unknwn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen zuigers en geen nieuwe koppakking. Je zal wel op lage druk gaan rijden denk ik. Wel leuk spul turbo setjes.
Een primelensje voor mijn nieuwe DSLR. Heb al geboden.Een primelensje voor mijn nieuwe DSLR. Heb al geboden.
![]()
Twee setjes Eneloops gekocht op Ebay. Deze rechargables verliezen veel minder snel hun spanning dan normaal oplaadbare batterijen.

Mijn persoonlijke suppementen leverancier kan het goedje bemachtigen.
Ik ga het morgen eens proberen..... Het valt nog af te wachten wat voor soort energie het geeft. Is het geschikt om op te trainen, of meer om uit te gaan in combi met een lekkere chiller (ghb of cannabis).
In Nederland is het nog maar 2 jaar verboden, in België ondertussen al 10 jaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3 Levi's broeken (waaronder deze en nee is geen skinny pants), T-shirt van Ralph Lauren, polo van Tommy en twee trainingsshirts

Een simpel 50mm lensje dat ik handmatig moet focussen. Wel redelijk lichtsterk met 1:2
![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3 Levi's broeken (waaronder deze en nee is geen skinny pants), T-shirt van Ralph Lauren, polo van Tommy en twee trainingsshirts

Een primelensje voor mijn nieuwe DSLR. Heb al geboden.