Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:eek:
Juist uitkering geweest?

dat is toch een lelijke broek?

ontopic:
regular diesel broekje 110 euro
h&m pyamashortje 9.9 euro maar vind nu plots het groen dat erin zit uberlelijk achja ik heb toch geen lief who cares :p
esprit korte broek voor in de zomer: 49.9 euro
zwarte vest: 69.9 euro
3 verjaardagskaartjes: iets van een 6tal euro
trui met rits en kap uit de new yorker: 20 euro
tshirtje van 10 euro ofzo maar ik vind hem nu eigenlijk al niet meer mooi
en binnenkort wrs een tshirtje, hemdje, polotje, 2 korte broeken en misschien een jeans en strandsletsen en die parfum van abercrombie & fitch bestellen :D
zonder verzendingskosten en invoerrechten uiteraard :D misschien dat ik 15 euro geef voor de moeite enzo en dan zal het zeker nog tot de herfst duren eer ik terug kledij ga kopen tenzij nog een paar schoenen tussendoor of moest ik echt iets supermoois tegenkomen ofzo

HAHAHAH wat een woord

Och jezus, volgens mij lig ik helemaal slap als een belg tegen me begint te praten. Maar wat mij opvalt is. Dat sanca gewoon echt nederlands praat zonder dat belgisch ertussen, en iemand zoals mhr team geloof ik zegt soms dingen waar ik dan helemaal geen moer meer van snap.

Och jezus, volgens mij lig ik helemaal slap als een belg tegen me begint te praten. Maar wat mij opvalt is. Dat sanca gewoon echt nederlands praat zonder dat belgisch ertussen, en iemand zoals mhr team geloof ik zegt soms dingen waar ik dan helemaal geen moer meer van snap.

sanca is ook limbo :P dus die praat wat traaager :p

uitkering? :p
dat krijg ik nog niet :(

ik praat ook nederlands hier.. behalve per ongeluk soms eens een woordje dialect ofzo :p

ga maar eens tegen een west-vlaming praten, zelfs wij belgen verstaan dat volkje niet

Kan ik netzogoed straattaal gaan praten hier, verstaat ook zowat niemand me denk :P hehe

Gisteren een paar cheap ass knock-off van converse (oftewel Bristol canvas schoentjes) en ...... 2 extra gaatjes in mijn riem !! :) (technisch gesproken niet gekocht, want ik heb er niet voor betaald, maar toch blij mee)

dat is toch een lelijke broek?

ontopic:
regular diesel broekje 110 euro
h&m pyamashortje 9.9 euro maar vind nu plots het groen dat erin zit uberlelijk achja ik heb toch geen lief who cares :p
esprit korte broek voor in de zomer: 49.9 euro
zwarte vest: 69.9 euro
3 verjaardagskaartjes: iets van een 6tal euro
trui met rits en kap uit de new yorker: 20 euro
tshirtje van 10 euro ofzo maar ik vind hem nu eigenlijk al niet meer mooi
en binnenkort wrs een tshirtje, hemdje, polotje, 2 korte broeken en misschien een jeans en strandsletsen en die parfum van abercrombie & fitch bestellen :D
zonder verzendingskosten en invoerrechten uiteraard :D misschien dat ik 15 euro geef voor de moeite enzo en dan zal het zeker nog tot de herfst duren eer ik terug kledij ga kopen tenzij nog een paar schoenen tussendoor of moest ik echt iets supermoois tegenkomen ofzo

koop jij je kleding online dan?
en ipv paar goedkope dingen te kopen die je al je thuis komt al lelijk vindt kan je beter wat meer geld geven aan mooi kleding zoals bvb je regular diesel broek ;)

2lv1v7b.jpg

Wat een design:p

Ja Sanca zit hier ook al een tijdje, ikzelf zit hier ook al veel te lang en typ ook hoe een nederlander gelukkig praat ik nog als een belg.

Had je beter die york gewichten kunnen kopen..:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koop jij je kleding online dan?
en ipv paar goedkope dingen te kopen die je al je thuis komt al lelijk vindt kan je beter wat meer geld geven aan mooi kleding zoals bvb je regular diesel broek ;)

nee behalve een keer schoenen uit duitsland en een bestelling van hollister uit amerika samen met mijn zus maar die hadden maar de helft verstuurd waardoor ik 2 keer invoerrechten heb moeten betalen :o maar binnenkort geen invoerrechten en geen belastingen moehihihaha :D
tshirt kostte niet veel en pyamashortje ook niet en wie ziet het als ik het draag? mijn broer? mijn zus? misschien jij? je weet dat je nu stiekem wilt dat ik mijn webcam aanleg :D

Terug
Naar boven