MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Daar is die eindelijk, het stuk waar ik het meest naar uit keek.. :D Niet meer samen in een twijfelaar slapen en 293729x per nacht wakker worden door bewegingen.. :p
PXL_20230426_083645942.jpg
Tip: Neem 2 dekens/dekbedden

Dekens 1 a 2 maten groter dan het matras kopen dan zit je nooit met dat gekut

Ik ken de maten van dekens blijkbaar niet :emo:

Ik ken de maten van dekens blijkbaar niet :emo:

Je wilt niet weten hoeveel mannen ik dit heb moeten uitleggen toen ik bij de HEMA werkte :roflol:

Ook echt vaak de vraag gekregen voor dekbedhoezen voor een 1persoons bed want ze 'konden alleen maar 140 bij 200 vinden niet 90 bij 200'

Ik ken alleen de maten 140/200/220/240

Kunt alles op maat laten maken bij de betere beddenwinkels, achmed de turk kan het ook in zijn naai atelier voor de helft.

Die van mij claimt altijd het deken en ik lig het liefst helemaal ingerold als een loempia. Dus 2 dekens is hier the way to go.

Plus ik slaap onder een dun dekentje en zij een dekbed plus deken.

En dan nog koude voeten tegen je buik aandrukken. :roflol:

:emo: :hamer:
Ja die kleine van me is een kleumpie. Lig ik onder een dun dekentje, heb t moeilijk warm, heeft zij een dik dekbed plus vliesdeken. En nachtkleding aan.
"Is t goed als de verwarming aankan want ik heb t koud." :o
"Nee"

Zelfs in Thailand had die het nog koud.
🤦‍♂️

En ja 's nachts opeens een voet in je rug omdat ze diagonaal is gaan liggen in haar slaap.
Wakker. Dan de kleine die 's nachts wakker wordt. Weer wakker. Vervolgens voor de 2e keer weer moeten pissen, weer eruit, weer wakker. Duw in m'n rug omdat ik snurk, weer wakker. Dan zij of ik maar weer naar de bank verkassen de laatste uurtjes.

En dan begint de dag weer. Happy days.

Terug
Naar boven