- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ah, cool.
Wist niet dat je van de graffiti bent.
Zelf ook eens wat gemaakt dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, cool.
Is dat Spinal niet?Haat haat, ik haat mijzelf, ik haat het bloed in mn aders. #legend!
Klopt, wintersessie 101 barz met steen. Heb die wel 50x geluisterd en never gets old 1🤣
50 keer maar? Amateur.Klopt, wintersessie 101 barz met steen. Heb die wel 50x geluisterd en never gets old 1🤣
Ah, cool.
Wist niet dat je van de graffiti bent.
Zelf ook eens wat gemaakt dan?
Haha ja ik ben dus niet echt thuis in de wereld van hiphop, ik ken eigenlijk alleen Fresku en OsdorpPosse (van vroeger), ja en ik hoor links en rechts op FunX wel eens vette beats en teksten maar dan weet ik niet welke rapper dat is of zijn.
Leuk, maar wat is het?
2 paralettes en 1 mace?
Panga knifes, dat zijn machetes.2 paralettes en 1 mace?
Hebben ze geen knotsen in Afrika?
Paralettes voor push ups en calisthenics bewegingen en een clubbell voor swings.
Dat is een clubbell2 paralettes en 1 mace?
Hebben ze geen knotsen in Afrika?

Het zijn parallettes.Paralettes voor push ups en calisthenics bewegingen en een clubbell voor swings.
Dat is een clubbell![]()
Voor jou, een genotsknots
Cool! Ik heb dezelfde speelmat! Hoeveel hotwheels heb jij?
Ik schat zowat allemaal.Cool! Ik heb dezelfde speelmat! Hoeveel hotwheels heb jij?
Hoe zitten deze broeken? Geschikt voor ons DBB’ers?2e keer dat ik deze broeken koop. Moest weer een maatje kleiner maar zit nog vrij los.
![]()
Zijn dit die sexy hotpants?2e keer dat ik deze broeken koop. Moest weer een maatje kleiner maar zit nog vrij los.
![]()
Hoe zitten deze broeken? Geschikt voor ons DBB’ers?