Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zit weer aan de pep, mensen.
Wie, Royke?
Jij zit aan de pep! Hij zit aan de pep! Ik zit aan de pep! Wij zitten aan de pep!
Pep pep!Jij zit aan de pep! Hij zit aan de pep! Ik zit aan de pep! Wij zitten aan de pep!
![]()
Nice!Wat een uitvinding! Mes om mijn banaan in plakjes te snijden op het werk, vork voor de fruitstukjes en lepel voor de kwark. Savonds in de afwasmachine en voila. Helemaal happy![]()
![]()
Ah dank je... helaas werd dus m'n metalen (rvs) mes ingenomen. Ik wacht nog even af of iemand weet of plastic/bamboe wel mag 😀Deze set is geen plastic maar rvs
![]()
Bestekset 3-delig Ellipse - Nordic denim
3-delige bestekset in de kleur Nordic denim. De stijlvolle en praktische Ellipse bestekset van Mepal bestaat uit een mes, vork en lepel en wordt bewaard in een compacte donkerblauwe kunststof houder. Ideaal voor onderweg! Het bestek is gemaakt van roestvrijstaal (RVS) en mag na gebruik gewoon in...www.mepal.com
Hout mag je meenemen. Mepal ook.Ah dank je... helaas werd dus m'n metalen (rvs) mes ingenomen. Ik wacht nog even af of iemand weet of plastic/bamboe wel mag 😀
Wel een nice setje overigens!
@BB_ weet jij toevallig of zoiets in je handbagage mag?
![]()
Reisbestek set to go - Koziol
Dit duurzame reisbestek kun je makkelijk in en uit elkaar klikken. Het is gemaakt zonder giftige stoffen, gemaakt van gerecycled materiaal en is zeer stevig. Handig om in je tas te bewaren. Gerecyclede zonnebloem- en koolzaadolie uit industrie en gastronomie. De oliën worden verzameld en omgezet...www.johnnyjungle.nl
Klopt maar ik heb eigenlijk nooit ruimbagage. Reis eigenlijk alleen per vliegtuig voor werk, dus niet zo lang weg, neem altijd een rolkoffertje en rugtas mee.
Kinderbestek is iig beter dan met je handen eten 😅 dank je wel!Hout mag je meenemen. Mepal ook.
Mits afgerond en niet scherp. Dus kinderbestek 🤣
True.Klopt maar ik heb eigenlijk nooit ruimbagage. Reis eigenlijk alleen per vliegtuig voor werk, dus niet zo lang weg, neem altijd een rolkoffertje en rugtas mee.
Ik vind ruimbagage voor die paar dagen alleen maar gedoe...

ik doe alles met een lepel XDWat een uitvinding! Mes om mijn banaan in plakjes te snijden op het werk, vork voor de fruitstukjes en lepel voor de kwark. Savonds in de afwasmachine en voila. Helemaal happy![]()
![]()