AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb een oven en tot nu toe kan alles wat in de airfryer kan ook prima in de oven.

Net lekker beenham met honing mosterdsaus en zoete aardappelfrietjes met knoflook en rozenmarijn. Was weer een succes.
Bij mij gaan oa de partjes echt wel in de Air fryer. Oven friet etc heb ik ook liever uit de Air Fryer.

Ik ben meer van het wokken en de rijst of pasta. Ben gemiddeld ook maar 2-3 dagen per week thuis. Ik zal binnenkort weer eens wat erin gooien, heb nog e.e.a. van Musclemeat in de vriezer.

Ik vind wel dat sommige dingen er vrij droog uitkomen, meer mensen daar last van? En het koelt snel af. In de oven blijft het beter warm. En welke aardappeltjes of frietjes zijn het best en lekkerst?

Ik ben meer van het wokken en de rijst of pasta. Ben gemiddeld ook maar 2-3 dagen per week thuis. Ik zal binnenkort weer eens wat erin gooien, heb nog e.e.a. van Musclemeat in de vriezer.

Ik vind wel dat sommige dingen er vrij droog uitkomen, meer mensen daar last van? En het koelt snel af. In de oven blijft het beter warm. En welke aardappeltjes of frietjes zijn het best en lekkerst?
Geen idee. Maar als je rijst met een ijsblokje in de magnetron doet, is het daarna weer net alsof het vers gekookt is :)

• Wow
Waarderingen: BB_
Droogkloot

Sta-op-stoel-toulouse-functies-1024x1024.jpeg

Zo’n luchthaven ding.

IMG_3848.jpeg

Terug
Naar boven