XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik dacht, dat ze pas vanaf 50 euro invoertoeslagen gaan heffen. Maar goed, dat zie ik dan wel weer. Je moet vaak ook een beetje mazzel hebben.
Ik laat het wel even weten, wat ik uiteindelijk heb moeten betalen.:D

Ik ben al maanden niet aangeslagen maar in principe is 22 euro de grens om btw te heffen en eventueel douanerechten. Het hangt ook van de vervoerder af, sommige koeriersbedrijven scheppen er een genoegen in om de inklaringskosten te berekenen.

Ik ben al maanden niet aangeslagen maar in principe is 22 euro de grens om btw te heffen en eventueel douanerechten. Het hangt ook van de vervoerder af, sommige koeriersbedrijven scheppen er een genoegen in om de inklaringskosten te berekenen.

Dat is zo. Volgens mij komen ze met UPS en die is ook nogal invoerrechtengeil, volgens mij.

Dat is zo. Volgens mij komen ze met UPS en die is ook nogal invoerrechtengeil, volgens mij.

Yep, als een bedrijf UPS gebruikt dan sla ik meestal even over. Met Fedex en DHL heb ik betere ervaringen tot nu toe. Ook al is DHL dan een baggerbedrijf qua afspraken maken, maar heb daar nog geen inklaringskosten hoeven te betalen.

Yep, als een bedrijf UPS gebruikt dan sla ik meestal even over. Met Fedex en DHL heb ik betere ervaringen tot nu toe. Ook al is DHL dan een baggerbedrijf qua afspraken maken, maar heb daar nog geen inklaringskosten hoeven te betalen.

Ik hoop dan maar, dat ik mazzel heb, al zal het wel meevallen op een bedrag van 65 dollar. Zal iets van 15-20 euro zijn, denk?

@eric, stel ik bestel voor 160dollar allstars, enig idee wat de invoerkosten en shit dan ongeveer zullen zijn?

wow, dat maakt het een stuk minder aantrekkelijk :P

Nieuwe kleren:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

doos_20mbvastbellen.jpg

Telfort 20 Mbit internet. Duurde even voor het het deed, maar ben nu torrents aan het downloaden met momenteel 1,52 MB/s. :D

En dus ook gratis onbeperkt bellen naar vaste nummers.

Hoe hoger de waarde des te groter de kans dat ze gaan heffen.

:finger: check het bestel-in-amerika ervaringen topic ;)
daar zijn we al eeuwen een invoerwijze aan het bedenken zodat je douane kan omzeilen, maar de link tussen waarde pakket en kans op heffing, die is er niet..

:finger: check het bestel-in-amerika ervaringen topic ;)
daar zijn we al eeuwen een invoerwijze aan het bedenken zodat je douane kan omzeilen, maar de link tussen waarde pakket en kans op heffing, die is er niet..

Supps ben je gewoon sneller de sjaak omdat die leveranciers bekend zijn bij de douane. Trust me, het is geen willekeur maar vooral afhankelijk van waarde, bekendheid leverancier en grootte of inhoud van het pakket. Bij supps checken ze dubbel omdat de inhoud ook nog eens illegale middelen kan bevatten.

Ik koop zoveel via internet dat ik toch wel eens aangeslagen had moeten worden de laatste maanden maar alles glipt er tussendoor. Maar ik weet nu al dat ik zo goed als zeker kan dokken als ik bijvoorbeeld bij Amazon een grote DVD-bestelling doe of bijvoorbeeld bij 1fast400 een grote supplementen bestelling.

Laatste keer dat ik overigens moest betalen is alweer 2 jaar terug. Nu probeer ik bekende shops zoveel mogelijk te vermijden.

supplementen ben je gewoon sneller de sjaak omdat die leveranciers bekend zijn bij de douane. Trust me, het is geen willekeur maar vooral afhankelijk van waarde, bekendheid leverancier en grootte of inhoud van het pakket. Bij supplementen checken ze dubbel omdat de inhoud ook nog eens illegale middelen kan bevatten.

Ik koop zoveel via internet dat ik toch wel eens aangeslagen had moeten worden de laatste maanden maar alles glipt er tussendoor. Maar ik weet nu al dat ik zo goed als zeker kan dokken als ik bijvoorbeeld bij Amazon een grote DVD-bestelling doe of bijvoorbeeld bij 1fast400 een grote supplementen bestelling.

Laatste keer dat ik overigens moest betalen is alweer 2 jaar terug. Nu probeer ik bekende shops zoveel mogelijk te vermijden.

Sommige supplementen leveranciers zijn slimmer dan de douane ;)

5 spijkerbroeken + 2 driekwarts broeken + 2 shirts +1 truitje + oxbow schoenen (converse look a like) Goed genoeg om weer een jaartje toe tekomen :D

En nog een g-star hempie voor tijdens de training :).

Nordic bankje.. :)

dat is toch een lelijke broek?

ontopic:
regular diesel broekje 110 euro
h&m pyamashortje 9.9 euro maar vind nu plots het groen dat erin zit uberlelijk achja ik heb toch geen lief who cares :p
esprit korte broek voor in de zomer: 49.9 euro
zwarte vest: 69.9 euro
3 verjaardagskaartjes: iets van een 6tal euro
trui met rits en kap uit de new yorker: 20 euro
tshirtje van 10 euro ofzo maar ik vind hem nu eigenlijk al niet meer mooi
en binnenkort wrs een tshirtje, hemdje, polotje, 2 korte broeken en misschien een jeans en strandsletsen en die parfum van abercrombie & fitch bestellen :D
zonder verzendingskosten en invoerrechten uiteraard :D misschien dat ik 15 euro geef voor de moeite enzo en dan zal het zeker nog tot de herfst duren eer ik terug kledij ga kopen tenzij nog een paar schoenen tussendoor of moest ik echt iets supermoois tegenkomen ofzo

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven