ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
2,5 / 3k ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2,5 / 3k ?
Inb4 funda afspeuren 😌Ik heb trouwens net een huis gekocht. Met 450m2 tuin eromheen enz. Ga ik alleen niet delen hier. En een ahitload aan meubels. Ze zijn heel blij met me geweest bij sommige winkels. t*ring. Ik heb me toch een geld uitgegeven deze maand…..warmtepomp. Zonnepanelen, garagedeur, al het schakel materiaal vervangen, latex laten spuiten, deurtjes, lampen, etc etc.
Geld heb ik niet meer. Maar een hele hoop spullen!
Ben al verhuisd. Staat allang niet meer op funda.Inb4 funda afspeuren 😌
Maar mooi ja gefeliciteerd. Kan je zo in de tuin hardlopen 😋
ga ik ook niet doen. Opa gaat op bed.Ben al verhuisd. Staat allang niet meer op funda.
Maar wel heel relaxed huis. Open haard, grote tuin, bijkeuken en zelfs een echt kantoortje voor als ik thuis werk.
zekel
Ik heb trouwens net een huis gekocht. Met 450m2 tuin eromheen enz. Ga ik alleen niet delen hier. En een ahitload aan meubels. Ze zijn heel blij met me geweest bij sommige winkels. t*ring. Ik heb me toch een geld uitgegeven deze maand…..warmtepomp. Zonnepanelen, garagedeur, al het schakel materiaal vervangen, latex laten spuiten, deurtjes, lampen, etc etc.
Geld heb ik niet meer. Maar een hele hoop spullen!

Sowieso team airfryer is iedereen welkom 💓Vandaag is deze binnen gekomen. @ThaWasteland mag ik nou bij jouw clubje?
Iedereen?
Oké bijna iedereen jij niet 🫠
Ik heb dezelfde, is een fijn apparaat. Ga je veel plezier aan beleven!Vandaag is deze binnen gekomen. @ThaWasteland mag ik nou bij jouw clubje?
Ik ga een Crockpot voor de kerst krijgen van mezelf. Heb een maat die gebruikt hem na 10 jaar nog bijna elke dag.Ik heb ook zo'n Air Fryer. In 5 jaar tijd 5x gebruikt.
Top apparaat. Die xxl zijn helemaal goed.Vandaag is deze binnen gekomen. @ThaWasteland mag ik nou bij jouw clubje?
Hier ook.
We hebben een xl gekocht. Xxl vonden we qua prijs een beetje te gortig...Top apparaat. Die xxl zijn helemaal goed.
Ik ben al jaren fan. Gebruik hem een keer of twee per week.
NoobIk heb ook zo'n Air Fryer. In 5 jaar tijd 5x gebruikt.