- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Stook je er mee ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stook je er mee ?
Sommige dingen in de oven, andere dingen in de airfryer.Ik heb een oven en tot nu toe kan alles wat in de airfryer kan ook prima in de oven.
Net lekker beenham met honing mosterdsaus en zoete aardappelfrietjes met knoflook en rozenmarijn. Was weer een succes.
Ik ken een mannetje
Bij mij gaan oa de partjes echt wel in de Air fryer. Oven friet etc heb ik ook liever uit de Air Fryer.Ik heb een oven en tot nu toe kan alles wat in de airfryer kan ook prima in de oven.
Net lekker beenham met honing mosterdsaus en zoete aardappelfrietjes met knoflook en rozenmarijn. Was weer een succes.
@Steks ?
Betwijfel of die tijd heeft( zal wel weer ziek zijn )
Geen idee. Maar als je rijst met een ijsblokje in de magnetron doet, is het daarna weer net alsof het vers gekookt isIk ben meer van het wokken en de rijst of pasta. Ben gemiddeld ook maar 2-3 dagen per week thuis. Ik zal binnenkort weer eens wat erin gooien, heb nog e.e.a. van Musclemeat in de vriezer.
Ik vind wel dat sommige dingen er vrij droog uitkomen, meer mensen daar last van? En het koelt snel af. In de oven blijft het beter warm. En welke aardappeltjes of frietjes zijn het best en lekkerst?

Ziek niet echt, maar helemaal in orde ook weer niet.Betwijfel of die tijd heeft( zal wel weer ziek zijn )
Maar dit keer serieus ik ben al een flinks tijd zo verkouden dat ik mijn astma inhaler moet gebruiken, maar ik ga over een uurtje wel gewoon werken.
Sibultramine ? Novodisk ?Maar dit keer serieus ik ben al een flinks tijd zo verkouden dat ik mijn astma inhaler moet gebruiken, maar ik ga over een uurtje wel gewoon werken.
Nee Salbutamol.
Mijn excuses voor het feit dat ik je uit schold voor dikke long patiënt , het stofje wat ik aanhaalde word gebruikt bij astmapatiënten met obesitas
Karakter hoorMaar dit keer serieus ik ben al een flinks tijd zo verkouden dat ik mijn astma inhaler moet gebruiken, maar ik ga over een uurtje wel gewoon werken.
We hebben een slaapstoel.

Oké