MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ready2go app is leuk. Ik heb zojuist de onnodig spenderen app gedownload.
IMG_1214.jpeg

Afgerond 17€ 😑
Prima

Ik heb Al die haring op de pizza gegooid. Lekker man .

Groenten en vleeswaren kan ik invriezen. Die yoghurt prima nog tot morgen.

Ja ik weet het mijn telefooncamera is echt slecht. Gelukkig kan ik er gwn mee bellen .
Haringsalade is ook lekker op een broodje, heerlijk als ik weer eens haring uit de grabbelbak heb.

Ansjovis gaar je mee toch? Haring is imho een koud iets.
Straks krijgen we een ananas 2.0 debat.
ja dat bepaal ik zelf wel. Ik vond het lekker, jullie hoeven het niet te eten. Al fl**ker ik whey poeder over mijn pizza:P

Ik ga toch ook niet met een beer het bos in, dat mag jij ook lekker zelf weten.

:peachy:

Panharing daarentegen... lekker bakken met hom en kuit of laten staan in het zuur.

Nee niet gegaard,

Je doet toch ook ansjovis op een pizza, nou haring kan ook prima in kleine stukjes met uitjes. Vond het best lekker eerlijk gezegd.
Nee ik doe eigenlijk nooit vis op m'n pizza. Ik eet zelden een pizza tonno. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.

Een pizza hawaii daarentegen gaat er wel in.

Yess ik las jouw post, en heb die app meteen geprobeerd. Goede deals , alleen zullen er altijd wel dingen tussen vinden die je niet echt lekker vind of niet in de vriezer kan mikken. Maar bij elkaar is dit ongeveer 24 euro aan boodschappen. Bang for your bucks!

Ook nice als je ergens in de ochtend broodjes kan fixen. Morgenvroeg een bakker Bart verassingspakketje ophalen.

Mijn favoriet zijn pittige pizza's a la diavolo. Maar vind vis heerlijk op een pizza. Kip/spinazie of salami ook lekker.

Laatst bewerkt:
@Mentat gaat soms wel eens met een bear het bos in. Die leest hem dan al zijn posts met taalfouten voor terwijl ie wordt gespanked met een zweepje genaamd Gül.
Lalalale Lalalale!

Ik herken je heus wel in dat pak.

Zolang ik maar niet het omgekeerde zeg van wat ik bedoel, ik ben gewaarschuwd voor het niet kloppen van de context (pun intended).
:trollfacex:

Terug
Naar boven