- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Gasprijzen zijn juist gedaald
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gasprijzen zijn juist gedaald
Nou bij ons juist van 140€ naar 390€
Dat is je voorschot, Dan heb je meer verbruikt.
Verlagen lukt ook niet want ze zijn al aantal dagen 24 uur niet bereikbaar.Dat is je voorschot, Dan heb je meer verbruikt.
De gasprijs van 2023 was hoger dan van nu.
Kun je online doen, of via je app. maar je moet de eenheidsprijs weten per kWh, of m3 (stroom-gas) en je jaarverbruikVerlagen lukt ook niet want ze zijn al aantal dagen 24 uur niet bereikbaar.
Dit werkt overigens pas als de prijs van een M3 gas meer dan 11x duurder is dan elektriciteit.
mijn zwager betaald maar 120 en wij gingen de premie berekenen op basis van de gegevens die stond op onze meterkast en kwam uit op 500€ waar hij aangemeld staat. Onze kachel stond standaard altijd op 19 graden al jaren en we vinden het vreemd waarom het gestegen is. Hij zei misschien omdat zij gezien hebben omdat mijn kvk op dit adres ingeschreven staat maar misschien heeft het niet daarmee te maken.Kun je online doen, of via je app. maar je moet de eenheidsprijs weten per kWh, of m3 (stroom-gas) en je jaarverbruik
Overstappen kan ook misschien https://www.pricewise.nl/energie-vergelijken/
Tuurlijk niet. Zzp of inschrijving in handelsregister heeft er niets mee te maken.mijn zwager betaald maar 120 en wij gingen de premie berekenen op basis van de gegevens die stond op onze meterkast en kwam uit op 500€ waar hij aangemeld staat. Onze kachel stond standaard altijd op 19 graden al jaren en we vinden het vreemd waarom het gestegen is. Hij zei misschien omdat zij gezien hebben omdat mijn kvk op dit adres ingeschreven staat maar misschien heeft het niet daarmee te maken.
19 graden is normaal. Ook al verbruik je 2000m3 zit je nog onder de €500,-Wat is je verbruik dan?
Verwarming standaard op 19 is wel pittig hoog, de meeste mensen zetten hem alleen aan als ze thuis en wakker zijn en dan is 19 wel redelijk normaal, al enigsinds aan de hoge kant.
Wat is je verbruik dan?
Verwarming standaard op 19 is wel pittig hoog, de meeste mensen zetten hem alleen aan als ze thuis en wakker zijn en dan is 19 wel redelijk normaal, al enigsinds aan de hoge kant.
Loop je thuis rond in een winterjas? Skirre tijden.Overdag is 18-19 wel normaal ja, niet snachts of als je niet thuis bent.19 graden is normaal. Ook al verbruik je 2000m3 zit je nog onder de €500,-
Naja als je de hele winter lang een flink huis met matig label op 19 graden wilt houden ga je wel over de 2000m3 ja.19 graden is normaal. Ook al verbruik je 2000m3 zit je nog onder de €500,-
Bij 15 graden trek ik wel iets warms aan, 19 graden heb ik een T-shirt aan tenzij ik net van de motor kom ofzo.19 hoogLoop je thuis rond in een winterjas? Skirre tijden.
Hier weer een ander uiterste. Afgelopen dagen was het iets warmer buiten (zo rond het vriespunt) en de centrale verwarming in heel ons appartementencomplex stond zo hoog dat ik alle ramen wijd open moest zetten om te overleven. Maar nu is het buiten -25 en dan is het wel lekker als de verwarming op 10000 staat.
Nou 19 is alsnog koud hier man. Pas bij 22 merk je echt warmte. Nu zetten we hem terug naar 12 als wij uit huis gaan. Maar afgelopen jaren zat die standaard op 19 vandaar waarom we afvroegen dat het ineens het bedrag bijna verdrievoudigd is. Er was niks veranderd.Wat is je verbruik dan?
hij woont bij zijn ma (in een flat.)Overdag is 18-19 wel normaal ja, niet snachts of als je niet thuis bent.
Naja als je de hele winter lang een flink huis met matig label op 19 graden wilt houden ga je wel over de 2000m3 ja.
Hmm dan is het wel bijzonder ja. Hoeveel mensen zijn ze? Wij vebruiken het meeste aan warm water door douchen, dat tikt ook snel aan.hij woont bij zijn ma (in een flat.)
mijn overbuurman heeft een flat van 72m2 en stookt op 21graden. Zijn gasverbruik was vorige afrekening iets van 980m3. ruime gezinswoning met 5 man is ook wat anders. Dan heb je ook meer gasverbruik voor warm water