ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik hokp toch dat ze na vele jaren eigen gebruik wel redelijk omgespoeld zijn. Waren wel serieuze klimmers. Snachtst met windkracht-weet ik het op de schotse hooglanden , dikke storm. Mooie fotos waren dat zeg.Die doorzichtige flesjes gebruiken wij bij defensie om vloeistof monsters te nemen van olie en kvs. Zal wel bij de dump weg komen kijkend naar de tas, dus zou die heel goed omspoelen als je er iets uit wil drinken.
250ml pp wijdhals flessen kan je overal voor weinig kopen.En ik hokp toch dat ze na vele jaren eigen gebruik wel redelijk omgespoeld zijn. Waren wel serieuze klimmers. Snachtst met windkracht-weet ik het op de schotse hooglanden , dikke storm. Mooie fotos waren dat zeg.
Zeker weten en ik neem het serieus maar het is geen obsessie. Ik vind het bezig zijn met survivallen en outdoor gewoon leuk. Maandag gaan we bijv in limburg 20 kilometer wandelen met backpacks door de heuvels in de brandende zon. Heerlijk afzien. En daarbij zelfredzaam .
Kreeg ze nu voor niks bij een tas.250ml pp wijdhals flessen kan je overal voor weinig kopen.
Ik heb een kruipruimte onder de woning. Zat er al maar toch handig 😋Zeker weten en ik neem het serieus maar het is geen obsessie. Ik vind het bezig zijn met survivallen en outdoor gewoon leuk. Maandag gaan we bijv in limburg 20 kilometer wandelen met backpacks door de heuvels in de brandende zon. Heerlijk afzien. En daarbij zelfredzaam .
Ik bedoel alleen dat als je je druk zou maken over het vorige gebruik je ze gewoon voor iets meer dan een euro per stuk kunt kopen.Kreeg ze nu voor niks bij een tas.
Ik ging enkel voor de tas. Dit kreeg ik terplekke in mn handen gedrukt voor noppes👍
Ik ben jarenlang dakloos geweest en heb uit fonteintjes en uit allerlei andere twijfelachtige waterbonnen gedronken. Ik ben wel wat gewend🤣.Ik bedoel alleen dat als je je druk zou maken over het vorige gebruik je ze gewoon voor iets meer dan een euro per stuk kunt kopen.
Ik ben jarenlang dakloos geweest en heb uit fonteintjes en uit allerlei andere twijfelachtige waterbonnen gedronken. Ik ben wel wat gewend.
Het leven kan rare wendingen nemen, negatief en positief.
Oude vertrouwde 120L 👌goeie keuze.Bij een 73 jaar oude survivalist/bergbeklimmer wat nieuwe prepspullen opgehaald.
130 liter tas met daypacks elk 10 liter . Dit is mn nieuwe bug-out bag.😍
Stormlamp, rvs drinkflessen, scheenhoezen, muggennetten en nog wat klein spul.
25 euro totaal omdat ie zo enthousiast was waar ik mee bezig was en dat het goed terecht kwam. Nog een half uurtje gebleven en wat gedronken om wat oude verhalen aan te horen waar die allemaal is geweest met die tas en spullen (schotse hooglanden, zwitserse en italiaanse bergen etc etc)
Dit zijn het soort
mensen die ik echt kan waarderen👍👍![]()
"Vertrouwde" laatste keer dat ik met zo'n schurft ding moest lopen ging tijdens een stop de clip van de heupband stuk. Moesten nog tegen de 20km.
"Vertrouwde" laatste keer dat ik met zo'n schurft ding moest lopen ging tijdens een stop de clip van de heupband stuk. Moesten nog tegen de 20km.
Haha herkenbaar! M'n vent sluit hier ook steevast alle clipjes en attendeert ons er iedere keer op om het ook te doen 🙈Open laten staan en collega op gaan staan zeker.
Rookie mistake, clipjes dicht lui.
Na zoiets doe je wel altijd je clipjes dicht als je je tas afdoet.
Ga je ook weleens aan de wandel met een rugzak met gewicht erin om dat een beetje te trainen?
Ga je ook weleens aan de wandel met een rugzak met gewicht erin om dat een beetje te trainen?