Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Ken je mooi vanaf je porch wild schieten👌👌![]()
Tuinsetje laten leveren. Kan mooi vanaf hier de buurt in de gaten houden😎
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken je mooi vanaf je porch wild schieten👌👌![]()
Tuinsetje laten leveren. Kan mooi vanaf hier de buurt in de gaten houden😎
Je bedoeld natuurlijk het dak van de overkapping. Je hebt toch bekleding erop gelegd voor je die dakpanelen monteerde? In onze werkplaats gebruikten we altijd EPDM, dure shit maar was perfect en helemaal waterdicht als het eenmaal goed.Ja osb platen gebruikt. Ik ben er nog niet overuit of ik het zo laat. Heb er wel aan gedacht om het dicht te maken maar vind het zo wel best voor nu. Sowieso moet heel het huis en alles wat er aan vast zit nog geschilderd worden. Misschien laat ik het zo open maar schilder ik het wel.
Veel plannen maar niet genoeg tijd. Heb ook een mini lekage waar 4 van die platen samen komen. Wat vreemd is want op het dak zitten stalen dakpanelen van 2.1x1.2 m2.
Maar dat is een verhaal waar ik jullie niet mee ga vervelen.
Tom, Wait!! You forgot ure bracelets, juicy Lucy!Ik ben lichtjes homoseksueel, maar je ziet er bijna niets van.
En, ga je na twee weken alles nameten?
Als beginner had ik dat wel gedaan ja.
Je snapt mijn grapje niet.@Steks probeer eens zelf een paar trainingen met een Bullworker en kom dan terug bij me, dan kunnen we echt praten.
Geen barefoot variant?
Ik had een bon gekregen voor in de a.s adventure te gaan shoppen. Daar hadden ze geen barefoot variëren.
Krijg je geen last van goretex in de zomer, of is dat meer een fabeltje?