Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2 gitaartjes :D de rechtse had ik al sinds een week of 2,deze middag de linkse gekocht om te beginnen leren spelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de rechtse is een Fender standard,de linkse is een goedkoop prulletje,een california classic (die wel zeer lekker klinkt) om de kneepjes onder de knie te krijgen.

2 gitaartjes :D de rechtse had ik al sinds een week of 2,deze middag de linkse gekocht om te beginnen leren spelen.

de rechtse is een Fender standard,de linkse is een goedkoop prulletje,een california classic (die wel zeer lekker klinkt) om de kneepjes onder de knie te krijgen.

leuk ;) ik ben er ook beetje mee begonnen om de basis accoorden te leren, niet gemakkelijk in t begin he.

HD DVD speler gekocht voor 90 euro op Ibood.com. Yep de standaard is dood maar 9 films er bij, een HDMI-kabel en dan ook nog eens upscalen van normale DVD's maakt dit een wereldkoop. Koop nog wel wat HD DVD's binnenkort, die worden vanzelf wel gedumpt. Blu-Ray wint en ik kan er niet om treuren als dan topspul voor bijna nop gedumpt wordt :D

Ik heb net mijn iphone uit de states binnen gekregen :D
ik heb het dingetje eigenlijk gwn voor de kick gekocht :roflol:
nu ga ik het op marktplaats en kapaza plaatsen en erop laten bieden ;)

Ik heb net mijn iphone uit de states binnen gekregen :D
ik heb het dingetje eigenlijk gwn voor de kick gekocht :roflol:
nu ga ik het op marktplaats en kapaza plaatsen en erop laten bieden ;)

voor hoeveel heb jem gekocht,voor hoeveel wil jem verkopen? niet dat ik geintereseerd ben,gewoon nieuwsgierig :)

Op een mainboard van een laptop is alles veel meer geintegreerd. Geheugen voor jouw videochip zal dedicated zijn i.p.v. shared maar de geheugenchip(s) vind je wel op het mainboard zelf.

Een kaart is een module die je in een mainboard steekt, dat is bij een laptop niet het geval. De chip wordt daar direct op het mainboard geplaatst of de pcb van de videochip wordt aan het mainboard gekoppeld. Zo'n constructie lijkt wel op een videokaart die wordt ingestoken maar werkt anders dan bijvoorbeeld een AGP of PCI Express-bus.

Goed, weer wat geleerd, maar in het dagelijks leven blijf ik het gewoon een videokaart noemen. :D

voor hoeveel heb jem gekocht,voor hoeveel wil jem verkopen? niet dat ik geintereseerd ben,gewoon nieuwsgierig :)

Pff das ingewikkeld bro..

een vriend van me zend de iphone op..
de verzendkosten zijn een kleine 40dollar..
de kostprijs van een iphone is 399dollar en nog een klets aan taksen = ongeveer 300euro in het totaal dacht ik..

MAAR de iphone is de douane gepasseerd.. en gecheckt geweest.. en op de doos stond het gewaardeerd aan 600dollar.. dus als ik daar een BTW taks van 21% op krijg.. dan ja ga ik niet echt superveel winst meer maken..

en de winst die ik maak deel ik met de kerel die de iphone verzend.. ;)

Pff das ingewikkeld bro..

een vriend van me zend de iphone op..
de verzendkosten zijn een kleine 40dollar..
de kostprijs van een iphone is 399dollar en nog een klets aan taksen = ongeveer 300euro in het totaal dacht ik..

MAAR de iphone is de douane gepasseerd.. en gecheckt geweest.. en op de doos stond het gewaardeerd aan 600dollar.. dus als ik daar een BTW taks van 21% op krijg.. dan ja ga ik niet echt superveel winst meer maken..

en de winst die ik maak deel ik met de kerel die de iphone verzend.. ;)

hahah damn,had je de verkoper de doos beter laten tekenen met "gift" had je geen btw moeten betalen :D

hahah damn,had je de verkoper de doos beter laten tekenen met "gift" had je geen btw moeten betalen :D

Is verzonden als gift maar omdat ie meer als 175euro kost krijg je sowieso invoertaks blijkbaar.. maar ja tot nu toe nog nix in de bus maar ik wacht nog een paar weken bang af..

HD DVD speler gekocht voor 90 euro op Ibood.com. Yep de standaard is dood maar 9 films er bij, een HDMI-kabel en dan ook nog eens upscalen van normale DVD's maakt dit een wereldkoop. Koop nog wel wat HD DVD's binnenkort, die worden vanzelf wel gedumpt. Blu-Ray wint en ik kan er niet om treuren als dan topspul voor bijna nop gedumpt wordt :D

Damnit... heb je er niet stiekem 2 besteld? Hij is uitverkocht.

Helaas Homer. Had er bijna 4 besteld maar heb er toch maar van afgezien. Die speler was los wel te verkopen voor 90 euro en dan kan je de films los verkopen maar ik twijfelde te lang. Alles uitverkocht voordat ik er nog 3 besteld had.

Helaas Homer. Had er bijna 4 besteld maar heb er toch maar van afgezien. Die speler was los wel te verkopen voor 90 euro en dan kan je de films los verkopen maar ik twijfelde te lang. Alles uitverkocht voordat ik er nog 3 besteld had.

Had hem om 4:00 vanochtend gezien... las je post en keek op ibood.nl maar was te brak om hem te bestellen en vanmiddag was het al te laat haha :D

En de bastards hebben hem al op marktplaats staan op 130euro.

Ik geef ze geen ongelijk, had zelf bijna een EP-35 gekocht voor 200 euro. Maar dan vooral omdat het prijsverschil met de EP-30 klein was. Dat prijsverschil is nu opeens enorm, tijd dat ze de EP-35 ook gaan dumpen.

2de ps3 gekocht
Nu me 360 en al me hddvds nog weg:)

vandaag is men paintball gun binnengekomen !

mijn tippmann 98 custom a.c.t.

1zyhhnb.jpg

akv3uu.jpg

en men broer zen worr machine rg

og2ev.jpg

k0gc51.jpg

morgen ofzo de flesjes eens laten vullen en dan kunnen we beginnen met knallen !

Winnie the pooh :roflol:

En zijn vriendjes Teigetje en Knorretje.
:roflol::roflol::roflol:

haha omg ! wat kan ik daar aan doen !! is men moeder he !

Terug
Naar boven