Ga je je collegas een keer aanpakken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je je collegas een keer aanpakken?
Jij op die achterste en je vrouw maar trappen zeker.![]()
Een tweedehandsje om te proberen, het bevalt zo goed dat ik een tweede ga kopen.
Nee, ik op de voorste en van beide kinderen moest ik mijn benen stilhouden.Jij op die achterste en je vrouw maar trappen zeker.
Jammer van het bandje, voor derest wel prima. Kost da?
Het is alleen geen racefiets...
oké prima , dat interesseert me vrij weinig . Fiets gekocht dan
oké prima , dat interesseert me vrij weinig . Fiets gekocht dan

En deelname aan races op de schaats doe je het liefste op klompjes, achter een stoel.Tussen jou en mij, als je erop kunt fietsen en deel kunt nemen aan een race, kun je het gewoon een racefiets noemen![]()
rustig schwarzeneggertje, ze wisten vast niet dat "fietsen" zo gevoelig lag bij je.En deelname aan races op de schaats doe je het liefste op klompjes, achter een stoel.
En deelname aan races op de schaats doe je het liefste op klompjes, achter een stoel.
Mag dat als de wielrenner er zo uitziet?
alleen met dat shirtje erbij aan
Forstemann!

Voor de afwisseling wel leuk, heb een andere duiker op staal, dit oogt wat sportiever imho (misschien ben ik er over een tijdje wel zat van, kan altijd aftermarket wat anders erbij halen)Jammer van het bandje, voor derest wel prima. Kost da?

Wat doet zo'n ding?
Alles staat er toch.