AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ja idd of totdat ineens diep in de nacht je voordeur word opgeblazen door het AT en dat ze je meenemen, omdat ze erachter zijn gekomen dat je je pakketje wel hebt ontvangen!!111 dus pas maar goed op!! :roflol:
Lig je daar, lekker in je warme bedje, lepeltje lepeltje met je stiekem-wel-ontvangen-pakketje, kankert er iemand opeens een flashbang je slaapkamer in waarna je meteen geGeorge Floyd wordt.

O zeker wel. Ik praat uit ervaring.

Als iemand een pakketje bij m'n voordeur zet dan zeg ik dat ik niets ontvangen heb. Krijg gewoon m'n geld terug. Moet je het maar normaal afleveren. Ben al een paar keer thuis gekomen dat m'n pakket in de regen op de gallerij stond. Kartonnen doos helemaal nat. Kansloos.

Heb al meer dan €1000 bespaard sinds ik hier woon.
Maar waarom doe je dat niet als ze wel aanbellen?

Omdat je het dan in ontvangst neemt. En ze het wel normaal hebben geleverd.

Als zij niet normaal leveren dan komt de batman in mij naar boven om dit onrecht aan te pakken. Al die pakketjes verdwijnen dan vervolgens in de batcave.
Heb ik ook wel eens gedaan. Een paar tientjes hier en een 100je daar van ome Bezos. Maar €1900,- van twee kleinere Hollandsche webwinkels vind ik iets te ver gaan. :p

We hadden zo' babyfoon van bijna €300 besteld. Die hadden ze gewoon de hele dag op de gallerij laten staan.. half in de regen.

Kheb al het geld teruggekregen. Ik heb hier dus echt geen enkele ethische bezwaren tegen, bij een vervoerder die zo met de pakketjes van hun klanten omgaat.

Moet je maar normaal personeel aannemen i.p.v. skerre mocro's.

Heb ik ook wel eens gedaan. Een paar tientjes hier en een 100je daar van ome Bezos. Maar €1900,- van twee kleinere Hollandsche webwinkels vind ik iets te ver gaan. :p
De webwinkel betaalt de rekening niet, de vervoerder doet dat. Het zou wat zijn dat een webwinkel moet betalen voor de incompentie van postnl personeel.

En die vervoerder is er waarschijnlijk voor verzekert.

Tot je ineens een brief krijgt van de politie, of als ze gewoon voor de deur staan met de mededeling dat je vanavond bij hun slaapt. :roflol:
Alsof de politie zich daarmee “kan” bemoeien. Enigste wat er kan gebeuren is dat de leverancier loopt te dreigen, maar je word eerst uitgenodigd door de rechtbank om daar je verhaal te doen en wie eist die bewijst maw de tegenpartij mag bewijzen dat je het verduisterd hebt. Onmogelijke zaak dus nemen ze niet eens de moeite aangezien een rechtszaak ook kosten met zich meebrengt.

Ja idd of totdat ineens diep in de nacht je voordeur word opgeblazen door het AT en dat ze je meenemen, omdat ze erachter zijn gekomen dat je je pakketje wel hebt ontvangen!!111 dus pas maar goed op!! :roflol:
Er komt niemand langs van politie, alleen medewerker van PostNL die onderzoek doet naar verduistering. adhv dat bezoekje kun je een uitnodiging verwachten tot het vergoeden van, of in de rechtbank gedaagd voor een onrechtmatige daad, waarvoor men civielrechtelijk schadevergoeding kan eisen. Dat is makkelijker omdat de bewijslast minder groot is dan in het strafrecht.

Alsof de politie zich daarmee “kan” bemoeien. Enigste wat er kan gebeuren is dat de leverancier loopt te dreigen, maar je word eerst uitgenodigd door de rechtbank om daar je verhaal te doen en wie eist die bewijst maw de tegenpartij mag bewijzen dat je het verduisterd hebt. Onmogelijke zaak dus nemen ze niet eens de moeite aangezien een rechtszaak ook kosten met zich meebrengt.
Jij eist toch je geld terug?

Jij eist toch je geld terug?
Product is “niet” geleverd dus leverancier is gewoon verplicht om het product nogmaals op te sturen of geld terug binnen x dagen.
Betaal achteraf is vaak ook een verstandige keuze bij online aankopen.

Product is “niet” geleverd dus leverancier is gewoon verplicht om het product nogmaals op te sturen of geld terug binnen x dagen.
Betaal achteraf is vaak ook een verstandige keuze bij online aankopen.
Achteraf betalen is niet de meest verstandige keuze. Vooral dingen als Klarna zullen gewoon achter de verkopende partij staan. Ik gebruik zelf uitsluitend paypal of creditcard bij aankopen boven <€100,-. Die hebben een degelijke kopersbescherming.

Ik zou als webwinkel elke klant die aangeeft niets te hebben ontvangen op een zwarte lijst zetten of het nu terecht was of niet.

Ik zou als webwinkel elke klant die aangeeft niets te hebben ontvangen op een zwarte lijst zetten of het nu terecht was of niet.
Ook als je je geld gewoon terug krijgt van de vervoerder? Iedereen had er met m'n speakers vandoor kunnen gaan, je kunt letterlijk zien dat er €2k open en bloot in de hal ligt. Er wonen hier 13 vreemdelingen in een gebouw.

Ook als je je geld gewoon terug krijgt van de vervoerder? Iedereen had er met m'n speakers vandoor kunnen gaan, je kunt letterlijk zien dat er €2k open en bloot in de hal ligt. Er wonen hier 13 vreemdelingen in een gebouw.
Ja, want dan is het de volgende keer met die bezorger in die wijk ook weer gezeik.

Mijn nieuwe toyboy

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.1.jpg
5.jpg
twee pijpjes links is best wel beta..

Er komt niemand langs van politie, alleen medewerker van PostNL die onderzoek doet naar verduistering. adhv dat bezoekje kun je een uitnodiging verwachten tot het vergoeden van, of in de rechtbank gedaagd voor een onrechtmatige daad, waarvoor men civielrechtelijk schadevergoeding kan eisen. Dat is makkelijker omdat de bewijslast minder groot is dan in het strafrecht.
Hoe moet ik mijzelf dat voorstellen?

Hij belt aan, stelt zichzelf voor en vraagt vervolgens of jij je pakketje hebt ontvangen.

Jij vraagt vervolgens of hij achterlijk is, aangezien hij hier staat omdat jij hebt aangegeven dat je geen paketje hebt ontvangen.

En dan?

Terug
Naar boven