- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Kan meteen de kast in want het wordt weer warmer. Heb zelf ook spullen van GripGrab. Goede pasvorm maar slijt wel snel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan meteen de kast in want het wordt weer warmer. Heb zelf ook spullen van GripGrab. Goede pasvorm maar slijt wel snel.
PrimaKan meteen de kast in want het wordt weer warmer. Heb zelf ook spullen van GripGrab. Goede pasvorm maar slijt wel snel.
alweer ?Kan meteen de kast in want het wordt weer warmer. Heb zelf ook spullen van GripGrab. Goede pasvorm maar slijt wel snel.
Global warming hè
Prima slijt wel snel heb ik van horen zeggenIemand ervaring met deze ?
![]()
GripGrab - Raptor RaceDay Windproof Lente Herfst Fietshandschoenen Winddicht zonder... | bol
GripGrab - Raptor RaceDay Windproof Lente Herfst Fietshandschoenen Winddicht zonder Padding - Zwart - Unisex - Maat L. Windwerend Verbeterde grip door...www.bol.com
Niet als ze in de kast blijven liggen.
Jij hebt jouw setje van 93 nog?
Ik heb geen gripgrap spul.
Prima
Ook geen GripGrab coins ?
Hopelijk warm genoeg. Niets erger dan kouwe tenen op de fiets.
Ah handig zo'n broek voor tijdens de bulk en eentje voor tijdens het cuttenAangezien de kleine niet meer in zijn blote kont mag zwemmen 🤷♂️
![]()
Hoop geld om alleen maar te gebruiken om te shitposten op dbb :^)![]()
APPLE MacBook Pro 13.3 (2022) | Zilver M2 10-Core GPU 8GB 256GB kopen? | MediaMarkt
Bestel de APPLE MacBook Pro 13.3 (2022) | Zilver M2 10-Core GPU 8GB 256GB nu bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels.www.mediamarkt.nl
het is voor vakantie in juni 😬Hoop geld om alleen maar te gebruiken om te shitposten op dbb :^)
Mijn boekhouder zei dat ik moest investeren in oa BMW 760iL.Hoop geld om alleen maar te gebruiken om te shitposten op dbb :^)
Protip: Ik zou dit soort apparaten altijd bij een eigen reseller (A-mac óf Apple zelf) aanschaffen. MediaMarkt staat niet bekend om hun fijne service en als er gedoe mee is, kom je bij een A-mac of Apple Store zelf veel beter uit qua garantie en service dan wat de MediaMarkt in 10 jaar kan bieden. Ik koop m'n keuken apparaten nog niet eens bij die tent![]()
APPLE MacBook Pro 13.3 (2022) | Zilver M2 10-Core GPU 8GB 256GB kopen? | MediaMarkt
Bestel de APPLE MacBook Pro 13.3 (2022) | Zilver M2 10-Core GPU 8GB 256GB nu bij MediaMarkt. Online of in één van onze winkels.www.mediamarkt.nl
Zie hetzelfde model zelfs goedkoper bij hun erop staan: