- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
jij kun waarschijnlijk je kleding op de kinder afdeling kopen of niet ? heeft mijn vrouw namelijk ook last van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij kun waarschijnlijk je kleding op de kinder afdeling kopen of niet ? heeft mijn vrouw namelijk ook last van
licht eraan waar ze winkelen

Grootste kindermaat is voor lengte 170 ofzo, en dan zonder rondingen.jij kun waarschijnlijk je kleding op de kinder afdeling kopen of niet ? heeft mijn vrouw namelijk ook last van

er had large h**r kunnen staanGrootste kindermaat is voor lengte 170 ofzo, en dan zonder rondingen.
Goed. Blijkbaar ben ik de enige die 'middel h**r' een gekke naam vindt voor kleding![]()

We kunnen toch moeilijk een grapje maken als wie de broek past trekt deze uit, oid.Grootste kindermaat is voor lengte 170 ofzo, en dan zonder rondingen.
Goed. Blijkbaar ben ik de enige die 'middel h**r' een gekke naam vindt voor kleding![]()

Waar staat dat dan?
Het staat nergens, het is meer een klinkt als/lijkt op.

Ik was Massimo Dutti aan het googelen.Het staat nergens, het is meer een klinkt als/lijkt op.
Maar laat ik niet teveel uitleggen wat @Gremlin bedoelt, dat kan ze zelf uitstekend en daar zijn anderen al druk mee.
![]()
Ja. Simpele zielenHet staat nergens, het is meer een klinkt als/lijkt op.
Maar laat ik niet teveel uitleggen wat @Gremlin bedoelt, dat kan ze zelf uitstekend en daar zijn anderen al druk mee.
![]()

Het ging mij niet noodzakelijk om dit topic.
Die Bravia's zijn van uitstekende makelij, heb hier nog 1 die ik voor mijn plechtige communie had gekregen en doet het nog steeds even goed.Nieuwe TV voor moeders. Ben ik een goed kind of wa?
Heb ook nog setje meiden New balance ecru sneakers die er goed onder gaan, maar paar keer gebruikt als je wil
Prima specs:Die Bravia's zijn van uitstekende makelij, heb hier nog 1 die ik voor mijn plechtige communie had gekregen en doet het nog steeds even goed.
Prima specs:
Ik betaalde wel maar € 700 voor de 55.
Ik wil je mami ook wel zijn 🛍️👛Nieuwe TV voor moeders. Ben ik een goed kind of wa?