MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Daarmee wil je toch niet gezien worden? Ja, in Pekela misschien.

Deze is wel pimp

1721513320560.png

75 verschillende smaakjes Bolero (poeder voor fruitdrank, laag in kcal) gekocht. Nu 1 voor 1 testen welke ik het lekkerste vind.
20240721_161314.jpg
Zijn prima te nassen, neem ik altijd mee in de caravan op vakantie naar het buitenland. Weinig gewicht, en in het buitenland kennen ze vaak suikervrije siroop niet!

Zijn prima te nassen, neem ik altijd mee in de caravan op vakantie naar het buitenland. Weinig gewicht, en in het buitenland kennen ze vaak suikervrije siroop niet!
Ik heb nu yoghurt smaak... die vind ik iig niet echt lekker.... wat is jouw favorietje?

Bij een 73 jaar oude survivalist/bergbeklimmer wat nieuwe prepspullen opgehaald.

130 liter tas met daypacks elk 10 liter . Dit is mn nieuwe bug-out bag.😍

Stormlamp, rvs drinkflessen, scheenhoezen, muggennetten en nog wat klein spul.

25 euro totaal omdat ie zo enthousiast was waar ik mee bezig was en dat het goed terecht kwam. Nog een half uurtje gebleven en wat gedronken om wat oude verhalen aan te horen waar die allemaal is geweest met die tas en spullen (schotse hooglanden, zwitserse en italiaanse bergen etc etc)

Dit zijn het soort
20240731_192309.jpg
20240731_192324.jpg
mensen die ik echt kan waarderen👍👍

Bij een 73 jaar oude survivalist/bergbeklimmer wat nieuwe prepspullen opgehaald.

130 liter tas met daypacks elk 10 liter . Dit is mn nieuwe bug-out bag.😍

Stormlamp, rvs drinkflessen, scheenhoezen, muggennetten en nog wat klein spul.

25 euro totaal omdat ie zo enthousiast was waar ik mee bezig was en dat het goed terecht kwam. Nog een half uurtje gebleven en wat gedronken om wat oude verhalen aan te horen waar die allemaal is geweest met die tas en spullen (schotse hooglanden, zwitserse en italiaanse bergen etc etc)

Dit zijn het soort
20240731_192309.jpg
20240731_192324.jpg
mensen die ik echt kan waarderen👍👍
Die doorzichtige flesjes gebruiken wij bij defensie om vloeistof monsters te nemen van olie en kvs. Zal wel bij de dump weg komen kijkend naar de tas, dus zou die heel goed omspoelen als je er iets uit wil drinken.

En een dikke Nerf gun.

Die doorzichtige flesjes gebruiken wij bij defensie om vloeistof monsters te nemen van olie en kvs. Zal wel bij de dump weg komen kijkend naar de tas, dus zou die heel goed omspoelen als je er iets uit wil drinken.
Ga ze ook niet voor water gebruiken maar om andere benodigdheden droog te kunnen houden.
Ik heb al zat staan. Tis alleen maar extra. De scheenhoezen en muggendoeken had ik nog niet maar de rest gaat gewoon de kelder in. Je kan nooit genoeg hebben wat dat betreft. Hij wou ervan af en gaf ze zo mee.

Terug
Naar boven