AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

1716961884000-1717101693572.jpg

"Ik hou alleen van pep!" –J.G. Derksen

Grote blij met goed gereedschap. Mijn black en dekker prul uit het studentenleven was bij het afbouwen van de zolder kapot gegaan. Deze bakbeest redt het hopelijk wat langer. :D
PXL_20240601_133840134.jpg

Wat een uitvinding! Mes om mijn banaan in plakjes te snijden op het werk, vork voor de fruitstukjes en lepel voor de kwark. Savonds in de afwasmachine en voila. Helemaal happy
20240605_094008.jpg
20240605_094024.jpg

Wat een uitvinding! Mes om mijn banaan in plakjes te snijden op het werk, vork voor de fruitstukjes en lepel voor de kwark. Savonds in de afwasmachine en voila. Helemaal happy
20240605_094008.jpg
20240605_094024.jpg
Nice!

Weet iemand of dit plastic spul mee mag in de handbagage in het vliegtuig? (Ik neem aan dat het plastic is... aangezien het Mepal is.)
Ik had een keer bestek meegenomen (Malta --> Nederland) maar moest m'n mes achterlaten bij de Security 🤣

Nu koop ik telkens een setje bestek en laat het in het hotel achter als ik weer vertrek.

Laatst bewerkt:
Deze set is geen plastic maar rvs

Deze set is geen plastic maar rvs

Ah dank je... helaas werd dus m'n metalen (rvs) mes ingenomen. Ik wacht nog even af of iemand weet of plastic/bamboe wel mag 😀
Wel een nice setje overigens!

@BB_ weet jij toevallig of zoiets in je handbagage mag?

Reden: Aanvulling
Ah dank je... helaas werd dus m'n metalen (rvs) mes ingenomen. Ik wacht nog even af of iemand weet of plastic/bamboe wel mag 😀
Wel een nice setje overigens!

@BB_ weet jij toevallig of zoiets in je handbagage mag?
Hout mag je meenemen. Mepal ook.
Mits afgerond en niet scherp. Dus kinderbestek 🤣

In de ruimbagage mag het gewoon mee.

Klopt maar ik heb eigenlijk nooit ruimbagage. Reis eigenlijk alleen per vliegtuig voor werk, dus niet zo lang weg, neem altijd een rolkoffertje en rugtas mee.
Ik vind ruimbagage voor die paar dagen alleen maar gedoe...
True.

Van te voren bestellen bij amazone en laten bezorgen op je verblijfplek? :D

Terug
Naar boven