AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2mdlxc4.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ironmaster dumbbells, vorige week besteld :cool:

nice :D hoeveel kg, quanta costa?

2x 58 kg, tot nu toe 664 euro (inclusief 300 dollar verzendkosten :eek:). Moet nog langs de douane, dus komt nog btw + invoerrechten bij..

woow :O

damn jonko die scherm is fkng geil :D die ben ik ook van plan om te halen :banana:

2x 58 kg, tot nu toe 664 euro (inclusief 300 dollar verzendkosten :eek:). Moet nog langs de douane, dus komt nog btw + invoerrechten bij..

Jezus, je bent gek, man! :eek: 664 euro voor twee dumbbells, je koopt voor 150 euro 12 schijven van tien kg en die schuif je op twee dumbbells van 10 euro en je bent klaar voor ver onder de 200 euro, en dan kun je ook nog eens elk willekeurig ander gewicht erop doen als je ook nog wat kleinere schijfjes hebt. Met nog een barbell erbij en nog wat zware schijven heb je een complete gewichten set voor 1 derde van de prijs die jij hebt betaald voor twee dumbbells, die je maar voor een paar oefeningen kunt gebruiken en niet kunt verzwaren.

Jezus, je bent gek, man! :eek: 664 euro voor twee dumbbells, je koopt voor 150 euro 12 schijven van tien kg en die schuif je op twee dumbbells van 10 euro en je bent klaar voor ver onder de 200 euro, en dan kun je ook nog eens elk willekeurig ander gewicht erop doen als je ook nog wat kleinere schijfjes hebt. Met nog een barbell erbij en nog wat zware schijven heb je een complete gewichten set voor 1 derde van de prijs die jij hebt betaald voor twee dumbbells, die je maar voor een paar oefeningen kunt gebruiken en niet kunt verzwaren.

Exactly what I was thinking.

het gaat hem om het gebruiksgemak. Eens je zo'n systeem gewoon bent wil je niks anders. Is inderdaad een redelijke investering maar is het zeker en vast waard. Ik heb de bowflex 1090 besteld...tot 41 kg. (560 euro) Heb nu de lichtere versie tot 24 kg.

het gaat hem om het gebruiksgemak. Eens je zo'n systeem gewoon bent wil je niks anders. Is inderdaad een redelijke investering maar is het zeker en vast waard. Ik heb de bowflex 1090 besteld...tot 41 kg. (560 euro) Heb nu de lichtere versie tot 24 kg.

Ik vind het juist gebruiksgemak om elk willekeurig gewicht te kunnen maken in 20 seconden. Bovendien spaar je een hoop ruimte uit.

Maar goed, ieder zijn ding. :)

Ironmaster dumbbells zijn compacter, gebruiksvriendelijker, voelen aan als vaste dumbbells, hebben plat uiteinde, en je kan ze gewoon droppen.
Ik heb het geld ervoor over :)

ze zijn dus verstelbaar van 5-58 kg (en zwaarder met de 165 lbs add-on).

Ironmaster dumbbells zijn compacter, gebruiksvriendelijker, voelen aan als vaste dumbbells, hebben plat uiteinde, en je kan ze gewoon droppen.

Ze zien er ook bruut uit, mooie aankoop hoor! :thumbs: succes dermee

heb deze vanmiddag gekocht.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik vind het juist gebruiksgemak om elk willekeurig gewicht te kunnen maken in 20 seconden. Bovendien spaar je een hoop ruimte uit.

Maar goed, ieder zijn ding. :)

deze zijn toch ook verstelbaar? snap u redenering niet?
en kwa ruimte besparing zit je met dit toch het best voor dbs.

Oh ok dan had ik het verkeerd begrepen, ik vind het nog steeds prijzig, maar als het voor jou werkt top toch.

Na 2.5 jaar intensief gebruik was m'n Motorola V3 Razr toch wel aan vervanging toe... vandaar dat ik een nieuw pimpmodelletje zocht.
Eerst dacht ik aan de iPhone, maar dat ding is veel te groot en lomp om in m'n zakken te steken. Vandaar dat ik uitkwam op deze ubergeile phone ;)

P520 van Samsung, designed by Giorgio Armani. Even groot als een bankkaart :D
Zelfde functies als de iPhone trouwens: volledig touchscreen van 6.6 cm, webbrowser, muziekspeler, automatisch beeldkantelen als je hem 90 graden draait,... maar dan in een veel praktischer formaat!

599 €

heb'm nu al ff en echt supertevreden van... mensen die deze phone kunnen krijgen via een abbo ofzo, zeker doen ;)

voordeel tegenover de iphone is echt wel z'n formaat, creditcard sized met toch groot genoeg scherm

ziet er ook kwalitief goed uit in't echt, plus voelt ook allemaal heel speciaal en stevig

je krijgt er trouwens standaard een 1GB micro SD kaart (damn die dingen zijn echt wel micro klein), sTvol zakje om 'm in te stoppen, lederen case ontworpen door armani waar je'm in kunt stoppen, oortjes om te bellen en muziek mee te beluisteren, pc datakabel, ...

20mW UltraFire WF-502B Flashlight-Style Green Laser gekocht :D

Leuke gadget

Terug
Naar boven