SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neej ze zijn schandalig duur maar wel sexy. dit toestel hou ik 3 jaar ofzo. normaal hebbik elk jaar een nieuwe, maar nu 1 goeie en super mooie waar ik lang mee kan doen. Ben ik in verhouding goedkoop uit... en laat hem goed verzekeren...
je hebt ook de 8800 arte sapphire. die is €1150,- ofzo.. die vind ik niet zo mooi. is van stanless steel, gerookt glas, leer en zit een sapphire in als druk knopje...
![]()
Deze heb ik wel al een tijdje. Je kan hem helemaal opvouwen zoals op het plaatje.
Dan versier ik iedere chick door te zeggen dat ik een Porsche Carrera heb.
![]()

.Is best handig, komt met een zakje erbij, is de grootte van een zakdoek, steek je zo in je zak.

Je bent zowiezo een brutale klojo als je rondloopt met een horloge van 1400 euro
Epic waste of money.

Ik heb crysis gespeeld op een 8800 gt (wel de SSC) dus een 700mhz speed.
Crysis zonder patch 1 ondersteunde nog geen SLI, dus ik heb hem enkel moeten spelen. ik kon hem op de rustige momenten verry high met 2xA.A. spelen (Noord Koreanen dus) bij de aliens werd het zwaarder. speelde ik very high zonder A.A. en het eind gevecht speelde ik op High zonder A.A. wel alles op 1680x1050
nu met SLI kan ik hem op verryhigh. 16x A.A. maar ik zie alleen niezoveel verschil![]()
400 eurootjes voor betaald, en voor de helft van de prijs heb je een 8800GT. Achja. Crysis heb ik nog niet gekocht, k zit nog aan de BF2. Verder is me systeem Intel Core 2 Duo E6600 @3,02GHz, 2GB PC-5300 geheugen. En Samsung 206BW widescreen. Best leuk pc'tje verder. Alleen maakt ie wel een t*ring herrie.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
eens zien wat deze geven![]()

vindt je vaak is het zo dat als je bv een rolex koopt voor 1400 euro dat je dan kans hebt dat hij over 5 jaar meer waard is dus dan loop je 5 jaar met een horloge en als je hem dan verkoopt maak je nog winst ook he das leuk he![]()

Ik heb een ATi Radeon HD2900XT 512MB, klinkt allemaal leuk, maar een ontzettend k*t ding400 eurootjes voor betaald, en voor de helft van de prijs heb je een 8800GT. Achja. Crysis heb ik nog niet gekocht, k zit nog aan de BF2. Verder is me systeem Intel Core 2 Duo E6600 @3,02GHz, 2GB PC-5300 geheugen. En Samsung 206BW widescreen. Best leuk pc'tje verder. Alleen maakt ie wel een t*ring herrie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je bent zowiezo een brutale klojo als je rondloopt met een horloge van 1400 euro
Epic waste of money.

12 stuks tegelijk??[Afbeelding niet meer beschikbaar]

paar decibels hoger hoor 
12 stuks tegelijk??
............dan heb je een GUMMI-knuppel!
![]()
antiallianen