XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

16k voor zo’n koekblik? :eek:

Neem aan dat hij dat best kan doen, heb hem gister een berichtje gestuurd omdat ik hem hier op forum zag, verder al jaren niet gesproken eigenlijk. En nee ook niet geprobeerd, voordat je begint te janken

Ik ben veel te ongevoelig om te janken. :dunno:

Hoe zit het eigenlijk met Chinese auto’s in Europa nu? Zie je er weleens een?

Hier in Russia heb je nu het ene na het andere nieuwe merk en er is niet echt een touw aan vast te knopen, lol. Soms denk je in de verte een Lexus te zien, en dan blijkt het een Changan of een Zeekr te zijn. Van de buitenkant ziet het er allemaal wel goed uit moet ik zeggen. Ik ben benieuwd of die dingen een beetje meegaan en wat voor gebreken er aan het licht komen op hoge km standen.

Zo’n ding met 1.5 en 180pk ofzo heb je vanaf omgerekend 28.000 euro.

Oh, dacht dat dit het auto topic was.

Hoe zit het eigenlijk met Chinese auto’s in Europa nu? Zie je er weleens een?

Hier in Russia heb je nu het ene na het andere nieuwe merk en er is niet echt een touw aan vast te knopen, lol. Soms denk je in de verte een Lexus te zien, en dan blijkt het een Changan of een Zeekr te zijn. Van de buitenkant ziet het er allemaal wel goed uit moet ik zeggen. Ik ben benieuwd of die dingen een beetje meegaan en wat voor gebreken er aan het licht komen op hoge km standen.

Oh, dacht dat dit het auto topic was.

Hele markt zal binnen 10 jaar gedomineerd worden door Chinese elektrische rommel in Europa.

Hele markt zal binnen 10 jaar gedomineerd worden door Chinese elektrische rommel in Europa.

Maar die China cars die hier rondrijden zijn niet elektrisch, he. Hier leeft dat allemaal niet. De benzine kost 50ct per liter en ik heb nog nooit ergens een laadpaal gezien.

En ik weet dus niet of het rommel is of niet :p De merken Haval, Geely en Cherry zijn al een jaar of 5 in Rusland aanwezig en eigenlijk hoor je daar louter positieve dingen over.

• Like
Waarderingen: Vonk
Maar die China cars die hier rondrijden zijn niet elektrisch, he. Hier leeft dat allemaal niet. De benzine kost 50ct per liter en ik heb nog nooit ergens een laadpaal gezien.

En ik weet dus niet of het rommel is of niet :p De merken Haval, Geely en Cherry zijn al een jaar of 5 in Rusland aanwezig en eigenlijk hoor je daar louter positieve dingen over.

Is ook wel best Bucks for money gok ik!

Ja die elektrificatie is echt een Westers opgedrongen probleem. Bij ons is het haast alleen elektrisch wat er nieuw uit China onze markt betreed.

En met hoe het in Duitsland gaat, is het maar de vraag of er over 10 jaar nog wel bestaansrecht is voor merken als Volkswagen, BMW en Mercedes-Benz.

IMG_20230902_115422.jpg

Terug
Naar boven