AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Waar wil je hem op aansluiten?

Kijk daar ga ik al. Ik neem aan dat je speakers oid bedoelt? Dat heb ik ook allemaal nog niet, dus dat zou ik erbij moeten aanschaffen...

Zelf vind ik dit soort wel mooi:
Maar geen idee of het wat is...

Kijk daar ga ik al. Ik neem aan dat je speakers oid bedoelt? Dat heb ik ook allemaal nog niet, dus dat zou ik erbij moeten aanschaffen...

Zelf vind ik dit soort wel mooi:
Maar geen idee of het wat is...
Als je zoiets mooi vind, gewoon doen, daar wordt je veel blijer van dan echte oude draaitafel. Die sluit je namelijk niet zomaar ergens op aan.

Als je zoiets mooi vind, gewoon doen, daar wordt je veel blijer van dan echte oude draaitafel. Die sluit je namelijk niet zomaar ergens op aan.
Ja van zo'n model word ik wel gelukkig als ik die straks op het tafeltje zie staan, ik vraag me alleen af of het iets is gezien het bedrag... had ze veel duurder verwacht... heb je er een beetje verstand van? Is het wat qua specs?

Heb je een foto of een linkje van zo'n oude draaitafel?

Ja van zo'n model word ik wel gelukkig als ik die straks op het tafeltje zie staan, ik vraag me alleen af of het iets is gezien het bedrag... had ze veel duurder verwacht... heb je er een beetje verstand van? Is het wat qua specs?

Heb je een foto of een linkje van zo'n oude draaitafel?
Ik heb geen verstand van het nieuwe spul, echt oud moet je aan zoiets denken.
46C2478B-C49B-4425-AE4A-9CC20366A825.jpeg

Dit is een Linn Sondek.

Of een Ariston Audio.
933D70C0-DE6E-48D5-A809-334F56C03129.jpeg

F5642A5D-74DC-4786-838E-2F2AF90F2D39.jpeg

SKX013

Tijdje terug verkocht, maar spijt van gekregen 😵‍💫 dus opnieuw in de collectie 🤣

Laatst bewerkt:
Nog niet gekocht maar wel naar op zoek... dus wie weet show ik er tegen die tijd een foto van, maar vond het onzin om er een topic over aan te maken....

In mijn vrije tijd knap ik kastjes en meubeltjes op, gewoon voor eigen gebruik. Nu ben ik een ouderwetse houten sidetable aan het opknappen, hij wordt helemaal ontdaan van de oude verflaag omdat deze zwaar beschadigd is en vervolgens wil ik hem lakken met zijdeglans lak walnootkleur (dus wel transparant).

Voor daarop ben ik op zoek naar een platenspeler. Het liefst een retro/vintage of vintage uitziende die zou passen bij de sidetable. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat die platenspeler ook echt gebruikt kan worden 😀

Is er iemand die verstand heeft van platenspelers en wat linkjes zou willen delen van platenspelers die een redelijke geluidskwaliteit hebben en er ook nog vintage uitzien? Of waar moet ik echt op letten bij het aanschaffen van een platenspeler? Ikzelf heb er totaal geen verstand van namelijk....

Alvast bedankt!

Vind deze erg tof. Werkt met Bluetooth dus makkelijk te pairen met moderne speakers.

Leuk.

Prijs megh niet zo leuk

Heeft iemand ervaring met de apple watch se zit te twijfelen om er 1 aan te schaffen?

157FB2F3-CDFE-4F7D-856F-654F61E207CE.png

Hopen dat het wat is. Ben heel erg benieuwd naar de functies en vooral hoeveel uur ik nou echt slaap. Mocht het niks zijn kan ik hem nog verkopen.

Hopen dat het wat is. Ben heel erg benieuwd naar de functies en vooral hoeveel uur ik nou echt slaap. Mocht het niks zijn kan ik hem nog verkopen.
Apple Watch moet wel vaak opgeladen worden. Of overdag of in de nacht.

Fitbit heeft betere slaap gegevens. Al kan geen enkele tracker slaap heel nauwkeurig tracken.

Apple Watch moet wel vaak opgeladen worden. Of overdag of in de nacht.

Fitbit heeft betere slaap gegevens. Al kan geen enkele tracker slaap heel nauwkeurig tracken.
Ik laat hem dan gewoon in de nacht op. Ik benieuwd ik denk dat het wel een toevoeging is in de gym. En aangezien ik vaak sport lijkt het me een goede aankoop en anders gaat ie weer op marktplaats. Morgen nog wel ff stoeien met het instellen ervan

Ik laat hem dan gewoon in de nacht op. Ik benieuwd ik denk dat het wel een toevoeging is in de gym. En aangezien ik vaak sport lijkt het me een goede aankoop en anders gaat ie weer op marktplaats. Morgen nog wel ff stoeien met het instellen ervan
Hoe wil je slaap fracken als je hem aan de lader hangt in de nacht

Leuk.

Prijs megh niet zo leuk
Mwhoa, als ik iets heel mooi en graag wil hebben spaar ik er voor. Als dat betekent dat het iets langer op zich laat wachten dan is dat zo 🙂.

Zo ben ik ook aan het sparen voor een Bulova Accutron Spaceview uit de jaren 60.... dat vind ik dus echt een super mooi horloge, als dat betekent dat ik daar langere tijd voor moet sparen dan is dat zo... 🤷🏻‍♀️
Maakt het des te leuker als hij dan uiteindelijk in je bezit is

Ik heb 'm ook gehad. Stond binnen notime weer op Marktplaats.

Elke dag opladen en dat tracken doe je alleen de eerste paar dagen daarna is dat al snel afgelopen.

Terug
Naar boven