Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat vind hij stoer.
Geintje, ik denk voor bij het wielrennen![]()

Fietsen, hardlopen, en gewoon voor de afwisseling, heb die Rayban al 3-4 jaar en er zit wonderwel nog geen krasje op, maar het wordt een beetje eentonig steeds dezelfde bril. Vandaar dat ik mezelf heb wijsgemaakt dat ik een extra zonnebril 'nodig' heb.![]()

Ik weet niet of iemand het merk kent, maar ze zijn van Omniselect, en er zit een staander mee inbegrepen.

nieuw jack en jones shirtje, moest em hebben!alleen vanwege de text, zwart shirt, zilveren grote letters "this is a ****ing expensive T-shirt"
en een passend overhemd gevonden van ik geloof Selected, getailleerd en toch passend![]()
nieuw jack en jones shirtje, moest em hebben!alleen vanwege de text, zwart shirt, zilveren grote letters "this is a ****ing expensive T-shirt"
en een passend overhemd gevonden van ik geloof Selected, getailleerd en toch passend![]()
Bij C & A hebben ze ook mooie getailleerde overhemden die wel passen. Bij normale winkels(5 pocket, score, etc...) krijg je nooit de bovenste knoopjes dicht en de rest van de niet passende mankementen.

Een uurtje geleden een halterbankje gaan kopen met decline mogelijkheid, en een set adjustable dumbbells.
Ik was naar die winkel gegaan voor dat halterbankje en een set Bowflex 522, maar er stonden nog interessantere dumbbells in hun stock
De bowflex gingen maar tot 24.5kg, en die ik nu heb tot 32.5kg
Ik weet niet of iemand het merk kent, maar ze zijn van Omniselect, en er zit een staander mee inbegrepen.
Ik zal sebiet foto's posten. Ik ben nu de boel nog in elkaar aan het monteren
*edit*
[Link niet meer beschikbaar]

C&A maakt Jim van idols kleding voor toch?
alleen om dat zou ik er al niks kopen![]()

Volgens mij koop jij daar niks, omdat er geen schreeuwende merknamen op de shirts staan........![]()
meeste zijn onherkenbaarVolgens mij koop jij daar niks, omdat er geen schreeuwende merknamen op de shirts staan........![]()
C&A maakt Jim van idols kleding voor toch?
alleen om dat zou ik er al niks kopen![]()

Toen ik 13 was wilde ik ook geen schoenen van Scapino, maar alleen nike air max van footlocker![]()

je wilt hiermee zeggend at je nu zelf je kleding koopt en niets duurders dan de vodjes van de scapino kan betalen?
![]()

Mooie spullen, wat heb je betaald voor die dumbbells idd?