AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik dacht dat collagen protein niks waard was voor spiermassa?
Of neem je het daar niet voor?
(Of heb ik, degene die het tegen me zei, het verkeerd?) :o
Maar wel voor je darmen/spijsvertering

Nuchter of pre bed een scoopje kan je gezondheid hierin verbeteren.

Ik dacht dat collagen protein niks waard was voor spiermassa?
Of neem je het daar niet voor?
(Of heb ik, degene die het tegen me zei, het verkeerd?) :o
Zie mijn ontbijt van (gister) heb al eerder uitgelegd waar Collageen voor is

Mezelf op een nieuwe decopeerzaag getrakteerd.

IMG-20240406-WA0000.jpeg

Ik gebruik collageen niet voor spiermassa, zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen ?
Ik gebruik het voor mijn kunstgebit, en meng met met isolaat whey eet het in de ochtend met ontbijt en 1liter melk met ook een eiwitvorm. dus nogmaals, Collageen is voor andere meerdere doelen dan spiermassa behouden, want mijn doel is de laatste jaren. Als vrouw zou je moeten weten waar collageen meer voor dient, want het is ook gewild in vrouwelijke verzorgingsproducten, net als q10 en creatine. einde discussie :wave:

Ik gebruik collageen niet voor spiermassa, zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen ?
Ik gebruik het voor mijn kunstgebit, en meng met met isolaat whey eet het in de ochtend met ontbijt en 1liter melk met ook een eiwitvorm. dus nogmaals, Collageen is voor andere meerdere doelen dan spiermassa behouden, want mijn doel is de laatste jaren. Als vrouw zou je moeten weten waar collageen meer voor dient, want het is ook gewild in vrouwelijke verzorgingsproducten, net als q10 en creatine. einde discussie :wave:
Je kan beter gewoon gaan trainen met gewichten als je spiermassa wil behouden. Als je een beetje harder traint worden die spieren nog groter ook. Maar misschien zeg ik nu rare dingen op dit forum.

• Haha
Waarderingen: 6am

Uuuuh oke. Thanks. Maar je had al antwoord gegeven toch :roflol: kalm aan, denk om je hart..

Je kan beter gewoon gaan trainen met gewichten als je spiermassa wil behouden. Als je een beetje harder traint worden die spieren nog groter ook. Maar misschien zeg ik nu rare dingen op dit forum.
Zozo we hebben hier Meneer de Expert

Kun je mij die wetenschappelijke artikels eens linken die dat "beweren" ?

En zonder eiwitten te nuttigen 😂

Terug
Naar boven