- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Maar mogen ze het je kinderen op school vertellen?Ik bezit gelukkig geen radeer- of radarwiel. Anderen moeten maar zelf weten zolang ze mij er maat niet mee lastigvallen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar mogen ze het je kinderen op school vertellen?Ik bezit gelukkig geen radeer- of radarwiel. Anderen moeten maar zelf weten zolang ze mij er maat niet mee lastigvallen.
Ja hoor, ik sla als die nonsens er wel weer uit.
Ze zijn eigendom van je vrouw?Ik bezit gelukkig geen radeer- of radarwiel. Anderen moeten maar zelf weten zolang ze mij er maat niet mee lastigvallen.

Waarom denk je dat ik niet bang ben voor de gevolgen van het WEF?
Zal de mijne van Wish posten als ie eindelijk binnen is.
Wat jij nodig hebt @Steks, is dit boek:Waarom denk je dat ik niet bang ben voor de gevolgen van het WEF?
Je mist de mission to the moon Omega X Swatch
Wat voor iets heb je besteld?Zal de mijne van Wish posten als ie eindelijk binnen is.
Horloge
Die had ik ook, zit wel comfyEens zo'n riem aangeschaft om m'n pullup gains beter te loaden. Ben al jaren niet verder dan 5kg gegaan, nu kan ik het met 1.25jes progressief laden!
![]()
Ga deze nog een keer kopen, heb in de gym een riem hangen maar die is ruk.Eens zo'n riem aangeschaft om m'n pullup gains beter te loaden. Ben al jaren niet verder dan 5kg gegaan, nu kan ik het met 1.25jes progressief laden!
![]()
5kg schijf. Maar de volgende stap is dan gelijk 10kg, kan lastig 2 schijven klemmen..Ga deze nog een keer kopen, heb in de gym een riem hangen maar die is ruk.
Deed je eerst een DB tussen je poten?

Waar wil je hem op aansluiten?Nog niet gekocht maar wel naar op zoek... dus wie weet show ik er tegen die tijd een foto van, maar vond het onzin om er een topic over aan te maken....
In mijn vrije tijd knap ik kastjes en meubeltjes op, gewoon voor eigen gebruik. Nu ben ik een ouderwetse houten sidetable aan het opknappen, hij wordt helemaal ontdaan van de oude verflaag omdat deze zwaar beschadigd is en vervolgens wil ik hem lakken met zijdeglans lak walnootkleur (dus wel transparant).
Voor daarop ben ik op zoek naar een platenspeler. Het liefst een vintage of vintage uitziende die zou passen bij de sidetable. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat die platenspeler ook echt gebruikt kan worden 😀
Is er iemand die verstand heeft van platenspelers en wat linkjes zou willen delen van platenspelers die een redelijke geluidskwaliteit hebben en er ook nog vintage uitzien? Of waar moet ik echt op letten bij het aanschaffen van een platenspeler? Ikzelf heb er totaal geen verstand van namelijk....
Alvast bedankt!