MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nee behalve een keer schoenen uit duitsland en een bestelling van hollister uit amerika samen met mijn zus maar die hadden maar de helft verstuurd waardoor ik 2 keer invoerrechten heb moeten betalen :o maar binnenkort geen invoerrechten en geen belastingen moehihihaha :D
tshirt kostte niet veel en pyamashortje ook niet en wie ziet het als ik het draag? mijn broer? mijn zus? misschien jij? je weet dat je nu stiekem wilt dat ik mijn webcam aanleg :D

Laat het duidelijk zijn, ik alvast NIET :finger:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een iPod Touch + de januari update, dus met mail, maps en widgets. wat een heerlijk ding zeg. Ben al de hele dag aan het internetten geweest en het werkt echt perfect!

Pentax_K100D_Super.jpg

1087.jpg

De kogel is dan toch door kerk, ik heb een DSLR gekocht. Zat een beetje te zoeken op diverse sites en opeens ging er nog zo'n € 40,- af van de kitprijs van de Pentax K100D Super die ik toch al wilde aanschaffen op korte termijn. De laatste keer was ik te laat bij een andere webshop en was de voorraad opeens weg. Nu maar toegeslagen en nog een redelijke telezoom Sigma 70-300 er bij gekocht. Kan ik voorlopig wel even mee vooruit.

Pentax_K100D_Super.jpg

1087.jpg

De kogel is dan toch door kerk, ik heb een DSLR gekocht. Zat een beetje te zoeken op diverse sites en opeens ging er nog zo'n € 40,- af van de kitprijs van de Pentax K100D Super die ik toch al wilde aanschaffen op korte termijn. De laatste keer was ik te laat bij een andere webshop en was de voorraad opeens weg. Nu maar toegeslagen en nog een redelijke telezoom Sigma 70-300 er bij gekocht. Kan ik voorlopig wel even mee vooruit.

Mooi! Is een van de betere merken toch?

Mooi! Is een van de betere merken toch?

Qua uitrusting zeker, maar Canon en Nikon zijn de merken die het meeste verkopen. Mij spreken alleen de goedkopere modellen van die merken niet aan omdat ze gewoon functies missen die ik wel graag wil gebruiken. Komt nog bij dat deze camera in body stabilisatie heeft en Canon en Nikon uitgaan van stablisatie in de lens. Die objectieven zijn gelijk een stuk duurder.

Nu wil ik op den duur wel een opstap maken naar een duurder model (K20D) maar daarvoor wacht ik rustig een jaartje. Dan is die body gehalveerd in prijs ongeveer. Tot die tijd koop ik een paar nette objectieven er bij. Die kitlens voldoet voorlopig wel en die zoomlens houd ik nog wat langer aan.

Zat nog te denken aan een K10D maar die heeft bij hogere ISO-waarden meer ruis. De K200D is een K10D in een nieuw jasje met hier en daar wat aanvullingen om de K10D van prosumer naar het consumentenbereik te brengen. Op zich een leuke camera maar de sensor blijft hetzelfde en ik waag me er niet aan om te hopen dat de prestaties bij hogere ISO-waarden beter zijn dan de K10D. K20D heeft wel betere prestaties bij ISO1600 (en zelfs ISO3200) maar is mij net even te duur momenteel.

Laatst bewerkt:
Qua uitrusting zeker, maar Canon en Nikon zijn de merken die het meeste verkopen. Mij spreken alleen de goedkopere modellen van die merken niet aan omdat ze gewoon functies missen die ik wel graag wil gebruiken. Komt nog bij dat deze camera in body stabilisatie heeft en Canon en Nikon uitgaan van stablisatie in de lens. Die objectieven zijn gelijk een stuk duurder.

Nu wil ik op den duur wel een opstap maken naar een duurder model (K20D) maar daarvoor wacht ik rustig een jaartje. Dan is die body gehalveerd in prijs ongeveer. Tot die tijd koop ik een paar nette objectieven er bij. Die kitlens voldoet voorlopig wel en die zoomlens houd ik nog wat langer aan.

Zat nog te denken aan een K10D maar die heeft bij hogere ISO-waarden meer ruis. De K200D is een K10D in een nieuw jasje met hier enn daar wat aanvullingen om de K10D van prosumer naar het consumentenbereik te brengen. Op zich een leuke camera maar de sensor blijft hetzelfde en ik waag me er niet aan om te hopen dat de prestaties bij hogere ISO-waarden beter zijn dan de K10D. K20D heeft wel betere prestaties bij ISO1600 (en zelfs ISO3200) maar is mij net even te duur momenteel.

Duidelijk verhaal. Mijn ervaring is, dat de prijzen bijzonder snel zakken het laatste half jaar/jaar. IMO sneller dan daarvoor, dus wellicht kun je die K20D al eerder kopen. Hij si nu idd nog wat prijzig.:D

Voor wat zal je hem gebruiken Eric? Om onder de rokjes te kijken?:D Je lijkt me wel een multimedia'freak' als ik zo door het draadje loop:p

Duidelijk verhaal. Mijn ervaring is, dat de prijzen bijzonder snel zakken het laatste half jaar/jaar. IMO sneller dan daarvoor, dus wellicht kun je die K20D al eerder kopen. Hij si nu idd nog wat prijzig.:D

K10D was goedkoper bij introductie en is nu los iets minder dan 600 euro. Die K20D is een weer aardige stap vooruit en kan zich meten met de semi professionele camera's van de grote merken. Ook al is dat dan niet voor sportfotografie, daarvoor is het aantal opnamen per seconde te laag.

Terug
Naar boven