Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

???

Slowmotioncamerafunctie?

Geheugen is slecht... Te weinig, er kunnen maar 200 smsjes bewaard worden en dat is echt WEINIG. Bel/sms-tonen zijn ook zeer beperkt, er zitten er maar weinig op... :S Dat zijn dus nadelen.

Internet heeft-ie, kwam ik vijf minuten geleden achter. :o Ik dacht dat er alleen 'nep'-Internet op zat, WAP, heel beperkt. Maar er zit dus gewoon 'echt' internet op! 't Is wel langzaam.

ma flowergirl .. :p

vandaag even naar een outlet store in de buurt geweest, erg leuk winkeltje, leuke kleding, jammer dat ze weinig grote maten hadden en dat merkkleding nogal klein uitvalt.

uiteindelijk toch een g-sus shirtje gehaald met voorop een soort supermanteken maar dan met een g, een wit longsleeve shirt met v-hals, een diesel petje en 2 riemen (damn, 5eu per riem, had er laatst 2 voor 55 :( )

kan ik weer goed voor de dag komen :D

???

Slowmotioncamerafunctie?

Geheugen is slecht... Te weinig, er kunnen maar 200 smsjes bewaard worden en dat is echt WEINIG. Bel/sms-tonen zijn ook zeer beperkt, er zitten er maar weinig op... :S Dat zijn dus nadelen.

Internet heeft-ie, kwam ik vijf minuten geleden achter. :o Ik dacht dat er alleen 'nep'-Internet op zat, WAP, heel beperkt. Maar er zit dus gewoon 'echt' internet op! 't Is wel langzaam.

die slowmotion gedoe was over de LG Viewty ;)

is die van jou met microSD of wat?

die slowmotion gedoe was over de LG Viewty ;)

is die van jou met microSD of wat?

Ja je kreeg er een kaartje bij van 512MB en je kon iets opsturen om nog een gratis kaart van 2GB te krijgen... Er kan dus een geheugenkaart in de telefoon ja.

De Nokia N95 is beter, daar kunnen bijvoorbeeld echt enorm veel smsjes op bewaard worden en de camera is scherper... Maar die is volgens mij (nog) niet gratis bij een abo, of wel?

neem gewoon een smartphone, kun je echt 100000'en smsjes opslaan ;)

De Nokia N95 is beter, daar kunnen bijvoorbeeld echt enorm veel smsjes op bewaard worden en de camera is scherper... Maar die is volgens mij (nog) niet gratis bij een abo, of wel?

ja, het gaat mij echt om het opslaan van 1000en sms'jes :roflol:

N95 is niet zo'n flop als zn voorganger? :o

ja, het gaat mij echt om het opslaan van 1000en sms'jes :roflol:

N95 is niet zo'n flop als zn voorganger? :o

Niet? Mij wel, ik bewaar ze graag allemaal. :o (Alle leuke.)

N95 schijnt echt goed te zijn... mijn vriendje is er zéér tevreden over. ;)

Niet? Mij wel, ik bewaar ze graag allemaal. :o (Alle leuke.)

N95 schijnt echt goed te zijn... mijn vriendje is er zéér tevreden over. ;)

sms=spam, gaat recht de prullenbak in bij mij elke week :P

N95 specs zijn nice, van die van jou ook wel redelijk, de viewty is ook nice. Al is touchscreen imo wel wat minder.

sms=spam, gaat recht de prullenbak in bij mij elke week :P

N95 specs zijn nice, van die van jou ook wel redelijk, de viewty is ook nice. Al is touchscreen imo wel wat minder.

Touchscreen is k*t, NIET aan beginnen! Mijn vorige Samsung was touchscreen, heb 'm een jaar gehad, kon er maar niet aan wennen. Als je per ongeluk met je vinger over de touchscreenbutton gaat is gelijk je sms weg die je aan het typen was, of je hangt per ongeluk op terwijl je aan het bellen bent of je wilt een foto maken en gaat per ongeluk weer naar het startscherm... :mad:

Touchscreen is k*t, NIET aan beginnen! Mijn vorige Samsung was touchscreen, heb 'm een jaar gehad, kon er maar niet aan wennen. Als je per ongeluk met je vinger over de touchscreenbutton gaat is gelijk je sms weg die je aan het typen was, of je hangt per ongeluk op terwijl je aan het bellen bent of je wilt een foto maken en gaat per ongeluk weer naar het startscherm... :mad:
dat ligt niet aan het touchscreen maar aan het feit dat je een vrouw bent, die kunnen gewoon niet met electronica overweg. ;)

touchscreen is ff wennen, maar de voordelen die het bied wegen imo wel op tegen de nadelen, maargoed, mijn scherm gaat uit tijdens het bellen etc. dusja :P

had ik ook in het begin, na een maandje ben je het gewoon en heb je er nooit meer last.. had IK er nooit meer last van :p

Samsung E900? Heb ik, werkt super fijn vind ik.

Ja die had ik, ik vond het echt k*t... Geen idee wat de voordelen zijn van touchscreen, ik heb ze niet ontdekt.

@el smurfo: 1000 smsjes bewaren is wel beter! (Beter dan 200 iig.:() Jij bent hetzelfde als ik: leuke smsjes bewaar je het liefst voor altijd en je smsjes bestaan meestal uit meerdere smsjes aan elkaar. :p

Terug
Naar boven