XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog 3 andere HD DVD's.

He Eric.. Wanneer gaat je bioscoop open? :D

Met elke beurswinst koopt hij dvd's :D :roflol:
heb je nu al véééééél dvd's zeker :D

Beurswinst :roflol: Heb dit jaar geen winst gedraaid en heb al meer dan een maand niks meer gedaan. Ik ben de economie maar weer eens aan het stimuleren.

Hehe spijtige zaak :D
On topic:

ik heb net met beurswinst Marcy SB-681 Halterbank gekocht :cool:
95pleuro

2qivedy.jpg

MP4 Speler 4 GB geheugen (25 euro :D)

HD DVD Speler TOSHIBA (80 euro :D) inclusief 5 HD DVD en HDMI Kabel

Battlestar Gallactica Seizoen 1 HD DVD (23 euro :D)

Toshiba 20 inch DVI TFT scherm (180 euro :D)

Je hebt Ibood even leeggekocht?

Waar heb je die HD DVD van Battlestar Galactica gekocht?

Je hebt Ibood even leeggekocht?

Waar heb je die HD DVD van Battlestar Galactica gekocht?

Ja die HD DVD speler kan je gewoon niet laten liggen, een HDMI kabel en 5 films opzich kost je al gouw 80 euro, krijg je er ook nog gratis een speler bij :-). Die mp4 speler heb ik van een site afkomstig uit china besteld dus dat is nog even afwachten. En dat scherm kon ik ook niet laten liggen, past goed bij mijn interieur en is ook nog eens goede prijs. De HD DVD van Battlestar Gallactica heb ik gekocht bij:

EzyDVD - Australia's largest DVD store

Ik ga eerstdaags een compact digital fototoestel kopen. Iemand suggesties voor goedkope (buitenlandse) sites???

thnx, die heb ik zelf al leeggekocht :D Zijn mooie prijzen bij Ezydvd inderdaad. Alleen jammer dat de transfer van Battlestar Galactica naar HD DVD niet erg geslaagd is :

HD DVD Review: Battlestar Galactica: Season One | High-Def Digest

Heb zelf die site (highdefdigest) meestal als leidraad genomen om tot aankoop over te gaan. Alles minder dan 4 sterren aan beeldkwaliteit koop ik niet of ik moet de film erg graag in bezit willen hebben.

Net een Tenson jas gekocht:

[ziet er in et echt mooier uit ^^]

Wordt nu alleen ff op maat gemaakt, volgende week zaterdag ophalen.

€220 valt mee :D ze hadden ook wel een leuke van boss en hackett enzo...mja, 350-500 euro voor een jas doe ik niet zo gauw.

Vind het nog een hoop geld man voor een jas. Maar leuk dingetje

Das toch een snowboard/wintersport merk?

Das toch een snowboard/wintersport merk?

klopt, buitensport merk. Maar tegenwoordig ook steeds meer de nettere kant op, praktisch ook. Heb het in een winkel gekocht met merken als la martina, boss, cornelliano oid, burberry, dat soort grij :p. Kan er iig een colbert onder als het nodig is, al geprobeert :)

Terug
Naar boven