apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AAS?
Dat begrip vereist wel voorkennis, ik wist niet dat er voor- en eindversterking was.Alles staat er toch.
Gewoon een voorversterker, muziekstreamer en eindversterker in één.
Tegenwoordig niet meer tenzij je met bepaalde draaitafels werkt. Nu is het gewoon een bronkeuze apparaat, dus tv/cd/radio/streamen enz.
Skinhead stiloSchoentjes zijn binnen! Kan alleen niet kiezen tussen de veters![]()
![]()
![]()
Edit: rood/zwarte veters zijn 't geworden![]()
Hoge zwarte schoenen en rode veters. maar blijkbaar ben jij nu ook skinhead expert. lopen er genoeg van rond in de UKHoi stalker.
Dit zijn Timberlands, geen Dr Martens en de veters zijn niet wit + zijn niet hetzelfde patroon.
Try better, hater.
Hoge zwarte schoenen en rode veters. maar blijkbaar ben jij nu ook skinhead expert. lopen er genoeg van rond in de UK
De kleur van je veters bepaalt of je een skinhead bent?
Leuke schoenen trouwens.

jaDe kleur van je veters bepaalt of je een skinhead bent?
Leuke schoenen trouwens.
god***domme en ik maar denken dat ik me kaal moet scheren hiervoor! Toch moeilijk als de woorden niet letterlijk zijn wat ze bedoelen he
Proficiat. misschien is bubbeltjesplastic rond de velgen een optie?Aangezien de vriendin elke stoeprand hier in de straat al geraakt heeft met haar auto werd het tijd voor een nieuwe auto of vriendin;
Toch maar voor een nieuwe auto gekozen;
![]()
Ik dacht dat jullie van de grote auto’s waren.Aangezien de vriendin elke stoeprand hier in de straat al geraakt heeft met haar auto werd het tijd voor een nieuwe auto of vriendin;
![]()
extra randje rubber langs de velg-rand plakkenAangezien de vriendin elke stoeprand hier in de straat al geraakt heeft met haar auto werd het tijd voor een nieuwe auto of vriendin;
![]()
Volgens haar is het altijd een ander die de schade geeft of dat ze moest uitwijken en ik ga er niet mee in discussie anders krijg je zon kut als @Hell93Proficiat. misschien is bubbeltjesplastic rond de velgen een optie?
Hoe denk je dat het oogt als je als “thuiskapster” komt aanzetten in je range rover bij klanten? We wonen in Nederland, als je al wat anders rijd dan een rode renault clio ben je al apart of compenseer je jou p**mel schijnbaar.
Volgens haar is het altijd een ander die de schade geeft of dat ze moest uitwijken en ik ga er niet mee in discussie anders krijg je zon kut als @Hell93