AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

die longsleeve zal ook gewoon boven spijkerbroek komen :) Heb et niet gekocht als uitgaansshirt ofzo. De polo staat er nog wel bij, de blouse staat er ook goed bij, niet echt superdude-only kleding ^^.
Volgende maand koop ik denk ik een mooie blazer en pantalon, lekker stylish :cool:
Ook ff een mooie phone bestellen, zit te twijvelen tussen de viewty van LG, die 5 mp samsung, en de 5 mp sony.... iemand ervaring met die phones?

ga voor de samsung U600 = 3.2 MP maar wel zeer dun of de betere maar ook dikkere samsung G600 = 5 MP

Jonko ik heb Samsung G600 met 5MP, is wel goed! Lekkere telefoon!

kerst kadootje om aan de muur te hangen ;)

iphone_apple.jpg

Iphone is echt Mega lekker :cool: Alle Bitches van Muay Thai J staan er al op te pronken :D
waaaaaaaar? hoeveel? en zonder abo?

die longsleeve zal ook gewoon boven spijkerbroek komen :) Heb et niet gekocht als uitgaansshirt ofzo. De polo staat er nog wel bij, de blouse staat er ook goed bij, niet echt superdude-only kleding ^^.
Volgende maand koop ik denk ik een mooie blazer en pantalon, lekker stylish :cool:
Ook ff een mooie phone bestellen, zit te twijvelen tussen de viewty van LG, die 5 mp samsung, en de 5 mp sony.... iemand ervaring met die phones?

heb de viewty nu al een paar weken en hij bevalt me echt super. Mooie looks, goede camera etc. Vind het tot nu toe nog een heerlijk ding.

Net toch nog ff wat gekocht, een witte blouse van Burberry, en een zwart vest, eveneens van Burberry. Het vest twijvelde ik nog lang over, maar zat lekker en ziet er wel leuk uit. Wel wat prijzig, mja ^^

het hoort niet in dit topic maar even foto's getrokken van 3 broeken.. speciaal voor jonko natuurlijk :p waarvan de 2 eerste nieuw zijn sinds zaterdag en let ook op de nog splinternieuwe allstars en een stukje van mijn SuperSventshirt..
ps: die smurfige broek draag ik NIET om ergens naar toe te gaan..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:sd:

Ik heb denk ik een leuk reisje op het oog :D
Weekje San Marino in Augustus incl 3 dagen naar de MotoGP :D

Ferrari extreme geurtje!

???

hoe is de slowmotion camera functie? :D

hoe zit het met de grootte van de beide telefoons? en het interne+externe geheugen? [welke kaart] Hoe is internet erop?

Slowmotioncamerafunctie?

Geheugen is slecht... Te weinig, er kunnen maar 200 smsjes bewaard worden en dat is echt WEINIG. Bel/sms-tonen zijn ook zeer beperkt, er zitten er maar weinig op... :S Dat zijn dus nadelen.

Internet heeft-ie, kwam ik vijf minuten geleden achter. :o Ik dacht dat er alleen 'nep'-Internet op zat, WAP, heel beperkt. Maar er zit dus gewoon 'echt' internet op! 't Is wel langzaam.

Terug
Naar boven