MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Swagger punten +100

IMG_4773.jpeg

IMG20240318194539.jpg

2 voor prijs van 1, kon ik niet overslaan :o 1.2 kg totaal voor 22 pond (25 euro oid).

• Like
Waarderingen: BB_
Beste neusspray die ik tot nu toe heb geprobeerd. Opent gelijk 100% je neusgaten bij verkoudheid.
IMG_1920.jpeg

• Like
Waarderingen: BB_
Kattenluik die via hun chip in het nekkie open kan. 👌

Beste neusspray die ik tot nu toe heb geprobeerd. Opent gelijk 100% je neusgaten bij verkoudheid.
IMG_1920.jpeg
Poeh, wat een opluchting is het als je dat spul ontdekt. Houd wel echt goed de bijsluiter aan, zoals @Schwarzeneggertje zegt. Langer dan een week gebruiken en je neus is er snel aan gewend. Dat wordt naar afkicken. Ik gebruik het als nodig ook alleen 1x per dag voor 't slapen, om gewenning zo veel mogelijk voor te komen.

In spoedgevallen gebruikte ik het na 1 week nog maar in 1 neusgat. Dat er altijd een neusgat open blijft. :roflol:

Jammer dat die Otrivin teringduur is. Het gaat om de xylometazoline, en de versie van Kruidvat werkt evengoed, wel €3,- goedkoper. En bij Die Grenze kost het maar €2,29.
Je zult er wel paar flesjes van nodig
hebben

Bij de KNO noemde ze het een xylo neus. Die shit fucked je neusslijmvlies op als je het tevaak gebruikt.

Prima spul, maar idd niet te vaak gebruiken en zeker niet langer dan een week.

Voor het slapen gaan voor je nachtrust is prima. Beste is i.c.m. spoelen met fysiologisch zoutoplossing (zo'n flacon van 200ml, geen spray).

M'n sony oordopjes (wf-sp800n) begonnen het te begeven na 3.5 jaar. Wat een progressie is er in de oordopjes wereld gekomen. Een setje doppen van ruim 2x minder geld met net zulk goed geluid (veel bass), betere treble zonder EQ en veel betere noise cancelling, veel EQ mogelijkheden, veel meer batterij in de case. Voor €65,- kunnen scoren.
AGC_20240326_210139892.jpg

M'n sony oordopjes (wf-sp800n) begonnen het te begeven na 3.5 jaar. Wat een progressie is er in de oordopjes wereld gekomen. Een setje doppen van ruim 2x minder geld met net zulk goed geluid (veel bass), betere treble zonder EQ en veel betere noise cancelling, veel EQ mogelijkheden, veel meer batterij in de case. Voor €65,- kunnen scoren.
AGC_20240326_210139892.jpg
Mijn vorige waren soundcore liberty air. Indertijd gekocht via iBood voor €30 ofzo. Maar nu de oortjes bij mijn nieuwe smartphone zijn al beter dan die :roflol:

Kijk uit, die sprays zijn verslavend en maken het probleem erger.

True that. Ben zelf al een jaar of 3 hooked aan de neusspray :hahaha:

Overigens schijnt het zo te zijn dat er ergens in je neusholte androgen receptors zitten waardoor naarmate je meer gear in je mik hebt de non-allergic rhinitis (aka constant verstopte neus) erger wordt. On cycle jaag ik er zo een potje doorheen binnen een paar dagen. Fucked up.

Probleem is dat je neusslijmvlies dikker en dikker wordt waardoor ze het na een tijd moeten weghalen via een ingreep bij de KNO.

Dan stoppen ze er een soort naald in en die verhitten ze om het 'weg te smelten'.
Heb je een week lang fucked up pijn aan je neus.

Probleem is dat je neusslijmvlies dikker en dikker wordt waardoor ze het na een tijd moeten weghalen via een ingreep bij de KNO.

Dan stoppen ze er een soort naald in en die verhitten ze om het 'weg te smelten'.
Heb je een week lang fucked up pijn aan je neus.

Hebben ze al gedaan toen ik 11 was. Moest 3 dagen met tampons in me neus rondlopen aka niet fucking kunnen eten / slapen.

Probleem is dat dat neusslijmvlies weer terug groeit en je weer terug bij af bent na een paar jaar.

Hebben ze al gedaan toen ik 11 was. Moest 3 dagen met tampons in me neus rondlopen aka niet fucking kunnen eten / slapen.

Probleem is dat dat neusslijmvlies weer terug groeit en je weer terug bij af bent na een paar jaar.

Wait, toen je 11 was? Door iets anders of ook door overgebruik neusspray? :eek:

Maar wat gebeurt er dan als je stopt met die spray? Aangezien het zo slecht is natuurlijk.

Wait, toen je 11 was? Door iets anders of ook door overgebruik neusspray? :eek:

Maar wat gebeurt er dan als je stopt met die spray? Aangezien het zo slecht is natuurlijk.

Nee, toen ik 11 was zijn mijn neusschelpen verkleind (dus niet mijn neusslijmvliezen weggehaald, heb het ff opgezocht) omdat ik vooral ‘s nachts niet goed door me neus kon ademen en daarom bijvoorbeeld op al mijn kussens elke nacht een enorme hoeveelheid slijm en speeksel achterliet omdat mijn mond altijd open was :rolleyes: Toen gebruikte ik logischerwijs nog geen neusspray.

Maar een paar jaar na die operatie is die ellende eigenlijk weer teruggekomen en blijf ik er last van hebben.

Als ik geen neusspray gebruik raakt mijn neus gewoon dusdanig verstopt dat ik alleen door mijn mond kan ademen / hijgen en dat is gewoon fucked up als je elke 2-3 uur eet bijvoorbeeld of als dat in de gym gebeurt. En je krijgt er hoofdpijn van.

Daarom gebruik ik neusspray, om niet te dealen met die shit.

Nee, toen ik 11 was zijn mijn neusschelpen verkleind (dus niet mijn neusslijmvliezen weggehaald, heb het ff opgezocht) omdat ik vooral ‘s nachts niet goed door me neus kon ademen en daarom bijvoorbeeld op al mijn kussens elke nacht een enorme hoeveelheid slijm en speeksel achterliet omdat mijn mond altijd open was :rolleyes: Toen gebruikte ik logischerwijs nog geen neusspray.

Maar een paar jaar na die operatie is die ellende eigenlijk weer teruggekomen en blijf ik er last van hebben.

Als ik geen neusspray gebruik raakt mijn neus gewoon dusdanig verstopt dat ik alleen door mijn mond kan ademen / hijgen en dat is gewoon fucked up als je elke 2-3 uur eet bijvoorbeeld of als dat in de gym gebeurt. En je krijgt er hoofdpijn van.

Beetje vicieuze cirkel dus :(

Welke neusspray gebruik je dan? Ik gebruik dagelijks Nasonex voor het slapen (met mometasonfuroaat) waardoor mijn neus open gaat. Ik heb chronische sinusitis + een scheef neusschot waardoor de openingen niet gelijk zijn en dus vaak verstopt raken. De neusspray gebruik ik bijna elke dag 1 maal voor het slapen, mag ook van dokter en dit is voldoende voor mij. Anders kan ik niet slapen omdat mijn neus potdicht zit.

Terug
Naar boven