geneukt of je fixt zon hippie chick die elke cent 839294x omdraait om in de waan te leven als ze 30 is met “pensioen” te kunnen.

Bluetooth is wel moeilijker, aux cord moet nooit een probleem zijn. Diesel is life:heart::driving:
Heb nu inderdaad ook aux. Hiervoor altijd apple car play en dat is met muziek en flitsmeister gewoon wat handiger. Veel autotjes zitten wel custom radiotje in dus bluetooth is geen probleem lijkt mij, en anders maar aux idd. Heb jaren gehad van 25k+ KM per jaar maar er zijn ook weken dat ik amper de weg op ben. Heb de berekening niet gemaakt maar ik denk dat diesel einde van de streep duurder is tbh.
Gaat dat lukken voor <€1k?
Geen idee, heb alleen op marktplaats naar upjes gekeken en conclusie was dat die te duur zijn. Verder niks onderzocht nog. Cruise controll is volgens mij niet zo'n gekke optie dat je die in een low-budget auto wel moet kunnen krijgen, radio'tje ook wel.

Ben ook wel bereid meer geld uit te geven, alleen niet veel meer dan 5k eigenlijk. En voor m'n gevoel (puur bias) zit er echt bijzodner weinig verschil tussen een auto van 2000 vs 4500. Is gewoon beetje roulettewerk voor m'n gevoel.

Ben ook wel bereid meer geld uit te geven, alleen niet veel meer dan 5k eigenlijk. En voor m'n gevoel (puur bias) zit er echt bijzodner weinig verschil tussen een auto van 2000 vs 4500. Is gewoon beetje roulettewerk voor m'n gevoel.
Voor een b-segmenter ben je imo minimaal €6000 kwijt voor een betrouwbaar model. Ik heb me nooit bezig gehouden met a-segmenters, maar die zijn over het algemeen niet veel goedkoper.

Voor een b-segmenter ben je imo minimaal €6000 kwijt voor een betrouwbaar model. Ik heb me nooit bezig gehouden met a-segmenters, maar die zijn over het algemeen niet veel goedkoper.
Waar doel je op met b en a segment? A-segment als in audi/bmw/mercedes? Het merk is voor mij verder totaal irrelevant. Die drie merken kijk ik niet eens naar want ik weet dat ik daar niks leuks voor krijg voor m'n budget.

Idem voor golfjes/polo's. Kan je donder op zeggen dat je een afgetrapte ex-lease of ex-drugs auto hebt. Of je moet ik kunnen zien of het ex lease is, want dat ik wil ik vermijden. Niemand rijdt zijn auto warm en trekt elke versnelling door als je lease hebt. :roflol:

A-segment omvat de kleinste modellen.

Terug
Naar boven