- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beatles persoonlijk niet zo'n fan van maar John Lennon was in zijn vroege jaren erg goed. Ben wel fan van The Dirty Mac (band), was een eenmalig iets volgens mij. Hele goede band leden.Heerlijke platen, het is ff wachten op de andere drie maar ik ben weer voorzien van goede folkrock met vleugjes blues, country en gospel. Can I have my money back beschouw ik als een voorloper van Stealers Wheel, Joe Egan doet bijna op elke track mee, invloed van Bob Dylan en The Beatles is goed hoorbaar, het blijft gewoon mijn favoriet, de songwriting is ook uitstekend waarin vooral het concept vervreemding (alienation) is verwerkt, moeilijk te geloven dat dit album commercieel gezien destijds gigantisch is geflopt, de Stealers Wheel albums die erna volgen hebben het veel beter gedaan, de albums borduren verder op de bekende folk stijl wat zich verzoent met pop en rock. Heb er niets negatiefs over te zeggen, dit is gewoon mijn muziek.
Zal er eens naar luisteren. Ik ken niet alles van Lennon of The Beatles, just the usual.Beatles persoonlijk niet zo'n fan van maar John Lennon was in zijn vroege jaren erg goed. Ben wel fan van The Dirty Mac (band), was een eenmalig iets volgens mij. Hele goede band leden.

En waar zit die onder?
Scherpe ogen. Deze motor is veel beter dan de Speed Four die ik hiervoor had. Niet sneller qua acceleratie, maar veel kracht onderin en veel beter sturend.Ziet er uit als een hele fijne voorkant opzet( usd/ radiaal gemonteerde klauwen etc)
Oliekoeler zit wel op een "gevoelige" plek
Precies altijd handschoenen aan op de motor 😀 moeite waard wat prijs betreft ?Coole (letterlijk en figuurlijk) motorhandschoenen.
Hoe bedoel je? Zijn niet meer zo duur tegenwoordig.Precies altijd handschoenen aan op de motor 😀 moeite waard wat prijs betreft ?
Wat versta je onder niet zo duur?Hoe bedoel je? Zijn niet meer zo duur tegenwoordig.
Het zijn mijn eerste nieuwe handschoenen dus vergelijken is lastig maar heb gisteren 2.5 uur mee gereden en dat beviel heel goed. Zit 10x beter dan wat ik bij de rijschool had of de 25 jaar oude van mijn pa.Precies altijd handschoenen aan op de motor 😀 moeite waard wat prijs betreft ?
Het zijn wel handschoen voor warm weer.Het zijn mijn eerste nieuwe handschoenen dus vergelijken is lastig maar heb gisteren 2.5 uur mee gereden en dat beviel heel goed. Zit 10x beter dan wat ik bij de rijschool had of de 25 jaar oude van mijn pa.
Zitten echt lekker en bijzonder goede bewegingsvrijheid.
Vond ze voor €80 niet heel duur.
Goedkoop is anders maarja gear is sowieso duur.
Was een bewuste keuze, ik heb nog geen motor dus voorlopig huur/leen ik alleen af en toe wat. Dat zal waarschijnlijk vooral met mooi weer zijn.
Op jouw leeftijd kan je ook beter tegen de kou, ik kleed me steeds dikker aan op de motor merk ik.Was een bewuste keuze, ik heb nog geen motor dus voorlopig huur/leen ik alleen af en toe wat. Dat zal waarschijnlijk vooral met mooi weer zijn.
En de oude handschoenen die ik gekregen heb zijn mid season, dus als dit echt te koud is heb ik die nog. Maar met koningsdag was het 14 graden ofzo en waren deze prima.
Dat moet geweldig zijn om te kijken als je stoned bent, wou alleen om die reden een aquarium

Een pepdealer van vroeger had een terrarium met glow in the dark schorpioenen. Blacklight ff erop en dan alle lichten uit. Trippy as f**k.Dat moet geweldig zijn om te kijken als je stoned bent, wou alleen om die reden een aquarium![]()