Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Is dat net als zo'n Tiffanie lamp, glas in lood ? Mooi :)
Met die klok zat je ook goed. Ben benieuwd naar die bordjes die je erbij had.
Yes klopt. Tiffany's.
Porselein bordje is niks bijzonders. 30 tot 50 euro. Maar heb er 2.95 voor betaald.

Die sculp kom ik gelijkwaardigen tegen tot 100 euro. Gaat me vooral erom dat het echt uit die tijd komt. Waarde is van ondergeschikt belang voor zulke spulletjes. De gedachte dat het echt uit het jaartal komt is voor mij veel romantischer dan dat het honderden euro's waard zou zijn.

Yes klopt. Tiffany's.
Porselein bordje is niks bijzonders. 30 tot 50 euro. Maar heb er 2.95 voor betaald.

Die sculp kom ik gelijkwaardigen tegen tot 100 euro. Gaat me vooral erom dat het echt uit die tijd komt. Waarde is van ondergeschikt belang voor zulke spulletjes. De gedachte dat het echt uit het jaartal komt is voor mij veel romantischer dan dat het honderden euro's waard zou zijn.
Heb ook een fase gehad waar ik rommelmarkten/vintage winkels etc afstruinde en van alles kocht. later de boel weggedaan via eBay, en bracht flink wat op.

Heb ook een fase gehad waar ik rommelmarkten/vintage winkels etc afstruinde en van alles kocht. later de boel weggedaan via eBay, en bracht flink wat op.
het is veelal waardevast spul inderdaad. Bij kringlopers vind je ook veel . Mensen letten daar niet zo goed op wat ze te koop zetten.

het is veelal waardevast spul inderdaad. Bij kringlopers vind je ook veel . Mensen letten daar niet zo goed op wat ze te koop zetten.
Klopt, de kleintje heb je meer kans, de grote als " Het Goed" is te commercieel en weet wel wat iets waard is over het algemeen. maar ook daar kun je soms geluk hebben. heb daar wel een een Rietveld stoel gekocht, voor 7 tientjes zoiets

dame hier thuis krijgt ook een leuk cadeau als ze straks thuis komt.

Screenshot_20240817_111026_Marktplaats.jpg
Screenshot_20240817_111058_Marktplaats.jpg
Jeezus wat lelijk, dit maakte ik vroeger op de middelbare school xd

Je kan ook niets zeggen, dat is gewoon een optie. Zeker als iemand iets voor een geliefde gekocht heeft wat niet helemaal jouw smaak is.
Je kan het ook niet lezen, dat is gewoon een optie. Zeker als iemand anders gequote wordt hoef je er niet op te reageren als boodschap niet in jouw smaak valt.

:trollface:

Je kan het ook niet lezen, dat is gewoon een optie. Zeker als iemand anders gequote wordt hoef je er niet op te reageren als boodschap niet in jouw smaak valt.

:trollface:
:roflol:
Hierop ingaan op deze plek wordt te veel off topic.

Ik stalk je wel in PB en Karma, daar ben je dol op heb ik begrepen...

Ideaal om een foto hiervan als profielfoto in te zetten.
Een tattoo van een willekeurige Gargouille die op internet te vinden is lijkt me ook wel indrukwekkend, en orgineel.

Maar ik ben een vrek en op tattoos verdien ik geen geld😂

Yes klopt. Tiffany's.

Welke tijd is dat dan, en wat maakt het zo mooi? Klinkt als iets wat voor haar van betekenis is, en dus romantisch :heart:

Welke tijd is dat dan, en wat maakt het zo mooi? Klinkt als iets wat voor haar van betekenis is, en dus romantisch :heart:
Niet uitgezocht want dit was gewoon een presentje. We zijn beide glas in lood liefhebbers dus vandaar dat ik dit een mooie vond. Zit niet veel achter bij dit. Hebben nog wat glas in lood stukken thuis

Nice job man.

Heb je OSB Constructieplaten gebruikt? Als ik zo tegen de onderkant vd overkapping kijk. Laat je dit zo?
Ja osb platen gebruikt. Ik ben er nog niet overuit of ik het zo laat. Heb er wel aan gedacht om het dicht te maken maar vind het zo wel best voor nu. Sowieso moet heel het huis en alles wat er aan vast zit nog geschilderd worden. Misschien laat ik het zo open maar schilder ik het wel.
Veel plannen maar niet genoeg tijd. Heb ook een mini lekage waar 4 van die platen samen komen. Wat vreemd is want op het dak zitten stalen dakpanelen van 2.1x1.2 m2.

Maar dat is een verhaal waar ik jullie niet mee ga vervelen.

Terug
Naar boven