XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Porsche-sunglasses.png

Deze heb ik wel al een tijdje. Je kan hem helemaal opvouwen zoals op het plaatje:).

Dan versier ik iedere chick door te zeggen dat ik een Porsche Carrera heb:cool:. :jk::D

neej ze zijn schandalig duur maar wel sexy. dit toestel hou ik 3 jaar ofzo. normaal hebbik elk jaar een nieuwe, maar nu 1 goeie en super mooie waar ik lang mee kan doen. Ben ik in verhouding goedkoop uit... en laat hem goed verzekeren...

je hebt ook de 8800 arte sapphire. die is €1150,- ofzo.. die vind ik niet zo mooi. is van stanless steel, gerookt glas, leer en zit een sapphire in als druk knopje...

Je hebt toch ook zo'n gouden, sirocco ofzo?

Ja klopt, netzoiets als met een echte armani rondlopen tussen al die superdudes met namaak spul uit irak.

Je bent zowiezo een brutale klojo als je rondloopt met een horloge van 1400 euro :roflol:

Epic waste of money.

Je bent zowiezo een brutale klojo als je rondloopt met een horloge van 1400 euro :roflol:

Epic waste of money.

vindt je vaak is het zo dat als je bv een rolex koopt voor 1400 euro dat je dan kans hebt dat hij over 5 jaar meer waard is dus dan loop je 5 jaar met een horloge en als je hem dan verkoopt maak je nog winst ook he das leuk he:D

Ik heb crysis gespeeld op een 8800 gt (wel de SSC) dus een 700mhz speed.

Crysis zonder patch 1 ondersteunde nog geen SLI, dus ik heb hem enkel moeten spelen. ik kon hem op de rustige momenten verry high met 2xA.A. spelen (Noord Koreanen dus) bij de aliens werd het zwaarder. speelde ik very high zonder A.A. en het eind gevecht speelde ik op High zonder A.A. wel alles op 1680x1050

nu met SLI kan ik hem op verryhigh. 16x A.A. maar ik zie alleen niezoveel verschil :P

Ik heb een ATi Radeon HD2900XT 512MB, klinkt allemaal leuk, maar een ontzettend k*t ding:D 400 eurootjes voor betaald, en voor de helft van de prijs heb je een 8800GT. Achja. Crysis heb ik nog niet gekocht, k zit nog aan de BF2. Verder is me systeem Intel Core 2 Duo E6600 @3,02GHz, 2GB PC-5300 geheugen. En Samsung 206BW widescreen. Best leuk pc'tje verder. Alleen maakt ie wel een t*ring herrie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eens zien wat deze geven ;)

vindt je vaak is het zo dat als je bv een rolex koopt voor 1400 euro dat je dan kans hebt dat hij over 5 jaar meer waard is dus dan loop je 5 jaar met een horloge en als je hem dan verkoopt maak je nog winst ook he das leuk he:D

Dat slaat net zo nergens op als als die "vindt je" van je ;):D

Ik heb een ATi Radeon HD2900XT 512MB, klinkt allemaal leuk, maar een ontzettend k*t ding:D 400 eurootjes voor betaald, en voor de helft van de prijs heb je een 8800GT. Achja. Crysis heb ik nog niet gekocht, k zit nog aan de BF2. Verder is me systeem Intel Core 2 Duo E6600 @3,02GHz, 2GB PC-5300 geheugen. En Samsung 206BW widescreen. Best leuk pc'tje verder. Alleen maakt ie wel een t*ring herrie.

Crysis is een k*t spel, en dat komt door de belachelijk hoge systeem eisen.. je hebt een leuk pctje daarro.. het enige nadeel is de ATI kaart. ATI loopt nogh een beetje achter de feiten aan als je het tegenover nvidia zet.. voor de rest leuk systeem..

Epic waste of money.

We hadden het over een telefoon van €1400,- deze om precies te zijn

ik vind het een bruut ding, en meer waard dan een horloge, want je kan er ook mee bellen en smsen.. dat kan een horloge niet.. :P

Na 2.5 jaar intensief gebruik was m'n Motorola V3 Razr toch wel aan vervanging toe... vandaar dat ik een nieuw pimpmodelletje zocht.
Eerst dacht ik aan de iPhone, maar dat ding is veel te groot en lomp om in m'n zakken te steken. Vandaar dat ik uitkwam op deze ubergeile phone ;)

P520 van Samsung, designed by Giorgio Armani. Even groot als een bankkaart :D
Zelfde functies als de iPhone trouwens: volledig touchscreen van 6.6 cm, webbrowser, muziekspeler, automatisch beeldkantelen als je hem 90 graden draait,... maar dan in een veel praktischer formaat!

599 €

Terug
Naar boven