MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

klopt, buitensport merk. Maar tegenwoordig ook steeds meer de nettere kant op, praktisch ook. Heb het in een winkel gekocht met merken als la martina, boss, cornelliano oid, burberry, dat soort grij :p. Kan er iig een colbert onder als het nodig is, al geprobeert :)

Goeie kwaliteit.

klopt, buitensport merk. Maar tegenwoordig ook steeds meer de nettere kant op, praktisch ook. Heb het in een winkel gekocht met merken als la martina, boss, cornelliano oid, burberry, dat soort grij :p. Kan er iig een colbert onder als het nodig is, al geprobeert :)

En je hebt uiteraard het goedkoopste merk uit die winkel uitgekozen :roflol:

j/k ;) leuke jas

#1 en #2 net binnen gekregen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe spijtige zaak :D
On topic:

ik heb net met beurswinst Marcy SB-681 Halterbank gekocht :cool:
95pleuro

2qivedy.jpg

Lekkere prijs voor dat bankje, in het bijzonder omdat je er nog decline mee kan gaan ook.

Met een superk*t lens waarschijnlijk. ;) Dan ben je er nog niks mee met die 8MP!

8mp & 10x optische zoom ... gekocht voor mee te nemen op vakantie

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

prijskaartje?

248euro ... staat nu al op 232euro ..; Pixmania.be besteld. Goede service.
Was na een weekje binnen.

Had eerst de Powershot A80, was er zeer tevreden over. Maar deze is nog net iets beter.
Snelheid is ok, kleuren zijn zoals gewend van Canon: perfect. En gebruiksgemak is top.
Je hoeft de manual zelfs niet te lezen indien je geen fancy shit wilt uithalen.

Mij was het vooral voor de overstap te maken van 4mp naar 8mp met toch een goede zoom.
(zonder eigenlijk naar spiegelreflex te moeten)

met 8mp ga je geen betere foto's nemen dan met 4mp hoor ;) het is enkel handig als je een vergroting wilt van 2m op 3m ;)

Sinds gisteren de eigenaar van volgend huis geworden:

29w8vu0.jpg

2 verdiepen, 4 slaapkamers, badkamer, keuken veranda, ruime tuin,.... de eerste sloopwerken zijn al begonnen :D

met 8mp ga je geen betere foto's nemen dan met 4mp hoor ;) het is enkel handig als je een vergroting wilt van 2m op 3m ;)

Mss geen betere foto's, maar het is wel leuker omdat je dan beter een klein
stukje foto uit de grote foto kunt halen en daar toch nog een normaal formaat
foto van kunt maken. Dus ja, mij was het vooral te doen voor bewerking
van foto's. Als ik gewoon wou laten afdrukken was die 4mp idd genoeg
gezien die foto's op formaat A4 maakt.

Sinds gisteren de eigenaar van volgend huis geworden:

29w8vu0.jpg

2 verdiepen, 4 slaapkamers, badkamer, keuken veranda, ruime tuin,.... de eerste sloopwerken zijn al begonnen :D

Mooi huis. Wel typisch Vlaams met dat zonnescherm, waar ze hier winkels mee beveiligen.
Aan Vlamingen in het algemeen: Waarom sluiten jullie je huis compleet af van de buitenwereld? Zo gauw je in België rijdt, zie je alleen nog huizen, die bijna als fort bestempeld kunnen worden.:D

Terug
Naar boven