- Waardering
- 32.514
- Massa
- 160kg
Jij hebt andere minpunten 🤏
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt andere minpunten 🤏
Heeft iedereen wel he
Geeft niet Hell had ook die vergissing gemaakt en toen maar de schoenen gekochtgod***domme en ik maar denken dat ik me kaal moet scheren hiervoor! Toch moeilijk als de woorden niet letterlijk zijn wat ze bedoelen he
Kia is net als @Hell93 , niet kapot te krijgen en blijft maar doorgaan.
Dat denkt elke vrouw
Heb je ze al geprobeerd mss?Kia is net als @Hell93 , niet kapot te krijgen en blijft maar doorgaan.
Of ik @Hell93 al geprobeerd heb, zou wel willen maar zon gekke blijft je daarna 4 life stalken.
Oi ik ben @Bobby10 niet he(niet dat ik die geprobeerd heb, word nog liever dood in een Kia gevonden). Ik stalk niet, ook geen exen
![]()
Is @SkyBlazer niet een ex van jou? Wellicht kan hij even confirmen.
Neem aan dat hij dat best kan doen, heb hem gister een berichtje gestuurd omdat ik hem hier op forum zag, verder al jaren niet gesproken eigenlijk. En nee ook niet geprobeerd, voordat je begint te janken

Hoe zit het eigenlijk met Chinese auto’s in Europa nu? Zie je er weleens een?
Hier in Russia heb je nu het ene na het andere nieuwe merk en er is niet echt een touw aan vast te knopen, lol. Soms denk je in de verte een Lexus te zien, en dan blijkt het een Changan of een Zeekr te zijn. Van de buitenkant ziet het er allemaal wel goed uit moet ik zeggen. Ik ben benieuwd of die dingen een beetje meegaan en wat voor gebreken er aan het licht komen op hoge km standen.
Oh, dacht dat dit het auto topic was.
Hele markt zal binnen 10 jaar gedomineerd worden door Chinese elektrische rommel in Europa.
De merken Haval, Geely en Cherry zijn al een jaar of 5 in Rusland aanwezig en eigenlijk hoor je daar louter positieve dingen over.Maar die China cars die hier rondrijden zijn niet elektrisch, he. Hier leeft dat allemaal niet. De benzine kost 50ct per liter en ik heb nog nooit ergens een laadpaal gezien.
En ik weet dus niet of het rommel is of nietDe merken Haval, Geely en Cherry zijn al een jaar of 5 in Rusland aanwezig en eigenlijk hoor je daar louter positieve dingen over.