AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

51MMYPZEMEL._AA240_.jpg

41F59M518BL._AA240_.jpg

En nog een paar DVD's bij Play.com. Ze hebben paasopruiming en ze verkopen o.a. de vrij recente Antwone Fisher voor afbraakprijzen (6,49 incl verzending).

Klassieker Requiem For A Dream is voor 4,99 op te pikken.

51MMYPZEMEL._AA240_.jpg

41F59M518BL._AA240_.jpg

En nog een paar DVD's bij Play.com. Ze hebben paasopruiming en ze verkopen o.a. de vrij recente Antwone Fisher voor afbraakprijzen (6,49 incl verzending).

Klassieker Requiem For A Dream is voor 4,99 op te pikken.

die bezorgers komen zeker af en aan bij jou:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog 1 film op HD DVD.

Kon het niet laten nu toch vrij recente HD DVD's ook voor dumpprijzen worden aangeboden.

sennheiser pmx100

zit een lekker geluidje in:cool:

een goedkoop philips ding,denk dat ik een sony ericson mp3 tel ga halen binnenkort..
is veel beter :D

een goedkoop philips ding,denk dat ik een sony ericson mp3 tel ga halen binnenkort..
is veel beter :D

Ik had hem eerst met een Sony NWE003, klonk opzich best goed.
Toen heb ik een iAudio D2 gekocht en die combinatie klinkt super! De MP4 heeft dan wel veel meer vermogen dan dat de Sennheiser aan kan maar het klinkt gewoon super ;) Als ik jou was, en je wilt goed geluid, zou ik is naar iAudio kijken! Die van mij heeft 74mW output, hoogste in de MP3 spelers tot nu toe en dat kan je wel merken :) Als ik de MP4 op max zet dan klinkt het nog goed, ga ik dan in de opties alles omhoog zetten dan gaat de headset kapot :D

[ Welcome to cowonglobal.com ] ;)

vette shit bro,prijs val best mee ook nog.
die ga ik zeker kopen!

vette shit bro,prijs val best mee ook nog.
die ga ik zeker kopen!

Ik heb hem op internet besteld, zal even de link zoeken zometeen!
Bij Media Markt was ie 239 euro, ik heb de 4 GB versie ;)
Op internet was ie 178 incl hoesje van 25 euro en zonder verzendkosten! Ik heb hem maandags om half 6 ongeveer besteld en de volgende dag meteen binnen! Zeer netjes dus :)

Edit: Hier de link naar de site waar ik hem heb besteld ;)
MP3spelers.nl

Je kan hem ook kiezen met een 2 GB kaart voor die prijs maar ik zou het hoesje erbij doen..je kan hem tot 32 GB uitbreiden dus dan zou ik er later gewoon een keer een grotere SD kaart bij kopen :)
Prijs valt zeker mee als je ziet wat ie kan! En al die superdudes met een ipod kan je hard uitlachen:D Dit spul is veel beter ;)

Terug
Naar boven