apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
PrimaReady2go app is leuk. Ik heb zojuist de onnodig spenderen app gedownload.
![]()
Afgerond 17€ 😑
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PrimaReady2go app is leuk. Ik heb zojuist de onnodig spenderen app gedownload.
![]()
Afgerond 17€ 😑
Haringsalade is ook lekker op een broodje, heerlijk als ik weer eens haring uit de grabbelbak heb.Ik heb Al die haring op de pizza gegooid. Lekker man .
Groenten en vleeswaren kan ik invriezen. Die yoghurt prima nog tot morgen.
Ja ik weet het mijn telefooncamera is echt slecht. Gelukkig kan ik er gwn mee bellen .
Van mijn chocola blijf je af.
Lekker man
Haring is heerlijk.
Maar op een pizza? Gegaard in de oven?
Nee niet gegaard,
Je doet toch ook ansjovis op een pizza, nou haring kan ook prima in kleine stukjes met uitjes. Vond het best lekker eerlijk gezegd.
ja dat bepaal ik zelf wel. Ik vond het lekker, jullie hoeven het niet te eten. Al fl**ker ik whey poeder over mijn pizzaAnsjovis gaar je mee toch? Haring is imho een koud iets.
Straks krijgen we een ananas 2.0 debat.

Nee ik doe eigenlijk nooit vis op m'n pizza. Ik eet zelden een pizza tonno. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.Nee niet gegaard,
Je doet toch ook ansjovis op een pizza, nou haring kan ook prima in kleine stukjes met uitjes. Vond het best lekker eerlijk gezegd.
Ah dat vind ik leuk!
@Mentat gaat soms wel eens met een bear het bos in. Die leest hem dan al zijn posts met taalfouten voor terwijl ie wordt gespanked met een zweepje genaamd Gül.Ik ga toch ook niet met een beer het bos in, dat mag jij ook lekker zelf weten.
ja dat bepaal ik zelf wel. Ik vond het lekker, jullie hoeven het niet te eten. Al fl**ker ik whey poeder over mijn pizza
Ik ga toch ook niet met een beer het bos in, dat mag jij ook lekker zelf weten.
![]()
Pizza tonno 4thewin 💪Nee ik doe eigenlijk nooit vis op m'n pizza. Ik eet zelden een pizza tonno. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
Een pizza hawaii daarentegen gaat er wel in.
Yess ik las jouw post, en heb die app meteen geprobeerd. Goede deals , alleen zullen er altijd wel dingen tussen vinden die je niet echt lekker vind of niet in de vriezer kan mikken. Maar bij elkaar is dit ongeveer 24 euro aan boodschappen. Bang for your bucks!
Ik maak hem niet. Prima.Nee ik doe eigenlijk nooit vis op m'n pizza. Ik eet zelden een pizza tonno. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
Een pizza hawaii daarentegen gaat er wel in.
Jij besteld em alleen?
Lalalale Lalalale!@Mentat gaat soms wel eens met een bear het bos in. Die leest hem dan al zijn posts met taalfouten voor terwijl ie wordt gespanked met een zweepje genaamd Gül.

Nee twee
Ik weet wel wat jij lekker vindt.