- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top. Veel te weinig mensen investeren in een goed bed.Daar is die eindelijk, het stuk waar ik het meest naar uit keek..Niet meer samen in een twijfelaar slapen en 293729x per nacht wakker worden door bewegingen..
![]()
Is het een 180x200 of een 200x200?Daar is die eindelijk, het stuk waar ik het meest naar uit keek..Niet meer samen in een twijfelaar slapen en 293729x per nacht wakker worden door bewegingen..
![]()
Interessant is ook twee matrassen met een breedte van 80 cm en daar een dekmatras op. Dat is zo een matras van 7 cm dik of zo. Dan voel je je partner niet bewegen en voel je de scheiding van de matrassen niet.Daar is die eindelijk, het stuk waar ik het meest naar uit keek..Niet meer samen in een twijfelaar slapen en 293729x per nacht wakker worden door bewegingen..
![]()
Belangrijkste onderdeel imo. Alles wat ons met de vloer verbindt is niet op bezuinigd.Top. Veel te weinig mensen investeren in een goed bed.
200x210..

Dat partner niet voelen bewegen ging het mij ook voor een groot deel om idd. Ik slaap erg licht, dus moet zo min mogelijk kunnen voelen. Wist niet dat de dikte van de topper er ook invloed op heeft, dat is fijn. Die van ons is 14cm, lag het lekkerst in de winkel.Interessant is ook twee matrassen met een breedte van 80 cm en daar een dekmatras op. Dat is zo een matras van 7 cm dik of zo. Dan voel je je partner niet bewegen en voel je de scheiding van de matrassen niet.

Heb je ook zo’n onderbroek? 🙊
Die had ik al.
Vind de tatoeage mooier dan de kousen 😅
Mijn favo kleur
Leuk setje boekenplankjes er naast, nice.