XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Kortom, hedendaagse gsm's worden voorgevormd om in te gaan op de wensen van pianovingerige ecto's en verveelde huisvrouwtjes met manicure-handjes. De echte man zal moeten afzien met model "baksteen", wat een vooruitgang! :rolleyes:
 
Rob G zei:
DBC die telefoon werkt alleen als je er Broabant tegen praat, die is beveiligd tegen haters!

:roflol: whahaha
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


2 albums van de storm stripreeks (die ik net ben begonnen verzamelen) een winterpull, een batterijoplader, een potje maxaadrine fatburners en de Bhagavad-gita, zowat HET boek voor de Hare krishna'ers, dat vertelde die op een uitkering levende religieuze fanaticus mij toch toen die me dat boek aansmeerde en me terwijl nog 12 euro armer maakte. :mad:, waarom laat ik em toch altijd verleiden door zo'n k*tleurders.
 
Blackadder zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2 albums van de storm stripreeks (die ik net ben begonnen verzamelen) een winterpull, een batterijoplader, een potje maxaadrine fatburners en de Bhagavad-gita, zowat HET boek voor de Hare krishna'ers, dat vertelde die op een uitkering levende religieuze fanaticus mij toch toen die me dat boek aansmeerde en me terwijl nog 12 euro armer maakte. :mad:, waarom laat ik em toch altijd verleiden door zo'n k*tleurders.

Waarom benaderen op uitkering levende fanaticusjes mij nooit? Simpel. Omdat ze van een kilometer afstand zien dat ze niet eens hoeven te probéren mij iets aan te smeren! :cool:
 
nieuwste aankoopjes

nokia 6630

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chasin' Jas
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Replay broek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kale: Je hebt achtereenvolgens gekocht:

-Een koelkast van een foon
-Een jack dat je zonder 'Chasin' ' erop nooit had gekocht
-Een tweedehands broek ???
 
DBC01 zei:
Kale: Je hebt achtereenvolgens gekocht:

-Een koelkast van een foon
-Een jack dat je zonder 'Chasin' ' erop nooit had gekocht
-Een tweedehands broek ???

- die foon is platter en smaller dan de Z600 (die ik ook heb ;) ), alleen de onderkant is iets breder.

- Die chasin jas (waar niet eens het woord chasin' zichtbaar op staat) vind ik mooi en dat was de enige jas waar ik een beetje fatsoenlijk in kon. En hij was niet achterlijk duur.

- Die broek: ik vind zulke broeken mooi ja. En het was de enige die lekker en goed zat van de 12 stuks die ik gepast had.
 
Aan 1 foon heb je toch wel genoeg???

Voor de rest: Don't :burger: ! :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hedbang:
 
DBC01 zei:
Waarom benaderen op uitkering levende fanaticusjes mij nooit?

Omdat die gasten er vanuit gaan dat je niet kan lezen...? :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja laat de kritiek maar komen..
 
DBC01 zei:
Aan 1 foon heb je toch wel genoeg???

Voor de rest: Don't :burger: ! :D

Die leeft niet lang meer ben ik bang.. ;)
 
Marijn zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ja laat de kritiek maar komen..


kritiek?

vans zijn mooie schoentjes hoor!
 
Een IWC Big Pilot van Turkse makelij :D
 
Marijn verschrikkelijke schoen maar smaken verschillen en miss staat ie jou wel heel goed als je er een koks-tenue bij aan hebt.

Mijn Z600 heeft ook kuurtjes Kale. Als je opneemt dan ben je verbonden alleen hoor je elkaar niet. Die scharnier van de clamshell heeft teveel speling gekregen. Ook kraakt de verbinding af en toe heel erg. Vandaar mijn nieuwe aankoop.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
B&W DM330, 2ehands, maar nog wel in topconditie. :)

Daarnaast mijn oude Wharfedale Valdus 200 boxjes.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuwste seiko arctura kinetic auto relay.
 
Back
Naar boven