XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Welke neusspray gebruik je dan? Ik gebruik dagelijks Nasonex voor het slapen (met mometasonfuroaat) waardoor mijn neus open gaat. Ik heb chronische sinusitis + een scheef neusschot waardoor de openingen niet gelijk zijn en dus vaak verstopt raken. De neusspray gebruik ik bijna elke dag 1 maal voor het slapen, mag ook van dokter en dit is voldoende voor mij. Anders kan ik niet slapen omdat mijn neus potdicht zit.

Nasonex heb ik ook een tijd lang op doktersvoorschrift gebruikt, inderdaad voor het slapen gaan. Maar na verloop van tijd hielp die shit niet meer en ben ik overgegaan op xylometazoline.

Nasonex heb ik ook een tijd lang op doktersvoorschrift gebruikt, inderdaad voor het slapen gaan. Maar na verloop van tijd hielp die shit niet meer en ben ik overgegaan op xylometazoline.
Da's vervelend. Bij mij werkt het nog steeds na al die jaren. Al moet ik wel toegeven dat ik het soms eens een maand niet gebruik doordat mijn sprays op zijn en ik vergeet erom te gaan :p maar na een maand is het echt wel nodig want anders slaap ik niet.

IMG_1152.jpeg

Na-aper :D

IMG20240409154110.jpg

Hopelijk werkt dutasteride beter tegen kaal worden dan finasteride.

Vaak ook icm tamsulosine 0.5 mg

Miami Vice gekeken ?
😂
.

• Haha
Waarderingen: HB89
  • Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven