Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb trouwens net een huis gekocht. Met 450m2 tuin eromheen enz. Ga ik alleen niet delen hier. En een ahitload aan meubels. Ze zijn heel blij met me geweest bij sommige winkels. t*ring. Ik heb me toch een geld uitgegeven deze maand…..warmtepomp. Zonnepanelen, garagedeur, al het schakel materiaal vervangen, latex laten spuiten, deurtjes, lampen, etc etc.

Geld heb ik niet meer. Maar een hele hoop spullen!
Inb4 funda afspeuren 😌

Maar mooi ja gefeliciteerd. Kan je zo in de tuin hardlopen 😋

Inb4 funda afspeuren 😌

Maar mooi ja gefeliciteerd. Kan je zo in de tuin hardlopen 😋
Ben al verhuisd. Staat allang niet meer op funda.

Maar wel heel relaxed huis. Open haard, grote tuin, bijkeuken en zelfs een echt kantoortje voor als ik thuis werk.

Weer eens wat anders. Lekkel walm.

1701846463008.png
zekel

Ik heb trouwens net een huis gekocht. Met 450m2 tuin eromheen enz. Ga ik alleen niet delen hier. En een ahitload aan meubels. Ze zijn heel blij met me geweest bij sommige winkels. t*ring. Ik heb me toch een geld uitgegeven deze maand…..warmtepomp. Zonnepanelen, garagedeur, al het schakel materiaal vervangen, latex laten spuiten, deurtjes, lampen, etc etc.

Geld heb ik niet meer. Maar een hele hoop spullen!

Gefeliciteerd! :D

Ik heb ook zo'n Air Fryer. In 5 jaar tijd 5x gebruikt.

Bij ons staat de airfryer dagelijks aan

Ik heb een oven en tot nu toe kan alles wat in de airfryer kan ook prima in de oven.

Net lekker beenham met honing mosterdsaus en zoete aardappelfrietjes met knoflook en rozenmarijn. Was weer een succes.

Ik zwéér bij mijn AirFryer. Bijna alles kan erin, snel klaar en makkelijk schoon te maken. Ideaal!

Terug
Naar boven