jorasho
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 4
jakoetje zei:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jakoetje zei:
Zoiets wou ik eerst ook kopen, maar vond toen een foto waar dat ding bij iemand om de pols zat, vond het niet zo mooi persoonlijk.Ruff-E zei:[.auctionworks.com/hi/46/45705/SNG081P1_1.jpg[/img]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nieuwste seiko arctura kinetic auto relay.

bartp zei:Meisje is maandag jarig, dus even naar de stad geweest.
Chanel Chance de parfum 7,5 ml
[Link niet meer beschikbaar]
Chanel Chance Satin Body Cream
Chanel Chance Shower Foam
Chanel Chance
Fototje toegevoegd:
Ziet er toch lief uit met die strikjes enzo...![]()

kijk hij weet tenminste hoe hij een vrouw moet verwennen! DURE reukjes!bartp zei:Meisje is maandag jarig, dus even naar de stad geweest.
Chanel Chance de parfum 7,5 ml
Chanel Chance Satin Body Cream
Chanel Chance Shower Foam
Chanel Chance
Fototje toegevoegd:
Ziet er toch lief uit met die strikjes enzo...![]()

bartp zei:Meisje is maandag jarig, dus even naar de stad geweest.![]()
En dat vind jij geweldig? Zo'n tijd waar het draait om het bedrag waarvoor het gekocht is, ipv de bedoeling?Markywannabee zei:kijk hij weet tenminste hoe hij een vrouw moet verwennen! DURE reukjes!![]()
Hallo!?!? Hier zit wel degelijk een bedoeling/verhaal achter...benchMarc zei:En dat vind jij geweldig? Zo'n tijd waar het draait om het bedrag waarvoor het gekocht is, ipv de bedoeling?
DBC01 zei:Ha! Zie ik nu ineens dat er ook Temazepam-20 bestaat! Heb van de week een nieuwe doos gekregen, van een echt pharma-merk zelfs. Lekker voor vanavond na het portieren als de 238 efedrientjes nog doorwerken hahahaha!
Horloges doen me niks, ik kan de tijd zien op een wandklok of op m'n GSM. Bovendien ben ik geen tijd-freak en geen sieradenfiguur. Voor mij dus geen kettinkjes en ringen.

Ik heb het over markywalibi zijn opmerking. Dat hij dat DUUR vermeldt.bartp zei:Hallo!?!? Hier zit wel degelijk een bedoeling/verhaal achter...