Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Maar mogen ze het je kinderen op school vertellen?
Ja hoor, ik sla als die nonsens er wel weer uit.

Als we niet newtoniaanse vloeistoffen gaan maken. Dat woord kan mijn dochtertje nog niet nog zeggen, maar ze wil het wel maken nadat ze er op YT een filmpje over had gezien.

EE24E1E4-8906-4943-A097-4716AC225EA5.jpeg

🙌🏼 Vandaag met de post binnengekomen

Het moment waar iedereen op heeft gewacht. Mijn horloge van jawel, maarliefst 5 euro en 83 cent! (Sorry voor de flex)
Snapchat-1488467451.jpg

Eens zo'n riem aangeschaft om m'n pullup gains beter te loaden. Ben al jaren niet verder dan 5kg gegaan, nu kan ik het met 1.25jes progressief laden! :D
IMG_20220409_095304.jpg
Ga deze nog een keer kopen, heb in de gym een riem hangen maar die is ruk.

Deed je eerst een DB tussen je poten?

Maar het wordt een groene.

Bijlagen

• IMG20220408134208.jpg
    IMG20220408134208.jpg
    327,4 KB · Weergaven: 88
Kek nieuwe meubeltje van solide walnoot hout op maat laten maken zodat m'n laptop er perfect in past. Moet nog even monitorarm anders positioneren , alles uitlijnen en tweede monitor vast schroeven, maar ziet er nice uit imo.
1649678826799.png

1649678850465.png

Een dezse dagen komen wat velcrow straps en kabelbinders binnen zodat ik alle kabel zooi kan weg werken en dan gaat het er wel clean uit zien :D

Nog niet gekocht maar wel naar op zoek... dus wie weet show ik er tegen die tijd een foto van, maar vond het onzin om er een topic over aan te maken....

In mijn vrije tijd knap ik kastjes en meubeltjes op, gewoon voor eigen gebruik. Nu ben ik een ouderwetse houten sidetable aan het opknappen, hij wordt helemaal ontdaan van de oude verflaag omdat deze zwaar beschadigd is en vervolgens wil ik hem lakken met zijdeglans lak walnootkleur (dus wel transparant).

Voor daarop ben ik op zoek naar een platenspeler. Het liefst een retro/vintage of vintage uitziende die zou passen bij de sidetable. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat die platenspeler ook echt gebruikt kan worden 😀

Is er iemand die verstand heeft van platenspelers en wat linkjes zou willen delen van platenspelers die een redelijke geluidskwaliteit hebben en er ook nog vintage uitzien? Of waar moet ik echt op letten bij het aanschaffen van een platenspeler? Ikzelf heb er totaal geen verstand van namelijk....

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Nog niet gekocht maar wel naar op zoek... dus wie weet show ik er tegen die tijd een foto van, maar vond het onzin om er een topic over aan te maken....

In mijn vrije tijd knap ik kastjes en meubeltjes op, gewoon voor eigen gebruik. Nu ben ik een ouderwetse houten sidetable aan het opknappen, hij wordt helemaal ontdaan van de oude verflaag omdat deze zwaar beschadigd is en vervolgens wil ik hem lakken met zijdeglans lak walnootkleur (dus wel transparant).

Voor daarop ben ik op zoek naar een platenspeler. Het liefst een vintage of vintage uitziende die zou passen bij de sidetable. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat die platenspeler ook echt gebruikt kan worden 😀

Is er iemand die verstand heeft van platenspelers en wat linkjes zou willen delen van platenspelers die een redelijke geluidskwaliteit hebben en er ook nog vintage uitzien? Of waar moet ik echt op letten bij het aanschaffen van een platenspeler? Ikzelf heb er totaal geen verstand van namelijk....

Alvast bedankt!
Waar wil je hem op aansluiten?

Terug
Naar boven