MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

daar denk ik niet over na als er een paar man binnen staan snachts. Hij of ik en mijn gezin en ik ga het niet zijn.

Rather be tried by 3 then carries by 6👍
Beter een normale pijl gebruiken dan, je kan je gezin niet meer verdedigen als je opgesloten zit.
Dan moet er wel eerst iemand aangifte doen :D.
Ook meteen even op bezoek bij de familie/nabestaanden, goed idee. lekkere ethnic cleansing

Cobra adder kruisboog met 7 schots magazijn, single action. Herladen door onderste beugel.

Upgradepakket naar 180lbs (400km/h)

Red dot sight (laser en strobo tactical is besteld)

7.5 inch deep penetration carbon pijlen
IMG-20250527-WA0024.jpeg

Mn vrouw vond hem zo cool dat ik er ook 1 voor haar mocht bestellen op boogschietshop.nl 😍
Nu kunnen jullie samen tikkertje doen!

😊

Kan je semi auto schieten (dus schieten herladen) of moet de safety er steeds af?
SAfety moet er steeds handmatig af. Dat is het enige minpunt. Maar ik ben al bezig om die eraf te krijgen. Zit een meenemertje op die de safety meteen meeneemt bij vuren. Kijken ik dat met de dremel kan tweaken zonder alles onklaar te maken.

Beter een normale pijl gebruiken dan, je kan je gezin niet meer verdedigen als je opgesloten zit.

Ook meteen even op bezoek bij de familie/nabestaanden, goed idee. lekkere ethnic cleansing
Ik smeer er niks op of in. Dit is al prima zat joh.

Je kan ook vragen of seth fit ff op je pijl wilt zitten.

Eigenlijk bizar dat de rest niet legaal is en we sinds einde 19e eeuw als burgers ontwapend en vleugellam zijn gemaakt omdat de overheid bang was voor een coup door wat communisten. En zodra die dreiging weg was is het wapenverbod nooit teruggedraaid.🤷
tja, de maatschappij is veranderd

Hoezo?

Ik vind het maar bizar dat zelfverdediging illegaal is.
Omdat dit tegenwoordig misbruikt wordt?

Cobra adder kruisboog met 7 schots magazijn, single action. Herladen door onderste beugel.

Upgradepakket naar 180lbs (400km/h)

Red dot sight (laser en strobo tactical is besteld)

7.5 inch deep penetration carbon pijlen
IMG-20250527-WA0024.jpeg

Mn vrouw vond hem zo cool dat ik er ook 1 voor haar mocht bestellen op boogschietshop.nl 😍
Ga je op vogeljacht

Omdat dit tegenwoordig misbruikt wordt?
Geen aardappelschil mesjes meer in de winkel want mo en yusf hebben elkaar gister neergestoken ermee dus mag niemand ze meer.

Was jij in de tijd van de oermens dan ook gestopt met vuur gebruiken omdat je inteelt buurman zijn hut per ongeluk afbrande?

Terug
Naar boven